Czekacie na jesienną premierę trzeciej odsłony Battlefielda? Po tym co zaprezentowano na targach E3 w Los Angeles jesteśmy w 100 procentach na tak. Gra pojawić się ma na konsolach Xbox 360 oraz Playstation 3, a także na Wii U oraz oczywiście komputerach osobistych. Posiadaczy pecetów z pewnością interesują wymagania sprzętowe tego tytułu oto one:

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor: C2Duo 2GHz lub jego odpowiednik AMD

Pamięć: 2 GB pamięci operacyjnej RAM

Karta graficzna: 512 MB obsługująca DirectX 10 lub 11

HDD: 15 gigabajtów wolnej przestrzeni na HDD (wydanie pudełkowe) lub 10GB (dystrybucja cyfrowa)

System operacyjny: Windows Vista/7

Zalecane wymagania sprzętowe:

Procesor: czterordzeniowy Intel/AMD

Pamięć: 4GB pamięci operacyjnej RAM

Karta graficzna: 1GB GeForce GTX 460 lub AMD Radeon HD 6850

[Głosów:0    Średnia:0/5]

15 KOMENTARZE

  1. Na średnie pewnie się załapię. . . Ale cóż, zobaczymy za rok na kiedy zapowiedzą nowe konsole. Jeśli trzeba będzie poczekać dłużej, to pewnie zrobię za to mały upgrade peceta i wtedy zagram w BF3 🙂

  2. @stylayoshiPrzecież od dawna wiadomo, że BF3 na PC jest pisany z użyciem wyłącznie DX11, więc na obsługę XP nie można było liczyć. Zresztą, czas najwyższy wysłać ten system na emeryturę. . . Kurde, przecież on jest w wieku pierwszego XBoksa. Wiem, że to nie to samo, ale jednak wymowne. . .

  3. Ale trzeba przyznac ze wymagania nie sa szokujace. Spodziewalem sie jakichs SLI z GTX580, a tu prosze, karcioszka za 500zl sobie z gra radzi bezproblemowo. Ja akurat mam te ich zalecane, wiec nie powinno byc problemu. Chyba ze beda jakies niespodzianki.

    • ciekawe czy na HD 6850 włączy się wszystko na full. Wątpię

      Zalezy od rozdzielczosci. U mnie w 1680×1050 wszystko mozna dawac na maxa w kazdej grze. Choc GTA4 nadal chodzi tak sobie, ale tragedii nie ma.

    • Jezeli te zalecane maja byc wystarczajace do FullHD i wszytko na max to jestem pozytywnie zaskoczony.

      Choc zalecane wcale nie musza oznaczac wszystkiego na max. Teoretycznie moga sugerowac tyle, ze taki konfig jest potrzebny do „przyzwoitego” dzialania gry. Swego czasu przegladalem rozne tego typu rekomendowane konfigi, i w przypadku wielu gier oznaczalo to 1280×1024 z detalami na max lub cos w tym guscie. Z drugiej strony Crysis 2 pokazuje, ze dobry engine moze miec male wymagania i oferowac wiele wrazen wizualnych. Przeciez ta gra chodzila calkowicie plynnie na juz leciwych kartach typu HD4850, nawet z wysrubowanymi ustawieniami postprocessingu.

    • Czego przykładem Wiedzmin 2 😀

      Nie mówię o grze robionej chałupniczo przez wieśniaków znających siętylko na pieprzeniu propagandy tylko o gry z Zachodu

  4. Już abstrahując od premierowej wpadki (ileż można), jak chałupniczo zrobiony jest W2 dobrze pokazują jego oceny, tak recenzentów, jak i użytkowników.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ