[i]Mes que un club[/i] – (więcej niż klub) to hasło, którym kierował się Joan Laporta, odrzucając wielomilionowe propozycje sponsorskie i umieszczając na koszulkach logo organizacji pomagającej dzieciom.

Piękny gest i słowa prezydenta, by projekt ten trafił do każdego fana klubu na świecie wzięła sobie do serca redakcja strony www.blaugrana.pl

W dniu wczorajszym, na największej polskiej stronie fanowskiej Barcelony ukazała się informacja, iż nawiązuje ona współpracę z polskim oddziałem UNICEFu. Jak możemy przeczytać w oświadczeniu „na jego mocy serwis Barcelona On-line zadeklarował bezinteresowną pomoc w charytatywnych akcjach prowadzonych przez polską placówkę UNICEFu.”

Postanowiliśmy więc zapytać redaktorów strony, czy mają już konkretne pomysły jak realizować wyznaczony cel. „Pomysłów jest sporo. Pierwsza na pewno ruszy akcja zbiorki pieniędzy podczas Grand Derby z Realem Madryt. Osoby związane z nasza strona będą zbierać pieniądze na pomoc dzieciakom w niektórych większych miastach, oczywiście w lokalach, gdzie sympatycy FCB będą dopingować Barcę” – mówi Piotr Gwiazda z blaugrana.pl

Wkrótce do współpracy mają zostać zaproszone inne polskie strony traktujące o klubie.„Mamy nadzieję poruszyć polskie społeczeństwo cules, dotrzeć do każdego kibica Barçy, nawiązać współpracę z innymi serwisami pod hasłem una bandera ens agermana.” – deklarują twórcy.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

2 KOMENTARZE

Skomentuj Kamil Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here