Dość szybko Mistrzowie Kodu uwinęli się z pracami nad następcą silnika Neon, którego możliwości mogliśmy podziwiać chociażby w Colin McRae: DIRT. W zasadzie EGO nie jest zupełnie nowym engine’em, ale rozwinięciem wspomnianego przed chwilą Neona. Cyfrowa bestia powstawała przez trzy lata w Central Technology Unit, które nam kojarzy się z serialem „24”. Codemasters jednocześnie chwalą się, że na nowe technologie i projektowanie wydali już 40 milionów funtów. Lwią część tej kwoty miał pochłonąć zaprezentowany właśnie silnik. Jego możliwości możecie podziwiać na miniaturce obok tekstu. Tę samą grafikę znajdziecie również w naszej galerii fotek z Operation Flashpoint 2. Zdolny jesteś kolEGO.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

13 KOMENTARZE

  1. jeden z najgorzej zoptymalizowanych silnikow ;/Dirt dlawil sie na c2d i gf8800gtx. . . mnnostwo graczy skarzy sie na oficjalnym forum o niebotyczne wymagania tej gry, dostaja odp ‚obecnie nie ma komputera zdolnego udzwignac gre w pelnej okazalosci ‚ nc. ciekaw jestem o ile zwieksza sie wymagania nowego silnika :>

  2. Chyba silnik sam w sobie nie moze byc posadzany o jakakolwiek optymalizacje. To gra moze byc albo nie byc zoptymalizowana.

    Oj, nawet nie wiesz w jakim jesteś błędzie 😉 To właśnie silnik jest tą dopieszczaną i optymalizowaną częścią. To silnik musi działać „superscalar”. Kod gameplay’u to generalnie z zasady mniejszy lub większy crap podchodzący chwilami pod totalne spaghetti ;D (przynajmniej w porównaniu z kodem silników)

  3. Wiesz, ze nawet chcialme dopisac, zeby jakis informatyk mnie poprawil, np. Ty ;)Takie Faux pas. Az sie zarumienilme ze wstydu 😉

  4. @boro666

    Jego możliwości możecie podziwiać na miniaturce obok tekstu. Tę samą grafikę znajdziecie również w naszej galerii fotek z Operation Flashpoint 2.

    Czyli miałem rację. . .

  5. nofink z tego co wiem to płynność w dirt zależy bardzo od procesora, płynnie chodzi dopiero na qudzie. Testy były chyba na egiełdzie. com.pl

    • nofink z tego co wiem to płynność w dirt zależy bardzo od procesora, płynnie chodzi dopiero na qudzie. Testy były chyba na egiełdzie. com.pl

      egielda jest dla mnie nierzetelna 😉 ale pominmy to. . obecnie nie ma gry ktora by zabila c2d oprocz Dirta. . . to chyba swiadczy ze cos z tym silnikiem jest nie tak. . nie rozumiem, jak mozna byc tak nieodpowiedzialnym/leniwym by wypuszczac potwornie nie zoptymalizowany silnik. .

  6. Nie przesadzaj z tą nierzetelnością Egiełdy/tygodnika komputerowego. Testy sprzętu na tym serwisie to po prostu bajka. Wystarczy spojrzeć na przykładowy test procesorów : http://www.egielda. com.pl/?str=art&id=3443zawarte jest w nich po prostu wszystko a nie same li tylko wykresy. Jeśli twierdzisz inaczej to podaj argument bo takie wypowiedzi w stylu „ten serwis a ten jest nie rzetelny” wpisujesz już od dawna i już znudziło mi się bierne obserwowanie tego. Co do dirta to wiem że od początku był robiony pod 3 rdzeniowego xboxa360, stąd zdaję się te wymagania co do procesora, pewnie wystarczy zejść trochę z detalami by chodził płynnie. Oprócz dirta istnieje jeszcze kilka innych gier które „dołują” core 2 duo np: Crysis, splinter cell double Agent, World in conflict czy tez nawet rainbow six vegas. (mowa o maksymalnych ustawieniach)

  7. fakt jak grałem w dirta to miałem wrażenie, że wykorzystuje tylko jeden rdzeń. . . . i faktem jest ze zabija c2d. . więc coś jest z nim nie tak bo nawet Crysis tego nie robi ;/

    • fakt jak grałem w dirta to miałem wrażenie, że wykorzystuje tylko jeden rdzeń. . . . i faktem jest ze zabija c2d. . więc coś jest z nim nie tak bo nawet Crysis tego nie robi ;/

      Sprawdz w historii obciazenia w managerze zadan Windows zaraz po wylaczeniu gieki. Bedzie widac czy rdzenie sa uzywane jak powinny.

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here