Firma Electronic Arts właśnie podała do publicznej wiadomości minimalne wymagania sprzętowe gry Need for Speed Undercover. Mniej więcej tego się po nich spodziewaliśmy – gracze posiadający nawet nie najlepszy sprzęt powinni móc zagrać w ten tytuł bez większych problemów. Pytanie tylko jak wielu z was zaryzykuje i kupi grę w ciemno. Kilka dni temu pisaliśmy, że Elektronicy nie zamierzają wydawać wersji demonstracyjnej tej produkcji. Wikingów wiadomość ta momentalnie podzieliła na dwa obozy. Jedni uważają, że Undercover jedynie odcina kupony od sukcesu poprzednich części gry i po słabowitym ProStreet nie zamierzają inwestować w tę pozycję. Inni twierdzą, że gra zapowiada się nieźle i warto będzie ją wypróbować. Zobaczcie więc jaki sprzęt musi stać w waszych domach byście mogli nacieszyć się wyścigami, które pod koniec listopada trafią do sklepów.

Minimalne wymagania sprzętowe:

System operacyjny: Windows XP lub Vista
Procesor: Intel Pentium 4 2,8GHz (3,0GHz dla Windows Vista) lub jego odpowiednik
Pamięć RAM: 1GB
Karta graficzna: GeForce 6500, Radeon 9500 albo lepsze (muszą wspierać Pixel Shader 2.0)
Twardy dysk: 5,5GB

[Głosów:0    Średnia:0/5]

23 KOMENTARZE

  1. Na samym początku gra wyglądała bardzo dobrze, ale teraz screen’y nie są już takie różowe. Nie tak dokładne fury i blur na otoczenie to zaledwie średni poziom, choć może na mocnym sprzęcie. . . ? Na razie mówię „nie” i czekam rychło na demko (EA to EA, jak będzie słaba sprzedaż to wypuszczą), choć ostatnio zaczęli naprawiać swoją markę.

  2. Troszkę smuci wiadomość o niewydaniu wersji demo?? mam, nadzieje ze panowie z EA jednak pójdą po rozum do głowy i po nie udanym Nfs Proo. . dadzą nam demko abyśmy się przekonali do kupna Need for Speed: Undercover!!!

  3. Mnie się „Proo. . ” podoba, lecz moim wymarzonym needem byłby taki jak most wanted lecz z sterowaniem z Pro Street, czyli jest szansa, że się mój dream spełni, aczkolwiek jeśli będzie znów uproszczony do poziomu Most Wanted to też zakupię. Faktycznie przez brak demka będę zmuszoby zaczrepnąć recenzji w zaufanym czasopiśmie (oby to był HIV) przed zakupem.

  4. ile razy można jeść ten sam odgrzewany kotlet? po tej edycji pewnie bedzie coś a’la nowy carbon. kolegów wyzej tez popieram, grafika nie powala. burnout na pc bedzie mial lepszą raczej. no i niedlugo nowa giera od codemasters! tam sa naprawde swieze pomysly. . .

  5. coby to nie bylo to jest jedna z tych nielicznych gier ktore zapewniaja te 15-20 godzin niezlej bezsresowej zabawy. i bardzo dobrze ze odgrzewanej, bo ostatnimi czasy zmiany z reguly sa na gorsze a jesli tak to ja za nie podziekuje. a codemasters ze swoimi ‚swiezymi pomyslami’ u mnie juz nie istnieja – nie jestem bowiem w stanie lyknac tej dziwacznej mieszanki dziwnacznej pseudo symulacyjnej fizyki, grafiki ala ‚po lsd’ oraz pozostalosci/nalecialosci po ostatnich koszmarnych colinach. dawac mi tu kotleta ! ;)btw: nastepny felieton moglby byc o tym ze starzy gracze nie lubia zmian. nie chca f3, nie trawia dirta, nie rozumieja koncepcji dreamfalla oraz nie chca zeby z takiego nfsa robic bogwieco, bo bogwieco moze powstac swoja droga a za nfsem – nawet jesli to gra nienajwyzszych lotow – jednak bysmy tesknili. . .

  6. Most Wanted moim zdaniem był syfiasty. Samochód ruszał z miejsca bardzo sztucznie(to bolączka wszystkich części od czasów pierwszego Undergrounda). Ogólnie model jazdy jest w tune NFSach bardzo biedny. Nie grałem w Carbona i pro streeta więc nie wiem czy to naprawili ale jeśli nie. .

  7. Co to za wymagania??, Czytając to wpadłem w furie i ubaw. Relane wymagania panowie z EA napiszcie 8800 GTS , 9800 GTX, lub GTX 200 series a nie głodne kawałki w stylu pixel shader 2. 0. Kto w dzisiejszych czasach opiera sie o PX2. 0?? Zenada alo jaja ktos sobie robi.

  8. To ja dodam że prawdziwe wymagania to: Cell (min. ) 2 core, graph: radeon HD or better – GF GTX or GT 9xxx (pixel sharder 3. 0), min. 2gb ramu. Wymagania które przedstawiłem nie są podparte żadnymi tajnymi źródłami lecz czystą logiką w oparciu jaki poziom graficzny reprezentuje gra. Oto moje skromne zdanie. PS. Już nie mogę się doczekać momentu kiedy będę ściągał z opakowania NFS:UC(PS3) folię 😉

    • To ja dodam że prawdziwe wymagania to: Cell (min. ) 2 core, graph: radeon HD or better – GF GTX or GT 9xxx (pixel sharder 3. 0), min. 2gb ramu. Wymagania które przedstawiłem nie są podparte żadnymi tajnymi źródłami lecz czystą logiką w oparciu jaki poziom graficzny reprezentuje gra. Oto moje skromne zdanie. PS. Już nie mogę się doczekać momentu kiedy będę ściągał z opakowania NFS:UC(PS3) folię 😉

      Dokładnie popieram twoją wypowiedz. Co do Wymagań. Ja też się nie martwię o wymagania bo zakupię swoją wersję na XBOX 360 🙂 Niedawno nabyłem tv HD 32 cale więc wrażenia z rozgrywki bedą nieziemskie. 1080P.

  9. Niedawno nabyłem tv HD 32 cale więc wrażenia z rozgrywki bedą nieziemskie. 1080P.

    Wymień mi proszę gry na X360 (na PS3 też możesz), które obsługują 1080p. O już skończyłeś?

  10. Native 1080p games available for the Playstation 3 (not upscaled PS1 and PS2 titles) include the following 26 titles

    Ile z nich to tytuły dobre?Listy na X360 nawet nie ma co robić, bo je można policzyć raptem na palcach u jednej ręki. Prawda jest taka, że era 1080p dopiero nadejdzie. Choćby cyfrowa HDTV, teraz maks to, o ile się nie mylę, 1080i.

  11. 1080P. Np PGR3 w ktróe włąsnie łupie na okładce masz od gry tryby 480p 720p i 1080p i co zatkało? zreszta ja mam ustawionego Xboxa cały czas na tryb 1080p. bo grafika jest daleko lepsza niz w trybie 720p

  12. Mam starego kompa i za jakiś czas go wymieniam, ale teraz chciałbym na nim jescze pograć. Czy na minimalnych ustawienach mi pójdzie??? Kompa mam takiego: AMD Durton(tm) 1. 60 Ghz, 768 MB RAM i karta: RADEON 9550 (Omega 3. 8. 205)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here