Electronic Arts nareszcie opublikowało wymagania sprzętowe „symulatora ewolucji”, który już jesienią tego roku pojawi się w sklepach. Odrobinę obawialiśmy się tego, że gra po prostu połknie nasze komputery testowe, ale okazało się, że dzieło Wrighta w niczym nie przypomina Crysisa. Praktycznie każdy posiadacz w miarę sensownego peceta powinien bez problemu uruchomić tę produkcję. Spójrzcie zresztą sami. Oto minimalne wymagania sprzętowe Spore (zalecanych nie podano):

Windows XP: Pentium 4 2,0GHz, 512MB RAM, Karta graficzna posiadająca 128MB RAM, wspierająca Pixel Shader 2.0, 6GB wolnego miejsca na twardym dysku

Windows Vista: Pentium 4 2,0GHz, 768MB RAM, Karta graficzna posiadająca 128MB RAM, wspierająca Pixel Shader 2.0, 6GB wolnego miejsca na twardym dysku

Jednocześnie Maxis poinformował, iż Sporepedia pojawiła się w Internecie. W tej tematycznej encyklopedii znajdziecie kreatury, budynki i pojazdy stworzone przez graczy. Możecie również podzielić się swoją twórczością z innymi (choć ta opcja póki co jest zablokowana). W tej chwili w sieci znalazło się już 180 żyjątek. Za trochę ponad tydzień w sklepach pojawi się Edytor Kreatur, który pozwoli wam posmakować nowego dzieła Willa Wrighta. Do tego czasu możecie się zapoznać z naszą zapowiedzią Spore. Znajdziecie ją tutaj.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

5 KOMENTARZE

  1. Grafika moim zdaniem nie powala a więc i wymagania nie są spore. Jestem ciekaw czy gra odniesie sukces i zdetronizuje Simsy. Sam pomysł ciekawy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here