Polacy nie gęsi i swoje hity mają. Był Bulletstorm, Wiedźmin 2, a i Techland radzi sobie lepiej niż dobrze. Poniżej możecie obejrzeć materiał wideo przygotowany przez serwis gram.pl dotyczący kolejnej rodzimej (super)produkcji – Uprising 44. Tytuł ten ma być RTS’em z elementami gry akcji. Prezentowany materiał z gry o Powstaniu Warszawskim wywołał spore zainteresowanie wśród Internautów. Tak wielkie, że 99% komentarzy z YT nie nadaje się do publikacji przed godziną 22. Twórcy U44 ze studia DMD Enterprise deklarują, że ich produkcja w wersji na PC pojawi się w sprzedaży już w czerwcu przyszłego roku.

Do tego czasu miejmy nadzieję, że ta powalająca swoją amatorszczyzną gra wyglądająca gorzej od Rezerwowych Psów zostanie skasowana, albo stanie się cud i coś się z tego wykluje.

Co ciekawe Uprising 44 zostało pokazane na targach GamesCom 2011.

Teraz już nikt nie może powiedzieć, że Polacy nie są odważni. Oglądajcie i podziwiajcie te szerokie, warszawskie ulice oraz te no… tramwaje!

Update: Uprising 44 zawita także na konsolę Xbox 360, ale najprawdopodobniej nie w tym samym terminie co wersja na PC.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

23 KOMENTARZE

  1. Zastanawiam się czy najmocniejszą stroną powyższego materiału jest prezentowana produkcja, czy może profesjonalizm prezentera. . . .

  2. Rezerwowe Psy byly swietne. Te nawiazania do polskiej popkultury zwlaszcza dotyczace Radia Maryja sprawialy ze gra byla nam blizsza. No i finalowa walka z Predatorem – Jagged Alliance moglo sie schowac! A tutaj pozostaje liczyc, ze sporo sie jeszcze tu zmieni, do premiery niemal rok. Co ciekawe chca to tez na Xboksa wydac.

  3. „Animatyczna scena” „O! Dachówki są jeszcze czerwone”, „element. . . eee, taki ficzer!” =OSims: Powstanie. Czyli jaka gra, taka prezentacja. Ale trzeba przyznać, że „ficzer z Mas Ifekta” – klasa sama dla siebie. Takie emocje!

  4. Nie macie za grosz wyobraźni. W tych beczkach jest ukryty „Duch Polskiego Patriotyzmu”. Należy go gromadzić w celu odblokowania achievement’ów. 😛

    • Do gry będzie dodawany duży pojemnik mocnej kawy marki „Powstaniec”, tak by nikt nie usnął przy pierwszej misji. A ulice są jak pasy startowe, Niemcy praktycznie mogli lądować w centrum miasta.

      No panowie na X360 też ma być :D:D:D:D:D

      Za to posiadacze PS3 obejdą się smakiem. Achievement „Ucieczka z podwórka” nie jest dla nich przeznaczony ;).

  5. ta gra to obraza dla Powstańców wykorzystuąca temat. Pies z kulawą noga by siętym nie zainteresował gdyby to była gra o inwazji ufoków . To studio dev o ile można ich tak nazwać powinno się zapaść ze wstydu pod ziemię

  6. ej nie narzekajcie – tramwaj był wypaisony! no i te dachówki i pchanie beczki. Misja nr 44 – „pchnij beczką w Niemców żeby pospadały dachówki z okolicznych budynków”. No i te wypasione bulwarowe ulice w Warszawie. Nie wiedziałem że kiedykolwiek tam były takie szerokie ulice :)No i mają ficzer z mass ifekta. Właściwie to prawie z alana łejka bo gość miał latarkę! Będzie hit – nie ma co! 🙂

  7. Pamiętacie niedawną gorącą dyskusję o polskich devach i porywaniu się z motyką na słońce? To kolejny przykład. Od razu na PC i ho ho ho na Xboxa360!!Nie nie można zaczynać od gier na komórczaki bo to im uwłacza!No nie no rację mają na mobilnych takich super tramwajów nie zrobią 🙁

  8. Ech. . . Informatyków mamy ponoć świetnych, a robią takiego kupsztala? To jak z filmami: operatorzy i muzycy uznani na świecie, wielu świetnych aktorów. . . A nie ma komu tego do kupy zebrać. Tak jest z tym projektem – powstaje w totalnym bezwładzie, bez celu i pomysłu wykraczającego poza „zróbmy grę o powstaniu”. Trzeba mieć plan, bo że gra jest brzydka to się da poprawić, ale że brakuje pomysłu na rozgrywkę, tego wybaczyć się nie da. Ta walka – oni urządzają pojedynki 1v1, strzelając na zmianę, jak w Barrym Lyndonie? Zgroza, Zgroza. . .

  9. Ale z Uprising’44 wciaz moga byc ludzie. Ta prezentacja na Gamescom to moze byc dla nich taki zimny prysznic po ktorym sporo zmienia w grze. Na filmiku slychac jak developer mowi ze dopiero teraz zdali sobie sprawe z tego, ze chodzenie 10 minut z jednego miejsca na drugie moze byc nudne! Na razie skupili sie na odwzorowaniu wojennej Warszawy, budynkach i tych nieszczesnych tramwajach, maja jeszcze sporo czasu na to, by dopracowac rozgrywke. To moze byc taki Commandos, bardziej gra logiczna niz strzelanka. Pamietajmy tez, ze ogladamy scene sprzed samego Powstania, to jest chyba 31 lipca, wiec etapy juz „wojenne” beda z pewnoscia ciekawsze!Innymi slowy – czekamy z niecierpliwoscia na kolejne trailery i gameplaye!

    • . . . Pamietajmy tez, ze ogladamy scene sprzed samego Powstania, to jest chyba 31 lipca, wiec etapy juz „wojenne” beda z pewnoscia ciekawsze!. . .

      Jeżeli developer w trakcie projektowania etapów nie jest w stanie obliczyć sobie ile czasu zajmie przejście z punktu A do punktu B na jego własnej mapie i dodatkowo doznaje oświecenia dopiero po jednej z ważniejszych kompilacji, to ja przepraszam, ale z takiej gry nie może wyniknąć nic dobrego. Jeżeli zakłada się nowe studio, które ma zając się naprawdę dużą produkcją, a nie ma kasy na doświadczonych grafików, koderów, czy designerów to przynajmniej zatrudnia się kompetentną kadrę kierowniczą, która trzyma całą resztę za przysłowiową „mordę”. To coś, co pokazano na targach, to maksymalna amatorszczyzna śmierdząca tylko i wyłącznie skokiem na kasę. Zaryzykował bym stwierdzenie, że smród jest nawet większy, niż ten w warszawskich kanałach. . .

  10. Na filmiku slychac jak developer mowi ze dopiero teraz zdali sobie sprawe z tego, ze chodzenie 10 minut z jednego miejsca na drugie moze byc nudne!

    Szerloki jedne uświadomili to sobie w pociągu na drugie najważniejsze targi gier?Ja nie czekam na trailery i gameplaye. Mówiąc szczerze czekam aż ten projekt kopnie w kalendarz i tyle. Nie sądzę żeby dali sobie radę z tematem. W ogóle nie wiem, czy gra komputerowa jest sobie w stanie poradzić z tematem PW ze wszystkimi jego implikacjami.

  11. Czegoś takiego po prostu nie widziałem od bardzo dawna. Nawet nie umiem tego skomentować. Ale spróbujmy zauważyć plusy. . . sa np. . . . te nooo. . . . o. . . . budynki rzucają cienie. Wow.

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here