INFORMACJA PRASOWA

To połączenie strategii globalnej i taktycznej, nawiązujące do najlepszych tradycji serii UFO i X-Com z połowy lat 90. wydane zostanie już we wrześniu, w polskiej wersji językowej z napisami. Cenę UFO: Extraterrestrials ustalono na przystępnym poziomie 49,90 złotych.

UFO: Extraterrestrials to:

Połączenie strategii i misji taktycznych w duchu klasycznej serii UFO.
Doskonała sztuczna inteligencja wrogów.
Interaktywne lokacje i możliwość przestrzeliwania się przez ściany.
Rozwój technologii i broń prototypowa.
Konieczność zatrudniania naukowców i inżynierów.
Badanie obcych, lepsza broń, pancerze, granaty i apteczki.
Rozbudowa bazy oraz zakup wyposażenia.
Zaawansowana UFOpedia zawierająca informacje o obcych i nie tylko.

OPIS GRY:

W roku 2023 odległa planeta Esperanza została skolonizowana przez załogę statku Magalhaes. Dwa lata później ziemskie instalacje zostały zaatakowane przez maszyny obcych. Wkrótce okazuje się, że również Ziemia została podbita przez żądnych krwi najeźdźców z kosmosu. Przejmij kontrolę nad drużyną wyspecjalizowanych żołnierzy i kontratakuj! Masz do dyspozycji lekkie i ciężkie wozy bojowe, roboty oraz jednostki powietrzne. Odbij najpierw planetę Esperanza z rąk obcych, a później ruszaj na ratunek Ziemi!

WIĘCEJ INFORMACJI O GRZE:

– Strona o grze: http://www.cenega.pl/gra_opis.php?ID=2096
– Oficjalna strona: http://www.ufo-extraterrestrials.com/
– Zamów grę: http://sklep.cenega.pl/index.php?m1=cart&act=add&p_id=2096

[Głosów:0    Średnia:0/5]

9 KOMENTARZE

  1. Nic czym warto by się interesować. Nie znalazłem pozytywnych recenzji. Grafika mierna. Od strony gameplaya niby bazuje na rozwiązaniach znanych z X-com, ale z tego co znalazłem korzysta z nich nieudolnie. Ja gry nie kupię.

  2. Normalnie jakby komus zalezalo na tym zeby NIE WYDAC dobrej gry-spadkobiercy po UFO. Nie wiem jak to mozliwe. X-COM i X-COM terror from the deep byly i do dzis pozostaja genialne. Wydawaloby sie ze jedyne co trzeba to troszeczke poprawic grafike, NIE RUSZAC systemu walki (turn-based combat FTW !) pozostawic praktycznie wszystko co uczynilo z tych gier przeboje i wydac. Jak dla mnie jest to do zrobienia wcale nie duzym kosztem (oczywiscie biorac pod uwage dzisiejsze poletko growe – nie mowie ze kosztowaloby 10kpln. . ) i sprzedaloby sie lepiej niz cieple buleczki. Ba. . . nawet nie widze koniecznosci uzywania zwyklego kanalu dystrybucji – zrobic cyfrowy download a platnosc SMSami, karta kredytowa albo innym systemem. Do tego sprzedaz na Allegro wlasnych dajmy na to wytloczonych plytek. Jak sie uda i bedzie wziecie – wytloczyc 20. 000 sztuk i podpisac umowy z empikiem albo innym MM. Do roboty wydawcy!

  3. Jak dla mnie jest to do zrobienia wcale nie duzym kosztem (oczywiscie biorac pod uwage dzisiejsze poletko growe – nie mowie ze kosztowaloby 10kpln. . ) i sprzedaloby sie lepiej niz cieple buleczki. Ba. . . nawet nie widze koniecznosci uzywania zwyklego kanalu dystrybucji – zrobic cyfrowy download a platnosc SMSami, karta kredytowa albo innym systemem. Do tego sprzedaz na Allegro wlasnych dajmy na to wytloczonych plytek. Jak sie uda i bedzie wziecie – wytloczyc 20. 000 sztuk i podpisac umowy z empikiem albo innym MM.

    Naprawdę wydaje Ci się, że to takie proste?

    • Naprawdę wydaje Ci się, że to takie proste?

      A Settlers II : Aniversary to co to było? Zmienili tylko grafike i JEDNĄ RZECZ, jedną jedyną rzecz i nawet nie pamiętam co to było. . . a, już wiem – można upgradować warownie (jeśli jestem w błędzie to mnie poprawcie).

  4. Pewnie ze nie 😉 Sam nie dam rady ;PPrzejaskrawilem kat, ale sam przyznaj ile bylo nasladowcow UFO ktorzy wydali produkt lepszy technicznie a mimo wszystko gorszy (i to o wiele) i mniej grywalny od chocby pierwszego XCOM ktore zajmowalo jakieis 7 megabajtow. . . Gdyby natomiast zapomniec na chwile o budzetach liczonych w milionach dolcow, i stworzyc po prostu remake – wydaje mi sie ze byloby to o wiele latwiejsze od prac nad bioshock :)Zreszta sadze ze to wszystko rozbija sie o to ze ja czy np. abballah mamy inne oczekiwania niz wiekszosc graczy. Mnie np. nie przeszkadzalaby gorsza grafika przy produkcie zblizonym jakoscia do xcom. . Aha – nie jestem pewien czy miales na mysli podpisanie umow z np. Empikiem czy MM dot. dystrybucji (co z pewnoscia najlatwiejsze nie jest) czy samego zrobienia remake’u. ? Naturalnie zdaje sobie sprawe z licencji/praw autorskich etc. Ale wszystko jest do ugryzienia.

  5. Przejaskrawilem kat, ale sam przyznaj ile bylo nasladowcow UFO ktorzy wydali produkt lepszy technicznie a mimo wszystko gorszy (i to o wiele) i mniej grywalny od chocby pierwszego XCOM ktore zajmowalo jakieis 7 megabajtow. . .

    Eee wszyscy, którzy zabrali się za ten temat polegli. Tak przynajmniej uważam. Ja po którymś z tych aftershocków, afterlife’ów czy jak one się tam nazywają, obiecałem sobie, że nie tknę już tego typu eksperymentów.

    Aha – nie jestem pewien czy miales na mysli podpisanie umow z np. Empikiem czy MM dot. dystrybucji czy samego zrobienia remake’u. ?

    Miałem na myśli i to i to

  6. ekhm, a nie można tak po prostu raz na jakiś czas zagrać sobie w pierwsze UFO? 🙂 i mieć spokój? :)A Extraterrestials rzeczywiście dość słabe – nie udało się nawet skopiować tego, co było w UFO, nie mówiąc już o jakichkolwiek zmianach na lepsze.

  7. * lord_phantomkatmay @ 2007-09-06, 13:16Naprawdę wydaje Ci się, że to takie proste?A Settlers II : Aniversary to co to było? Zmienili tylko grafike i JEDNĄ RZECZ, jedną jedyną rzecz i nawet nie pamiętam co to było. . . a, już wiem – można upgradować warownie (jeśli jestem w błędzie to mnie poprawcie).

    Zwróć uwagę, że ten tytuł nie był robiony i wydany przez jedną osobę, korzystającą z prywatnych środków. O tym przecież rozmawiamy z Gunj’em

  8. No o UFO słyszałem , niegrałem 🙂 . Ale cena świadczy o grze 😛 możę kupie tę gre w ekstra klasyce za 10zł jeżeli zlituje się nad tą grą 😀

Skomentuj Andrzej Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here