Na piątkowe popołudnie przygotowaliśmy dla was smakowity kąsek – wywiad z twórcami bardzo dobrze zapowiadającego się Dead Island. Czy Techland szykuje grę, która podbije serca fanów elektronicznej rozrywki na całym świecie? Tego i kilku innych rzeczy dowiecie się z naszego tekstu.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

18 KOMENTARZE

  1. Świetny wywiad. Dość ciężko jest znaleźć jakiekolwiek informacje o Dead Island w internecie. Jeżeli ktoś z Techland to czyta – przydałby się trailer ;)Już raz komentowałem ten tytuł w jednej z galerii – jednak chętnie zrobię to jeszcze raz. Gra zapowiada się rewelacyjnie. Umiejscowienie akcji na wyspie opanowanej przez zombie, mało broni palnej, ciekawe „technologie”, śliczna grafika, grupy NPC walczące o przetrwanie, świetny klimat. . . Gra naprawdę mi się podoba – do tego jest Polska. Taki STALKER na sterydach.

    . NPC dynamicznie reagują na zmieniające się zagrożenia ze strony wirusa, ale także na braki w zaopatrzeniu czy działania konkurencyjnych lub wrogich grup.

    To na kiedy zaplanowana jest premiera? :].

  2. Mimo, że nie pałam bezgranicznym zaufaniem do rodzimych produkcji, to Dead Island napawa mnie nadzieją bo duża zawartość zombie w grze działa na mnie jak kocimiętka. Aha, no i za wywiad szacun za wywiad, które zawsze mile widziane.

  3. duża zawartość zombie w grze działa na mnie jak kocimiętka.

    Na mnie niestety wręcz przeciwnie. Skrzywiłem się nawet nader solidnie widząc zombiaki w Stalkerze. . . Reakcja na zasadzie „o nie, tylko nie to. . . „. Dobrze, że w ogólnym rozrachunku było ich tam mało. . . Mimo to kibicuję tej grze. Choć nie powiem – najbardziej ciekawi mnie technologia ją napędzająca. Fanem Chrome Engine jestem od samego początku – Chrome i Xpand. Czekam też na Chrome 2 – mam nadzieję, że niedługo stealth mode dla tej gry się skończy ;).

  4. Jejku copper, nie lubisz zombiaków? Toż to profanacja. Odmieniec-odszczepienic, jak powiedział by mój kumpel. ;] Ja również kibicuję tej grze, praktycznie od pierwszego przeczytanego newsa. Nie wspomnę, że wiedziałem chyba z 90% wszelkich filmów traktujących o naszych gnijących braciach. 🙂 Jednym słowem zombiaki rulezują.

  5. Coppertop, jestes absolutnie dramatyczny 😛 Jak mozna nie lubiec zombie w grach? ;O Przeciez to podstawowy element kazdego szanujacego sie bestiariusza 😉 A Ty bys tylko jakies spiski rozwiazywal i angazowal sie w wortualne polityczne afery 😛

    • Zombie w Dead Island to ofiary rozprzestrzeniającego się na wyspie wirusa

      Czyzby Solanum Vanderhaveni? 😉 Coraz bardziej mi sie to podoba.

      Coppertop, jestes absolutnie dramatyczny 😛 Jak mozna nie lubiec zombie w grach? ;O Przeciez to podstawowy element kazdego szanujacego sie bestiariusza 😉 A Ty bys tylko jakies spiski rozwiazywal i angazowal sie w wortualne polityczne afery 😛

      Ba, malo tego, Fallouta tez podobno nie lubi 😉

  6. Jedyne co mnie zaniepokoiło to fakt, że gra może okazać się monotonna w momencie, gdy ogromna większość walk będzie ograniczać się do walki wręcz.

    • Jedyne co mnie zaniepokoiło to fakt, że gra może okazać się monotonna w momencie, gdy ogromna większość walk będzie ograniczać się do walki wręcz.

      Nie wydaje mi się ażeby to był problem – o ile twórcy odpowiednio podejdą do walki wręcz. Mówię oczywiście o rezygnacji z dziwnych pasków energii – zarówna dla gracza jak i dla zombie, i ciekawym wyprowadzaniu uderzeń. Bezmyślne wciskanie przez całą grę LPM podczas atakowania wroga nie brzmi najlepiej ;). Do tego dojdzie jeszcze tak ładnie zapowiadane wykorzystywanie fizyki (elektryczność? ogień?) podczas walki z zombiakami. Mi ten pomysł jak najbardziej się podoba. Swoją drogą – wielką niewiadomą jest multiplayer. Na X’ie ostatnio bardzo popularny jest c00p, mam nadzieję, że i tutaj go zobaczymy :D.

      • Nie wydaje mi się ażeby to był problem – o ile twórcy odpowiednio podejdą do walki wręcz. Mówię oczywiście o rezygnacji z dziwnych pasków energii – zarówna dla gracza jak i dla zombie, i ciekawym wyprowadzaniu uderzeń.

        Parę lat temu, chyba w KŚG, znalazłem zajawkę jednej gry z zombiakami w roli głównej. Tam ataki zombie nie wpływały na poziom paska życia, tylko poziom „zombifikacji”. Główny bohater po prostu z każdym poważniejszym ciosem co raz bardziej przypominał żywego truposza (spowolniony chód, regeneracja, chwilowe braki kontroli, duże telepanie celownika, itd. ), aż do totalnego przejęcia kontroli przez pasożyt. Nie wiem, czy to wyszło, ale przyznam się szczerze, że gdyby ktoś coś takiego dobrze zaimplementował, miałby mnie z miejsca. Samo Dead Island zapowiada się ciekawie i mam nadzieję, że odniesie jakiś sukces na Zachodzie. Biorąc pod uwagę modę na truposze w ostatnich dwóch latach, ma na to spore szanse.

  7. Nie zombiaki i miasto nocą plus cmentarze z których wyłażą to klasyka :p mi nie pasowało Zombie i pustynia jak to było w filmie Re 3:P także te tropiki mi też trochę nie pasują ale może będzie git:)

  8. więc jednak po tę grę chyba nie sięgnę. Klimat zombie nie bardzo mi tu leży. Przypomina mi się Far Cry, który, rzec to trzeba- gra wybitna, podobał mi się bardzo do momentu pojawienia się mutantów. Później było już nieco gorzej.

  9. Mam ogromna nadzieje, ze jednak przeniosa Chrome Engine na PS3, jednak. . wiem jak wygladaja porty z Xboxa na Ps. Kocham klimaty zombie i wiem, ze nie tylko ja ;] wiec to dodatkowy zarobek dla tworcow.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here