Race Driver GRID wywołał w ostatnich dniach pewną konfuzję wśród graczy. Akurat na rynku pojawił się wyczekiwany z utęsknieniem Gran Turismo 5 Prologue i wideo z GRIDa było bardzo chętnie porównywane do grafiki z „Prologu”. Okazało się jednak, że nowy Race Driver od Codemasters będzie zupełnie inną produkcją. Przede wszystkim autorzy zdecydowali się na dość kontrowersyjne posunięcie – zaimplementowanie fabuły. Znamy to już z pierwszej ToCA: Race Driver. Więcej o samej grze, trybach rozgrywki i opcjach możecie przeczytać tutaj. Dziś zapraszamy do tak zwanego „Developer Diary”. W obszernym materiale wideo Ralph Fulton, jeden z twórców GRIDa opowiada między innymi o zmodyfikowanym silniku graficznym EGO z DiRT’a, który został zaimplementowany w nowej produkcji. Fulton zdradził też, iż w grze dostępnych będzie aż 45 wspaniałych samochodów wyścigowych. Dowiemy się również o unikalnych cechach komputerowych kierowców. Sztuczna inteligencja ma stać na bardzo wysokim poziomie. Miejmy nadzieję, że to ostatnie nie jest tylko przechwałką. W takim Juiced 2: Hot Import Nights także obiecywano bardzo wyjątkową SI.
W Race Driver GRID zagramy już w te wakacje. Gra pojawi się na platformach PC, Xbox 360 i Playstation 3. Powstaje także wersja na Nintendo DS. Zapraszamy do materiałów wideo.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

19 KOMENTARZE

  1. nazwać wydarzenia z TOCA Race Driver fabułą to conajmniej umniejszanie grom które takową prawdziwą fabułę naprawdę posiadają. Kierowca jeździ sobie ot od wyścigu do wyścigu, awansuje w hierarchii i międzyczasie słucha tylko wywodów [bo przecież niemy był cały czas], swego managera. Hmm. . . fabularna gratka. Mam nadzieje że twórcy kodu pracują nad czymś zupełnie innym, choć moim zdaniem gry wyścigowe nie mają żadnej fabuły. Nie po to są tworzone.

  2. Nie powiem nic odkrywczego- Cieszę się, że nie tylko posiadacze Ps3 będą mogli się pochwalić super-elo grafiką w ścigałce. Grafika jest podobna do GT5 no ale jak będzie z grywalnością?P. S. Przyznać się kto już teraz ma ochotę przejechać całą trasę z napisem „Wrong Way”(?) i rozsmarować Camaro na Dodge’u? :]

  3. ciekawostka: w Wielkiej Brytanii sklepy takie jak Amazon, HMV, Play czy Game mają tą grę już jako pre-order na MAJ 2008. Najmocniej po bandzie poszedł sklep GAME w którym data releasu jest ustalona na 1. 05. 2008. Wow!Widać spodobała im się niedawna podobna historia z Gears Of War 2. 😉

  4. „Fulton zdradził też, iż w grze dostępnych będzie aż 45 wspaniałych samochodów wyścigowych. „Wow! Az 45. . . W GT5 Prologue jest 70. . . 😉

    • „Fulton zdradził też, iż w grze dostępnych będzie aż 45 wspaniałych samochodów wyścigowych. „Wow! Az 45. . . W GT5 Prologue jest 70. . . 😉

      Po sumowaniu wszystkich warcji kilku modeli tego samego samochodu, wychodzi na to że w prologue jest mniej niż 45 samochodów 😀

  5. No 45 to aut to niezla padaka. Zwazywszy na to, ze jednoczesnie na torze pewnie bedzie ich z 10 albo i wiecej, to w zasadzie czwarta czesc wszystkich samochodow jest do zobaczenia w akcji w jednym wyscigu. Nie żebym się czepiał, ale w Forzie czy Gran Turismo 45 samochodow, to moza sobie kupic lub wygrac w pojedynczych krajach, a nie calej grze. . .

    • Nie żebym się czepiał, ale w Forzie czy Gran Turismo 45 samochodow, to moza sobie kupic lub wygrac w pojedynczych krajach, a nie calej grze. . .

      Ale ToCA to inny charakter troszkę. W jednym wyścigu to zobaczysz 20 samochodów, ale jednego typu. O ile oczywiście GRID zachowa profesjonalny klimat poprzednich części. . . Bo 45 samochodów do opanowania w tego typu grach to naprawde sporo.

    • na tym pierwszym trailerze doliczylem sie okolo 18 samochów na jednej trasie.

      Pan w trailerze mówi wyraźnie, że ich EGO obsłuży do 20 na raz. Edit: samochodów :).

    • wole 45 dobrych fur niż 1000 nudnych jak w flaki w oleju GT5 czy FM2

      Jakich 1000 nudnych. W GT4 miałeś przynajmniej 350 dobrych fur z siedmiuset. A forza? tu się nie wypowiem. . . Nie mogę się doczekać GT5. To będzie pogrom. Nie 45 bryk, tylko XXXXXX bryk:D

  6. Mi tam rybka ile samochodów, aby gra była fajna – tylko to mnie interesuje. A co do wersji na DS – komicznie to wygląda :]

  7. Ja mam nadzieję że silnik Dirta (zmodyfikowany) będzie bardziej „dopieszczony” tak żeby na mega potężnych sprzętach mógł chodzić płynnie, pamiętacie jak Dirt chodził na Piecach ? o wersję na konsole się nie martwię, a Codemaster zrobi wg mnie bardziej arcadowe wyścigi wątpię żeby postawił na symulację 😉 Pozdrawiam serdecznie

  8. a mnie się wydaję, że przeoczyliście to co on mówił o samochodach, że będzie tam 45 samochodów, stworzonych na potrzeby wyścigów i moim zdaniem nie chodzi o posiadanie jak największej ilości samochodów, tylko samochodów które są dobre w ściganiu się. Wcale mnie nie kręci, możliwość wyboru 1 samochodu z 100, wole móc wybrać samochód 1 z 20 bo przy okazji różnice między tymi samochodami są widoczne nie tylko w kolorze karoserii. Co FM2 i GT5 to już sami ciągle nadajecie że potrzebne są nowe trasy a nie więcej samochodów, bo tych akurat jest wystarczająca ilość.

Skomentuj Adrian Barwicki Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here