Informacja o rychłej premierze piątej odsłony Gran Turismo spadła na nas jak z grom z jasnego nieba. Tak, tak! Już tylko dni dzielą nas od zagrania w najnowsze dzieło Polyphony Digital. Kazunori Yamauchi porównywał nawet prace na tą grą do programu kosmicznego Apollo – znaczy taki był wymagający dla ekipy, albo coś… nieważne. Dziś możemy zaprezentować materiał wideo z rozgrywki w pełną wersję GT 5. Byłem do tej gry nastawiony sceptycznie, ale po obejrzeniu poniższego filmu po prostu brak mi słów. Do nowego Need for Speed: Hot Pursuit nie przekonają mnie teraz nawet Stig i brytyjscy raperzy.

Z ciekawostek dodać jeszcze należy, że w grze pojawi się 1031 samochodów. W tym takie cacka jak Dodge Viper SRT10 i Ferrari F430. Ja jednak nie mogę się doczekać kiedy zaszaleję na torzę w Fiacie Panda Super i.e

Oglądajcie! Premiera Gran Turismo 5 na Playstation 3 już 24 listopada.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

37 KOMENTARZE

  1. Sulla, czy Ty mnie możesz palcem pokazać czym Ty się tu tak zachwycasz? Zniszczeń — brak, co osobiście uważam za skandal niezależnie od wszystkiego. Fizyki otoczenia — brak, choć już polski (!!) Xpand pokazał, że można i że przejeżdżanie przez taśmy ochronne i demolowanie otoczenia toru wygląda fajnie, nawet jeśli jest tylko bajerem. Model jazdy wygląda nieźle, ale ciężko cokolwiek oceniać po takim filmiku. Z drugiej strony samochody po prostu odbijają się od niewidzialnych ścian wyznaczających granice toru, więc nie wygląda to za dobrze. GUI jak to GUI, kurz jak kurz. Naprawdę za Chiny ludowe nie rozumiem zachwytów. . . Oczywiście mogę wziąć poprawkę na fakt, że jest to GT5 i na pewno będzie „zajebiaszcze”, ale sam filmik. . . Szał mi pupy nie urwał.

    • Sulla, czy Ty mnie możesz palcem pokazać czym Ty się tu tak zachwycasz?

      Ja to chciałem napisać :(Graficznie: nic nadzwyczajnego. Na temat samochodów można powiedzieć, że są poprawne; ani brzydkie ani oszałamiające. Brak zniszczeń i ogólna fizyka: fatalnie (przyznam szczerze, że 48 sekunda mnie rozbawiła). Roddev: ciężko powiedzieć po takim filmiku, ale chyba kurz nie ma tam zmiennej palety barw. Cureman: niby z jakiej strony? Pod względem wizualnym ta gra na filmiku naprawdę nie jest nadzwyczajna. Szczerze to momentami jest nawet kiepsko.

  2. No prosze, a myslalem juz, ze moze to ja jestem jakis nawiedzony. Gra wyglada co najmniej fatalnie, a takie „smaczki” jak brak zniszczen czy odbijanie sie od ustawionych wzdluz trasy siatek, jak od betonowych scian, wywoluje u mnie usmiech politowania. Dirt 2 w tym temacie zjada ten caly Apollo Project na przystawke. Ale medialny orgazm nad GT trwa!

  3. Panowie samochody wyglądają lepiej niż w Dircie2 mnie zastanawia skąd to jaranie się dirtem. W Dircie 2 nawet menu główne mnie odpychałoZniszczenia no tu macie 100% racji.

  4. Panowie samochody wyglądają lepiej niż w Dircie2

    Zestawię to z tym, co napisał Sulla i do czego ja się odnosiłem:

    Klękajcie narody przed tym gameplayem

    A gameplay. . . nie zachwyca. Jest, jak napisał mwnn, co najmniej fatalny, przynajmniej wnioskując z filmiku. Fajnie, że grafika wywraca gałki oczne na lewo, ale przypominam, że Poly miało zrobić grę, a nie wirtualny Paris Motor Show. Obrazki po pierwszym wyścigu się opatrzą i co zostanie? Mechanika rodem z Lotusa (tak, napisałem to).

  5. A ja chciałbym dodać, że i graficznie to szał gwizdka nie jest. O ile samochody fakt, są ładne, albo nawet bardzo ładne, o tyle otoczenie – mueh. Krzywo kładzione tekstury (0:22), niektóre zresztą w fatalnej jakości(0:26), drętwi widzowie (0:26) i kartonowe drzewa (0:34 – co to ma być, to przy drodze? o_0 W Porsche 2000 widziałem lepsze) – po tylu latach czekania (i takich hypowanych screenach) oczekiwałem czegoś lepszego.

  6. Pierwsze 20 sekund włącznie z ruszającą się trawką robi wrażenie. Potem już mniej. Jak na grę konsolową to może i robi wrażenie, ale jakby to coś było na nowoczesnego peceta to już nie. Inna rzecz, że jeśli będzie to tak grywalne jak poprzednie części GT to chowajcie się z Dirtami i Xpand Rally chłopaki 😉

    Xpand pokazał, że można i że przejeżdżanie przez taśmy ochronne i demolowanie otoczenia toru wygląda fajnie, nawet jeśli jest tylko bajerem

    Nikt gównianej wyścigówce z dzikiej Polski nie da licencji na samochody dzięki temu można je niszczyć i giąć. Nie było kiedyś newsa o tym, że sobie firmy samochodowe dające licencje producentom gier nie życzą modelu zniszczeń ich cacek? Nie pamiętam czy to było przy newsach o Forza czy Gran Turismo.

    • Pierwsze 20 sekund włącznie z ruszającą się trawką robi wrażenie. Potem już mniej. Jak na grę konsolową to może i robi wrażenie, ale jakby to coś było na nowoczesnego peceta to już nie. Inna rzecz, że jeśli będzie to tak grywalne jak poprzednie części GT to chowajcie się z Dirtami i Xpand Rally chłopaki ;)Nikt gównianej wyścigówce z dzikiej Polski nie da licencji na samochody dzięki temu można je niszczyć i giąć. Nie było kiedyś newsa o tym, że sobie firmy samochodowe dające licencje producentom gier nie życzą modelu zniszczeń ich cacek? Nie pamiętam czy to było przy newsach o Forza czy Gran Turismo.

      Typowy gracz pctowy-KLAPKI NA OCZACH ! żal. . . . . . . . . . . .

      • Typowy gracz pctowy-KLAPKI NA OCZACH ! żal. . . . . . . . . . . .

        Mam odpyszczyć bo juz mam dosyć twoich głupich komentarzy w ostatnim czasie? Ok to zaczynamTypowy konsolowy lolku nie przyjmujący do wiadomości, że obecne konsole mają już prawie pół dekady i żadna z dwóch konsol nie może się technologicznie równać z 4 a nawet 2 rdzeniowymi procesorami np leciwym C2Duo. Że już o rozwoju chipów graficznych nie wspomnę. Co mi na to odpowiesz. Może to nieprawda? Może nadal są jacyś desperaci wierzący w moc jednordzeniowego procesora CELL i mylą jego 6 PPE z pełnoprawnymi rdzeniami. Albo może X360 z chipem graficznym będącym odpowiednikiem pi razy oko Radeona 2900 XT z 2007 roku jest czymś przed czym należy bić pokłony pod koniec 2010 roku?Możesz wielkimi LITERAMI to pomaga w argumentacji tym, którzy mają niewiele do powiedzenia. i ciekawe jak sobie w móżdzku uroiłeś tego „typowego pecetowca” skoro na samym początku napisałem że GT5 robi wrażenie. Bo robi jak na grę konsolową jak najbardziej.

        • Mam odpyszczyć bo juz mam dosyć twoich głupich komentarzy w ostatnim czasie? Ok to zaczynamTypowy konsolowy lolku nie przyjmujący do wiadomości, że obecne konsole mają już prawie pół dekady i żadna z dwóch konsol nie może się technologicznie równać z 4 a nawet 2 rdzeniowymi procesorami np leciwym C2Duo. Że już o rozwoju chipów graficznych nie wspomnę. Co mi na to odpowiesz. Może to nieprawda? Może nadal są jacyś desperaci wierzący w moc jednordzeniowego procesora CELL i mylą jego 6 PPE z pełnoprawnymi rdzeniami. Albo może X360 z chipem graficznym będącym odpowiednikiem pi razy oko Radeona 2900 XT z 2007 roku jest czymś przed czym należy bić pokłony pod koniec 2010 roku?Możesz wielkimi LITERAMI to pomaga w argumentacji tym, którzy mają niewiele do powiedzenia. i ciekawe jak sobie w móżdzku uroiłeś tego „typowego pecetowca” skoro na samym początku napisałem że GT5 robi wrażenie. Bo robi jak na grę konsolową jak najbardziej.

          Nie wiem ile masz lat ale z tego co przeczytałem to raczej nie wiele. . Po co podajesz mi jakieś specyfikacje komputerów ? w moim pokoju stoi bardzo dobry komputer ale sorki nie gram na nim bo nie mam zamiaru gapić się jak debil w 24 calowy monitor . Co mnie obchodzi że konsole są stare i słabe kiedy mogę grać w GRY typu U2,Killzone 2,Gears of war ,Good of war 3,i wiele innych bardzo ładnych i miodnych gier . Na kanapie na odpowiednio dużym tv. Już dawno wiedziałem że jest to forum typowo dla PC. Życzę tobie aby były kiedyś takie słabe gry na PC jak na tych starych słabych pudełkach. Jak ja grałem w gry to ty jeszcze byłeś w planach.

  7. Skąd ta nienawiść do GT5? Problemem tej gry jest to gdy się ją ogląda na wideo to to, że w przeciwieństwie do Dirta, Shifta i innych samochodówek jest klinicznie czysta co nie pozwala maskować w prostacki sposób dyskotekową grą świateł niedoróbek jak w innych tytułach. Może źle widzę, ale w GT5 kurz (particles) ma zmienną paletę barw co nie jest takie proste do uzyskania na volumetrze. Pogadamy jak GT5 trafi do sprzedaży i zobaczycie go na dużym telewizorze.

    Nikt gównianej wyścigówce z dzikiej Polski nie da licencji na samochody dzięki temu można je niszczyć i giąć.

    Tylko że w dniu premiery biła technicznie na głowę całą, bardziej utytułowaną i oblepioną licencjami konkurencję.

  8. Playstation 3 stara 4 letnia konsola z pamięcią ram mniejszą niż w tanim netbuku czego chcecie od niej? Czas już na nową generację bo byle pecet z GF 8800 bije na głowę nextgeny

  9. Skąd ta nienawiść do GT5?

    Jaka nienawiść? Dżizas, to już nie można zapytać co takiego zachwycającego jest na filmiku, żeby człowieka o „nienawiść” nie oskarżyli? No ja po prostu nie widzę, a samo GT5 mnie ani ziębi ani parzy, więc chyba jednak chodzi o niewrażliwość na hype bardziej niż cokolwiek innego. Nawiasem mówiąc, Kaczuch, ja się zgadzam z tym, że za brak zniszczeń odpowiadają również licencjodawcy i że kiedy nie ma licencji jest łatwiej, ale zdaje się, że w innych grach się dało? A w kontekście Xpanda pisałem nie tyle o zniszczeniach samochodów jako takich co o zniszczeniach otoczenia toru. Tutaj chyba nie tak łatwo o wymówkę.

    Playstation 3 stara 4 letnia konsola z pamięcią ram mniejszą niż w tanim netbuku czego chcecie od niej? Czas już na nową generację bo byle pecet z GF 8800 bije na głowę nextgeny

    To jest temat na większą dyskusję moim zdaniem, ale tak naprawdę to ani słabej mechaniki, ani braku modelu zniszczeń (tak samochodów jak i otoczenia), ani nawet źle nałożonych tekstur czy błędów w cieniowaniu (bo i takie się zdarzają na tym filmie) nie da się zwalić na wiek konsoli, szczególnie w przypadku gry robionej tak długo.

    • no sorry ale w której grze modele samochodów wyglądają lepiej niż w w GT5?

      Nie wiem, nie interesuję się aż tak bardzo tego typu grami. Po prostu z graficznego punktu widzenia tutejsze modele samochodów to nic nadzwyczajnego (o reszcie nie wspominając) 😛

  10. W skrócie, opcjonalna instalka GT5 -> 6. 4 GB = 40 minut. KLIKCiekawe ile razy trzeba wczytywać grę z instalacją co by „zainwestowany” czas się zwrócił 😉

    • @cureman, nikt ci nie broni nie-debilu gapic sie w 80 cali na swoim PC.

      Szkoda na was czasu . Klapki na oczach. PC największa zbieranina piratów na świecie.

      • cureman znowu się chwalisz co masz? To ja ciebie powinienem zapytać ile masz lat bo jeśli tak jak w profilu 36 to chodź przytulę cię bidulu bo tylko na litość zasługujesz. . .

        Szkoda na was czasu . Klapki na oczach. PC największa zbieranina piratów na świecie.

        Nie uczyła curemana mama żeby nie oceniać ludzi wedle własnej miary?

        • cureman znowu się chwalisz co masz? To ja ciebie powinienem zapytać ile masz lat bo jeśli tak jak w profilu 36 to chodź przytulę cię bidulu bo tylko na litość zasługujesz. . . Nie uczyła curemana mama żeby nie oceniać ludzi wedle własnej miary?

          Chyba jesteś chory człowieku gdzie ja sie chwale . ?

  11. A Ty znowu z tymi klapkami, nawet tego wyraźnie nie argumentując. . . Twilitekid ma rację, nikt Ci nie broni gapić się dzięki PC na swój TV. Od tego karty graficzne mają takie ładne złącze zwane HDMI. Jest nawet USB żebyś mógł sobie podłączyć pada i rozłożyć się wygodnie na kanapie. No i znowu kretyńskie kryterium wiekowe, jakże popularne ostatnio. . . Przypominam, że można mieć 70 lat i być skończonym kretynem, a można też mieć 15 lat i niszczyć wszystkich wokół zdrowym rozsądkiem, inteligencją i elokwencją. No i czuję się urażony tym „największa zbieranina piratów” 🙁 Ochłoń trochę, peace.

  12. Fajna dyskusja 🙂 Przypomnę tylko, że to gra, a już sam prolog był genialny. Jeżeli ktoś ma wątpliwości, to zapraszam na specjalny fotel z kierownicą, pedałami, etc. Łatwo się krytykuje, ale gra służy do grania, a akurat GT jest jedyną grą tego typu, która daje realny feeling z jazdy samochodem. Zakładam, że GT5 nie będzie gorsze pod tym względem. Premiera u nas już przygotowana, goście zaproszeni 😉

  13. @AdamW to nie wnikam, bo faktycznych odczuć z gry nie da się określić bazując na tym czy jakimkolwiek innym filmiku. Ale chyba zgodzisz się, że w 2010 roku brak zniszczeń i statyczne otoczenie są nieporozumieniem. Samochód odbijający się na tym filmie od otoczenia toru jak resorak wygląda kuriozalnie. . . . Ja wiem, że — jak to napisał Spasiboy — w tej grze nie o to chodzi, ale w ten sposób możemy dojść do konkluzji, że fizyka otoczenia w grach jest generalnie niepotrzebna, bo w 9 przypadkach na 10 sprowadza się do bajeru wnoszącego bardzo niewiele do ogólnej rozgrywki. Nie każda strzelanka to Red Faction, a jednak shooter bez fizyki obecnie wyglądałby biednie. Poza tym, nie zaklinajmy rzeczywistości. Jeśli w grze czegoś ewidentnie brakuje to po prostu należy się z tym pogodzić i uznać za prosty fakt, a nie stwierdzać, że akurat ta rzecz jest w sumie niepotrzebna i można się bez niej obejść. Czy GT5 byłoby lepsze z porządną fizyką otoczenia i systemem zniszczeń? Śmiem twierdzić, że tak, niezależnie od faktycznej jakości gry bez tych dodatków.

  14. Zgadzam się z Wami – filmik nie zachwyca. A wiecie dlaczego?Bo. . . . Został nakręcony jakaś komórką!Jak Wy możecie tu oceniać grafikę? Dla mnie to wygląda jak gra z 2005 roku ;} Jakby ktoś się wysilił i dał nam prawdziwy gameplay w prawdziwym 720p, to nie wątpię, że opadła by mi szczęka. I jeszcze jedno – nikt nie zauważył, jak wręcz chamsko trzyma się kamera podczas widoku zza samochodu? Wolę kiedy kamera ma więcej swobody, żebym mógł obejrzeć bok auta przy wchodzeniu w zakręt na ręcznym i ew. poprawiać widoczność jedną z gałek. @cureman:1. Co to znaczy ‚Typowy gracz pctowy’? 2. Dlaczego w jednym poście piszesz ‚żal’ w znaczeniu stosowanym przez młodzież, a w kolejnym zarzucasz kaczuchowi, że jest młody (choć nie wiem, czy za wiek powinno się karać ;}). Patrz: http://www.miejski.pl/slowo-Żal3. Dlaczego uważasz Valhallę za ‚forum typowo dla PC’? Jakbym teraz napisał, że XBOX 360 to gówno i nie ma na nim gier to zostałbym zalany hejt-komentarzami. i wreszcie:4. Dlaczego każdemu przypisujesz klapki na oczy samemu nie dostrzegając, że konsole są faktycznie słabe sprzętowo, a dzisiejsze Core i7 i GTX480 są niewykorzystane w pełni w grach?Bez urazy – tylko pytam.

  15. Oczywiście nam komentatorom wolno i należy zwracać uwagę na niedoróbki gier, jednak czytając co niektórych panów komentarze mam wrażenie przesadyzmu, normalnie jak bym trafił na jakieś forum maniaków komputerowych w negatywnym tego słowa znaczeniu, którzy rozdrabniają gry na czynniki milionowe. Wytykane są takie bzdury jak by kogoś życie w całości składało się z komputera i już zapomina się o tym co w grach najważniejsze, czyli frajdzie z gry. Obiektywnie powiem że nie czekałem na gt5 po beznadziejnej 4 ale obserwując game playe z tej części jestem zachwycony, gra mnie kupuje, Na kierownicy z samej relacji osób (już grających) ta gra urywa łeb i widząc nowe filmiki z tej gry potrafię zrozumieć ich zachwyt. Kiedyś więc na pewno się na gt5 skusze, teraz mam ważniejsze rzeczy do roboty niż gry.

    Core i7 i GTX480 są niewykorzystane w pełni w grach?

    O normalnym wykorzystaniu, czytaj zoptymalizowaniu to ja już zapomniałem. Wykorzystywane mocy tak ale na drodze rzucimy niedoróbki w kodzie na kartę, ona wszystko obliczy bo ma power. Zwłaszcza to widać po Metro czy po 3 letnim Crysisie która zarzynają nawet tą kartę. Swoją drogą Crysis ma taki bug z wyciekiem pamięci że nawet ta karta i następne będą klękać na tej grze, sam producent naprawienie gry normalnie olał. To co chcę tu powiedzieć to fakt że dzisiejsze gry są coraz mniej optymalizowane, również to że są karty pokroju 580 nie oznacza ze zaraz każdy producent będzie pod nie robił kod, wiadomo ile ludzi/kupców ma takie karty, mały. procent.

    Graficznie: nic nadzwyczajnego. Na temat samochodów można powiedzieć, że są poprawne; ani brzydkie ani oszałamiające.

    Jestem na bieżąco z grami na PC, sory że się nie zgodzę ale ja to jednak widząc materiały z GT5 zbieram szczenę z podłogi. Auta to nigdzie nie widziałem lepszych, nie jeden render jest gorszej jakości, a tu czytam ani takie ani owakie. Można mieć pretensje że nie wszystkie tory zrobili z jednakowym pietyzmem jak Tokyo, Madryt, nocne Route, ale co do aut to pojechałeś, zamiast więc pisać takie rzeczy pokazał byś która gra ma lepsze modele aut bo to co widzę na zdjęciu poniżej każe mi wątpić ze jakakolwiek gra zbliży się w tej kwestii do GT5 nie mniej jak za kilka lat. http://www.ps3site.pl/files/2010/11/capering5. jpg http://www.ps3site.pl/files/2010/11/capering. jpg http://www.ps3site.pl/files/2010/11/highspeedring. jpg http://www.ps3site.pl/files/2010/11/nrburgring. . . fe5-11. jpgWidać również jak doskonałe oświetlenie karoserii ta gra wykorzystuje, i to jeszcze mamy 16 takich aut na raz w wyścigu. Oglądam gameplaye wrzucane na youtube i za każdym razem widząc tak wykonane auta uśmiech sam się maluje na twarzy. Oceniając tory z ton gameplayów w sieci, przyznam że ich wykonanie jest piekielnie nie równie bo niektóre tory to jednak kontrastują z tymi autami, jednak tych dobrze wykonanych jest jednak też trochę także wciąż uważam że finalnie poziom jest wysoki. Znowu, w której grze o samochodach producent odzwierciedla takie detale jak szyby w wieżowcach przez które widać wnętrze. Ja się z tym nie spotkałem. Obiektywnie rzecz biorąc gra jest warta świeczki, pewnie jak gt3 wyrwie mi z kalendarza wiele lat jak już ja dorwę, to jest magia tej serii, grywalność

  16. Nie wiem kto tam wyżej mówił, że graficznie nie ma nad czym sie zachwycać, ale chyba ten ktoś okularów tego dnia nie założył. Akurat GT5 zapowiada się na najładniejszą grę konsolową. I nie o grafikę bym sie martwił. Ani nie o zniszczenia. Ja się zastanawiam tylko, że nie wyjdzie z tego takie dopasione pod względem oprawy GT4, które mnie zmuliło. Seria już po trójce potrzebowała powiewu świeżości, na pewno model jazdy powinien być przebudowany. I boję się, czy to się udało. Jakby nie było, GT 1-3 to moje ulubione ścigałki.

  17. model autka zaprawde zacny. kurz nawet tez fajny, niestety reszta wyglada okrutnie plastikowo. szczegolnie auto zachowuje sie tak jakos. . . straszliwie sztucznie. CMR2 wydaje mi sie bardziej naturalny pod tym wzgledem. stworzenie modelu jazdy, ktory sprawdzalby sie zarowno z F1, cywilnymi sportowymi samochodami i rajdowkami. . . to potezne zadanie. jesli oczywiscie chce sie wszystko odwzorowac realistycznie. jeszcze rok temu FM3 i GT5 jako PCtowcowi wydawaly sie odleglym idealem. ale szczerze mowiac po pol godzince spedzonej przy FM3 na konsoli kuzyna, czar prysl jak banka mydlana. to zwykla arcadowka, nad ktora zapanowalem w pol h ze wszystkimi ‚ulatwieniami’ wylaczonymi, grajac na padzie (sic!) i jadac sobie gladko po jakiejs trasie F40. niestety satysfakcja z prowadzenia wozu jaka daje GTR2 na przyklad nie moze sie rownac z FM czy GT. po gameplayu widac, ze to gry, ktore co najwyzej tak jak F1 2010 probuja udawac symulator, ale nigdy nim nie byly ani nie beda. przypuszczam, ze pod wzgledem potencjalu silnika fizyki shift moze okazac sie gra bardziej zblizona do realizmu niz GT5. niestety ze wzgledu na masy ta gra (shift) zostala praktycznie wykastrowana 5min przed premiera, bo ponoc wczesne wersje byly daleko bardziej zaawansowane pod wzgledem realizmu (co zreszta pokrywaloby sie z prawda, bo silnik fizyczny jest bardzo zblizony do gmotor2, a kolejne mody na np. nogripracing. com coraz bardziej uwalniaja jego potencjal). http://www.virtualr.net/need-for-speed-shift-2. . . interview/warto sobie obejrzec ten material. szczegolnie gdzies od ok. 5:30 min.

  18. betterstranger – spoko wywiad, gościu widać ze wie co gada, aż ciekawy jestem co z tego wszystkiego wyjdzie przy okazji shifta2.

    niestety satysfakcja z prowadzenia wozu jaka daje GTR2 na przyklad nie moze sie rownac z FM czy GT.

    No widzisz, mi akurat zbyt realistyczne gry znowu nudzą i za kompromisem między real a arcade jestem jak najbardziej. Co do gt5 to nie ocenie modelu jazdy póki nie zobaczę ale mimo wszystko wydaje się że Polyphony wcale gry nie spaliło, tzn pewnie na skale umiejętności jaką mają jest to max 7/10 (bo jednak trochę z tych ich obiecanek się nie spełniło). Wady które pewnie zostaną wykryte w ilości hurtowej będą rzeczami które warto będzie wytykać (w celu polepszenia jakości następnej części) ale gdyby oceniać GT5 jako GRĘ mającą za zadanie dać grywalność grającemu to zapowiada się i tak mega ocena. Za same modele tych 200 aut można tą grę potraktować jako encyklopedie gdzie można podziwiać urodę tych aut w nieskończoność, dodając do tego prawdopodobnie super grywalność na kierce, długość gry (pewnie jak ostatnie na lata) i wciąż wychodzi bardzo dobra gra. W świetle faktu gdzie kupuje się gry na kilka dni GT5 po prostu wychodzi temu trendu na przeciw. Moja prognoza oceny 9+/10 w skali ogólnej choć to się jeszcze zobaczy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ