To niesamowity fakt godny opisania go w dłuższym tekście – Epic Games pochwaliło się na targach w Lipsku, że Unreal Tournament 3 będzie korzystał z czujników wychyleń SixAxis'a. Podano jednocześnie dwa przykłady ich zastosowania. Broń nazwana The Redeemer będzie sterowana ruchami pada. Na podobnej zasadzie poruszać będziemy się „lewitującymi deskorolkami” (w oryginale „hoverboards”). W ich przypadku potrząsanie padem pozwoli graczom wykonywać przeróżne triki.

Wolelibyśmy żeby już pochwalili się dodanie elementów Tony Hawk Pro Skater do tej bardzo dobrze zapowiadającej się strzelanki. Albo żeby jednym z najważniejszych atutów UT 3 na Playstation 3 było to, że działa z prędkością 60 klatek na sekundę. Mogli nawet dalej chwalić się wsparciem dla klawiatury i myszki. Zamiast tego najważniejszą wiadomością jest ta, którą przeczytaliście kilka chwil temu. Szok – to informacja na miarę tej o niebieskim guziku w Halo 3.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

12 KOMENTARZE

  1. Dobry tekst, ale sama końcówka trochę dogryzająca i za dużo tego 😛

    Wolelibyśmy żeby już pochwalili się dodanie elementów Tony Hawk Pro Skater do tej bardzo dobrze zapowiadającej się strzelanki. Albo żeby jednym z najważniejszych atutów UT 3 na Playstation 3 było to, że działa z prędkością 60 klatek na sekundę. Mogli nawet dalej chwalić się wsparciem dla klawiatury i myszki.

    Dogryzanie maksymalne 😛

  2. Ha ha ha 😀 dobre. . . Uwaga Uwaga. . . uroczyscie ogłaszamy ze UT 3 bedzie. . . dzialal ! choćby mial nie wiem jakie cuda to i tak ET Quake Wars wciągnie go nosem.

  3. Dogryzanie? Przecież to jest podkreślanie najważniejszych (przynajmniej dla mnie) cech tej gry. Chwalą się tym, że gra wykorzystuje możliwości pada? Wszystkie powinny to robić – jeśli tego nie robią to po co wprowadzali te czujniki wychyleń – było zostać przy rumble. Zabawne, że wyciąłeś ten kawałek tekstu „Zamiast tego najważniejszą wiadomością jest ta, którą przeczytaliście kilka chwil temu. Szok – to informacjana mierę tej o niebieskim guziku w Halo 3. „

    • Dogryzanie? Przecież to jest podkreślanie najważniejszych (przynajmniej dla mnie) cech tej gry. Chwalą się tym, że gra wykorzystuje możliwości pada? Wszystkie powinny to robić – jeśli tego nie robią to po co wprowadzali te czujniki wychyleń – było zostać przy rumble. Zabawne, że wyciąłeś ten kawałek tekstu „Zamiast tego najważniejszą wiadomością jest ta, którą przeczytaliście kilka chwil temu. Szok – to informacjana mierę tej o niebieskim guziku w Halo 3. „

      Tak, pierońskie dogryzanie, które. . . nie ma sensu najmniejszego. Rozumiem, że redaktor ma pisać ale żeby już tak dogryzać? IMO nie łatwo ustawić gre tak żeby to wykorzystywała a Ty piszesz że wszystkie powinny Oo. To zrób taką grę. . . A ten tekst co podałeś wyciąłem bo nie czytałem tego, proste :DPiszesz nieźle, ale te komentarze na końcu newsa nic nie wnoszą, a są uszczypliwe. Może Tobie się podoba ale innym nie. . Czekam na minusy jako odpowiedzi xD

    • Zakładając nawet rywalizację przy użyciu samych konsol to widowisko bardzo wydaje się tracić na atrakcyjności, ze względu na ten brak dynamiki właśnie.

      I to pewnie dlatego Xbox Live! od dnia powstania nieustannie swieci pustkami i tylko najwieksi smialkowie nie boja sie podjac wyzwania, w postaci siegniecia po pada, do gry w jakiegos FPS-a ;]

      fajnie jak by wydali wersje tego pada bez tych udziwnień, może wtedy ps3 była by tańsza

      No coz. Smiem twierdzic, ze czujniki ruchu zamiast rumble’a specjalnie na cene konsoli nie wplynely ;]

  4. Osobiście, w ogóle mam problem ze zrozumieniem, jak ktoś może zmusić się do grania na padzie w FPSa. Miałem kilka podejść i po 10min rozgrywki szlag mnie trafiał. Pad jest ok w przypadku większości gier, ale FPS to tylko klawiatura + mysz i najlepiej blaszak. Czy jest ktoś kto grał w FPSy na klawiaturze i myszce, przesiadł się na pada i wydało mu się to komfortowe? : ]

  5. artlight ja nie mam z tym problemów, całe lata spędziłem na trzech częściach Quake, a odkąd mam X360 gram tylko na nim w gry jak Gears of War czy The Darkness na padzie i nie mam problemów 🙂 Kwestia przyzwyczajenia – padem celuje się trudniej ale ja osobiście znajduję to jako ciekawe urozmaicenie. Nie raz zresztą wspominałem już że niemożliwe jest osiągnąć prawdziwą bronią taka celność i reakcję jaką osiąga się myszką w FPSach.

  6. Tak sądzę, że to kwestia przyzwyczajenia. Mnie odpycha właśnie ta nieporadność poruszania się i celowania. Całość sprawia wrażenie szalenie mało skilowej. Osobiście interesuje mnie to szczególnie pod kątem ewentualnej rywalizacji esportowej. O ile w przypadku np. PES6 nie ma większego problemu czy ktoś gra na konsoli czy też na PC, to już w przypadku FPSów taka sytuacja jest nie do pomyślenia – gracze konsolowi@pad nie mieliby po prostu najmniejszych szans. Zakładając nawet rywalizację przy użyciu samych konsol to widowisko bardzo wydaje się tracić na atrakcyjności, ze względu na ten brak dynamiki właśnie. Ale być może do posiedzenia przed TV i pogrania pad jest ok. Ja już jednak jestem za stary żeby się przestawić na pada w FPSach : ) Telewizor + kanapa + konsola + tekken5 – proszę bardzo, ale do przyzwoitego FPSa blaszak musi byc : )

  7. Dlaczego masz dostać minusa za sensowne przedstawienie swoje opinii? Przecież o to chodzi, żeby się nią dzielić, ale w sposób przemyślany bez zbędnych ozdobników pod adresem czytelnika, konsoli, gry itd. Ja nie jestem od robienia gier, ale od pisania o nich co właśnie zrobiłem przy okazji nie zapominając o dodaniu kilku słów od siebie. Tam gdzie trzeba chwalić to chwalę, tam gdzie krytyka się należy krytykuje – proste. Nadal uważam, że Epic ma się czym chwalić, ale niekoniecznie jest to fakt, że gra korzysta z czujników wychylenia. Następnym razem roześlą prasówkę w której pochwalą się, że zrobili grę i ona działa na PS3/360/PC?! WoW to jest dopiero powód do dumy.

    • Dlaczego masz dostać minusa za sensowne przedstawienie swoje opinii? Przecież o to chodzi, żeby się nią dzielić, ale w sposób przemyślany bez zbędnych ozdobników pod adresem czytelnika, konsoli, gry itd. Ja nie jestem od robienia gier, ale od pisania o nich co właśnie zrobiłem przy okazji nie zapominając o dodaniu kilku słów od siebie. Tam gdzie trzeba chwalić to chwalę, tam gdzie krytyka się należy krytykuje – proste. Nadal uważam, że Epic ma się czym chwalić, ale niekoniecznie jest to fakt, że gra korzysta z czujników wychylenia. Następnym razem roześlą prasówkę w której pochwalą się, że zrobili grę i ona działa na PS3/360/PC?! WoW to jest dopiero powód do dumy.

      Faktem jest że mówisz prawdę. Jednak jak czytam Twoje pochwały są one krótkie i ciekawe, jednak Twoja krytyka jest dłuższa i z początku ciekawa. Tylko jak czytam dalej to to narzekanie się nudzi 🙂 i oddziaływujesz na człowieka w ten sposób że np dany produkt mu się nie podoba bo więcej wad niż plusów. Nie chodzi mi o to żebyś nie krytykował, ale chodzi o to żebyś krytykował zwięźle i treściwie. W tym newsie wyśmiałeś się z przechwałek producentów, a może dla nich faktycznie jest to powód do dumy?No nic nie ważne, chciałbym jednak czytać dobrą pochwałę jak i krytykę, ale w nie za długiej formie, ale w odpowiedniej. Np mi się podoba pochwała tutaj w newsie – http://www.valhalla.pl/news5682-Valve-zakazuje. . . ocka-.html nie za długa ale fajna. No ale to jest moje zdanie i faktem jest że nie każdy musi się zgadzać. :)Pozdrawiam serdecznie!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here