Bądźmy szczerzy w ostatnich tygodniach najwięcej mówiło się o Age of Conan. W sumie nic dziwnego skoro dziki barbarzyńca wywołał spore emocje na przykład rozmiarem biustu (nie swojego ma się rozumieć!), ale na horyzoncie majaczy też kolejny tytuł, który aspiruje do tego, aby zrzucić z tronu World of Warcraft. Mowa rzecz jasna o Warhammer Online: Age of Reckoning. Panowie z EA Mythic (twórcy świetnego Dark Age of Camelot) pokazali właśnie nowy materiał wideo i trzeba przyznać, że no cóż… nie wygląda to zachęcająco. Już kiedyś na łamach serwisu wspominaliśmy, że gdzieś zniknął mroczny klimat uniwersum Warhammera. Stary Świat zmagający się z Chaosem, hordami skavenów (szczuroludzi), goblinami i tak dalej zaczął przypominać cukierkowego Warcrafta. A zresztą możecie się o tym przekonać na własne oczy oglądając naszą galerię WH Online.

Poniżej możecie obejrzeć wspomniany materiał wideo– jako fan „Młotka” grający od lat w „papierową” wersję jestem, mówić delikatnie, troszeczkę zawiedziony. No, ale oceńcie sami.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

13 KOMENTARZE

  1. Znowu stoja naprzeciwko siebie jakies ludziki i machaja kijkami. Tym razem bardziej anemicznie niz kiedykolwiek 😉 Ja wiem, ze wszystko kosztuje, ale niech w koncu zrobia system walki, ktory bedzie jakos sensownie wygladal. Juz nie mowie, zeby byl wymagajacy i interesujacy, bo na to stracilem nadzieje, ale niech chociaz bedzie na co popatrzec. . .

  2. Grałem w WoWa i muszę powiedzieć, że w 80-90% interfejs jest skopiowany z tego z World of Warcraft. Chat-Box, avatary ze wskaźnikami życia i many. Nigdy nie grałem w Warhammera, ale pomimo tego, że jest robiony przez studio należące do EA oczekiwałem właśnie tego mrocznego charakteru, coś zupełnie odmiennego niż uniwersum stworzone przez Blizzarda.

  3. Znacznie ciekawsze są zasoby towarzyszące ostatniemu artykułowi IGNu poświęconemu WARowi: http://uk. pc.ign. com/articles/883/883295p1.htmlMnie szczególnie do gustu przypadły [u]ten filmik[/u] (dobrze obejrzeć w najwyższej możliwej rozdzielczości) i [u]ten screen[/u].

  4. System walki zaznacz i klikaj na ikoni/skróty i pilnuj odleglosci od przeciwnika. . . ile można:/No i jeszcze całkowity brak mroku w szacie graficznej jest poprostu nie akceptowalny. Bardzo żałuje iż pierwsze koncepcje innej firmy zostały porzucone (jeszcze przed pojawieniem się WoW). Ps. Grałem troche w bete.

  5. wygląda to zbyt statycznie, animacje są za wolne a odgłosy przypominają walkę krasnoludków. Jakoś średnio to koresponduje z mrokiem świata. Nie za bardzo widzę powód dla którego ktoś miałby przełączyć się z wowa na warhammera.

  6. Szczerze, czekałem na WARa od dość długiego czasu. Niestety, kilka miesięcy temu wylosowali mnie do beta testów i. . . skasowałem klienta po 30 minutach. Nie tak to miało wyglądać. . . nie tak to Powinno wyglądać:( Kalka WoWa to za mało, to jest tragiczna kalka WoWa i to zdecydowanie bez klimatu WFRP. Ja już dziękuję tym panom, ostatnio nawet gdzieś czytałem, że stwierdzili iż „WAR nigdy nie miał być konkurencja dla WoWa”. . . Najśmieszniejsze jest to, że przez dobry rok (dwa?) darli się dookoła jak oni Blizzarda nie zmiażdżą. No cóż. . . przynajmniej przestają bujać w obłokach. Jedyne co mi z tego przyszło to miła sumka za opchnięcie bety na allegro:P

  7. Śledzę grę uważnie od pierwszych zapowiedzi (wcześniej z równym poświęceniem śledziłem projekt Climaxu) i mogę swoją głowę (tudzież opinię) położyć na szalę broniąc twierdzenia, że nigdy żaden z przedstawicieli EA Mythic nie wyraził opinii jakoby WAR miał kiedykolwiek zmiażdżyć WoWa. Ba! Od samego początku Mark Jacobs (CEO EA Mythic) otwarcie twierdził (choćby na forum Warhammer Alliance), że jego celem nie jest pobicie liczby subskrybentów WoWa, choćby z tego powodu, iż jego zdaniem jest to niemożliwe. Moim zdaniem i tak mają znacznie większe szanse, niż niedopracowany AoC, który subskrybentów uzyskał głównie dzięki pre-orderom.

  8. Ale to nie jest gra na podstawie gry fabularnej, ale na podstawie figurkowej 😉 To o ile sie ktos orientuje w realiach juz wiele wyjasnia. . .

  9. Kolejna próba zrobienia MMO na bazie przedziwnych wynalazków animacyjnych. To chyba nawet nie jest motion capture tylko „poruszmy kukiełke od czasu do czasu. . . „. Przy grze z tak dużą swobodą jak MMO nie da sie skutecznie użyć niczego poza skeletal animation. Z drugiej strony wszyscy znajomi którzy wciąż są w becie, aż jęczą z powodu NDA i twierdzą, że WHO będzie hitem. Poczekamy, zobaczymy. Swoją drogą mógłby sie pojawić wreszcie jakiś prawdziwy MMO na skalę UO, a nie kolejne tandetne, uproszczone hack&slashe. Venotur: WoW też nie ma oryginalnego interfejsu – przed WoW-em taki sam interfejs miało wiele innych MMO – to jest po prostu dobry sprawdzony pomysł. Funcom chciał zrobić rewolucje wracając do pomysłów z AO w interfejsie i doprowadził do masakry jaką jest interfejs AoC – AoC nie jest złą grą, ale takie rzeczy jak jego interfejs mogą doprowadzić do białej gorączki czasami . . .

  10. Tu widze tez ludzie narzekaja ze samochody maja okragle kola. ‚Przestancie zrzynac z konkurencji! Kwadratowe zrobcie!’. UI w takiej formie a nie innej istnial przed WoWem. Sprawdzil sie, przyjal sie, bedzie sie pojawiac w kolejnych MMO. Fakt, material filmowy dostepny w sieci wyglada nieco dretwo ale to PvE albo nagrania RvR z targow/konwentow gdzie ludzie pierwszy raz w zyciu graja w WARa. Zeby zobaczyc jak dynamiczna bedzie walka, trzeba poczekac az padnie NDA (wg MJB jakies 2 tygodnie max) i w siec poleca filmy ludzi ktorzy cokolwiek umieja robic w PvP. Tylko animacje mnie troche martwia. . . no nic, zobaczymy. Maja jeszcze nieco czasu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here