Niedawno informowaliśmy o wynikach sprzedaży konsol w Japonii. Playstation 3 znalazła się na samym dole tabeli, ale należy wziąć poprawkę na to, że gracze czekali na premierę wersji Slim, a „grubasków” w sklepach nie było ponoć za wiele. Teraz musimy uzbroić się w cierpliwość – wyniki sprzedaży za tydzień między 1, a 7 września dopiero w przyszłym tygodniu. Warto będzie im się przyjrzeć szczególnie, że dochodzą do nas bardzo ciekawe informacje. Według serwisu GamesIndustry, który powołuje się na analizy Chart-Track w Wielkiej Brytanii tygodniowa sprzedaż konsoli Playstation 3 (chyba należy pisać Playstation 3 Slim) wzrosła o 999 procent. O 17 procent wzrosła też tygodniowa sprzedaż gier na konsolę Sony.

Teraz czekamy na konkretne dane, które spłyną za kilka dni. Wzrost o prawie tysiąc procent. Jesteśmy pod wrażeniem.

Oczywiście w naszym kraju nikt nie prowadzi profesjonalnych badań nad rynkiem elektronicznej rozrywki i musimy się posiłkować własnymi spostrzeżeniami (ewentualnie poczekać na jakiś komunikat SCE Polska). Z tego co możemy zaobserwować PS3 Slim sprzedaje się nad wyraz dobrze.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

7 KOMENTARZE

  1. tysiąckrotny wzrost? oOspodziewałem się, że sprzedaż ps3 podskoczy w górę, ale aż tysiąckrotnie?! powiem tylko: brawo sony! potaniej jeszcze trochę, a i u mnie na chacie znajdzie się dla ciebie miejsce. 😉

    PS3 pokona X’a 360?

    powinno!

  2. Jakie tysiąckrotnie?100% = 1, wzrost o 999% daje ~10-krotnie większą sprzedaż. Idąc Twoim tokiem rozumowania Turbodymomen musiałby doładowywać nie o połowę, ale aż o 50 razy więcej ;p

  3. no a już sobie mnożyłem te liczby i wydawało mi się to trochę nierealne. ;ptak czy inaczej 1000procentowy skok to nie lada wyczyn.

  4. No tak ale biora pod uwage ostatnie tygodnie sprzedazy gdzie nikt PS3 nie kupowal bo czekali na wyjscie Slima?!? Jezeli tak to sprzedaz mogla wzrosnac i 1000 krotnie 8]

  5. No nic teraz nie poradzimy, trzeba będzie zaczekać na prawdziwe dane a nie plotki. A tym czasem, czy nie podobnie było z PS2? Gruba poszła w odstawkę, a slim królował z zwielokrotnioną sprzedażą.

Skomentuj Pawel Kraszewski Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here