Jaki będzie nasz cel w nadchodzącej mutacji (hehe) FPSa i RPG – Bioshocku? Będziemy musieli uciec z podwodnego miasta – Rapture – zamieszkałego przez okropne mutanty, będące wynikiem okrutnego eksperymentu. No cóż, tego typu elementy i wredne zombiaki z szarą twarzą widzieliśmy już nieraz. Jednak chłopaki z Irrational nie zamierzają wcale tonować swoich pomysłów.

Przykład? Choćby dziewczynki-zombie, które zbierają z trupów (nie bójmy się użyć tego słowa) życiodajną substancję o kryptonimie Adam, a gdy nas zobaczą, natychmiast wzywają ogromne potwory, zwane Protectorami. Czy będziemy zdolni do wygarnięcia z dwururki w niewinną dziewczynkę, choćby i zombiakową? Bioshock naprawdę szokuje.

A granice własnego okrucieństwa poznamy w 2007 roku, kiedy Irrational uporają się ze swoim majstersztykiem. Oby Bioshock nim był…

[Głosów:0    Średnia:0/5]

2 KOMENTARZE

  1. Jeżeli będzie chociaż w 3/4 tak dobra jak SS2 to mamy hit :)Ale grafika to nie wszystko, powiem więcej to tylko ułamek wartości gry 🙂

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here