Australijskie studio Team Bondi nad L.A Noire pracowało od wielu lat zanim tytuł ten trafił (po wielu zmianach koncepcyjnych) pod skrzydła Rockstar Games. Niestety wiele osób pracujących nad grą zostało pominiętych w końcowych „creditsach” co wywołało burzę – powstała nawet witryna z pełną listą – i konsternację. Niestety oprócz nieumieszczenia w grze choćby podziękowań dla około 130 pominiętych osób Team Bondi ma coś jeszcze „za uszami”. Jak donosi gazeta Sydney Morning Herald ludzie pracujący w TI harowali po dwanaście godzin na dobę. Także w weekendy. Doszło nawet do tego, że żona jednego z pracowników Team Bondi zmusiła swojego męża do rezygnacji z pracy w tak nieludzkich warunkach.

Co ciekawe organizacja IGDA (The International Game Developers Association) już jakiś czas temu stworzyła wytyczne dotyczące podziękowań dla osób pracujących nad konkretnym tytułem. Niestety żaden z dużych producentów gier wideo nawet nie raczył się zainteresować 15 stronicowym dokumentem.

To nie wszystkie wieści dotyczące gry L.A Noire. Ekipa Rockstar Leeds pracuje nad implementacją gry na platformę PC. L.A noire w wersji na komputery osobiste ma mieć wsparcie dla technologii 3D, poprawioną oprawę wizualną i jak obiecuje Rockstar – dostosowane do potrzeb PC sterowanie. Premiera gry jesienią.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

6 KOMENTARZE

  1. to że po 12 godzin pracowali to żaden pikuś. Nie po to są śpiwory pod biurkiem żeby do domu wracać czy do jakiejś tam żony

  2. Jak dostałem wczoraj maila od Rockstar o L. A. Noire na PC to aż się ucieszyłem ;} Byłem pewny, że będzie to kolejna gra po RDR, która pecetowcom będzie się tylko śniła, a tu taka niespodzianka ;} Będzie w co grać tej jesieni. . .

  3. A Internet pelen jest komentarzy pecetowcow: szkoda ze nie RDR. . . Nie no fajnie ze LAN wyjdzie na PC, ale nawet nie wiem czy kupie to w dniu premiery. To przygodowka 3D jest, ktorych troche juz przeszedlem, wydaje sie tez troche monotonna. A do RDR dorobiono by mase modow, dodatkowo by mozna bylo zwiekszyc zasieg wzroku. No nic, trudno, zobaczymy jakie bedzie LAN. A optymalizacja nie ma juz dzisiaj takiego znaczenia. Minelo 2,5 roku od premiery GTA 4 i pecety sa juz srednio odpowiednio mocniejsze.

  4. no przepieknie by RDR rozwinal skrzydla na przyzwoitym PC. Nie ma o czym gadac, byloby cudo. Na konsolach juz widoczki robia wielkie wrazenie;)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ