Grupa badawcza NPD w styczniu tego roku przeprowadziła badanie na grupie ponad 20 tysięcy osób. Pytania dotyczyły oczywiście szeroko pojętej branży elektronicznej rozrywki. Teraz opublikowano wyniki. Co się okazało? Przede wszystkim według badań aż 44 procent konsolowych graczy w Stanach Zjednoczonych to kobiety. Ankieterzy zapytali też o posiadane platformy i okazało się, że wszystkie trzy konsole z tej generacji (czyli PS3, X360 i Wii) posiada niewielki procent graczy – najlepiej obejrzyjcie tabelkę.

To nie wszystko o co pytali panowie z NPD. Badania ujawniły, że aż 41 procent graczy z USA kupuje gry posiłkując się zdaniem znajomych i rekomendacją przyjaciół. 31 procent determinuje zakup programu po zapoznaniu się z produkcją (np. wersją demo). Na ostatnim miejscu znalazła się reklama, wortale i prasa branżowa oraz „serwisy społecznościowe”.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

4 KOMENTARZE

  1. . . . badania ujawniły, że aż 41 procent graczy z USA kupuje gry posiłkując się zdaniem znajomych i rekomendacją przyjaciół. . .

    Co w tym dziwnego, oni przecież nie za bardzo potrafią czytać. . .

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here