Ojczysty rynek PC’towy czuje się nieźle, a konsolowy przypomina zgarbionego i schorowanego staruszka. Zerkamy na sytuację gier na Polskim rynku. Zerknij z nami!

RTS z emocjonalnym obliczem? To się rzadko zdarza. W końcu jeśli na ekranie mamy kilkanaście albo kilkadziesiąt własnych jednostek, raczej nie wiążemy się z nimi uczuciowo. Ot, mięso armatnie. Relic zamierza to jednak zmienić i w swojej wojennej strategii – Company of Heroes – związać nas bliżej z żołnierzami.

Gra oparta będzie o zmodyfikowany silnik Dawn of War, a będziemy w niej kierować kompanią, która wyzwala Europę z rąk Niemców. Dynamiczna akcja, budynki i lokacje ulegające destrukcji i realistyczny model fizyczny oznaczają, że realizm Company of Heroes będzie niepowtarzalny. Co więcej, każdemu żołnierzowi przypisano ponad 2500 animacji, dzięki czemu nie będziemy musieli odwoływać się do wskaźników i statystyk, aby dowiedzieć się, w jakim stanie są nasi ludzie. Fizyczne zmęczenie, rany, czy wyjątkowy zapał będą zwyczajnie wypisane na ich twarzach.

W Warhammerze 40K Relic pokazał, że potrafi stworzyć świetnego RTSa. Oby podobnie było i z Company of Heroes.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

2 KOMENTARZE

  1. Relic po Warhammerze nabiera rozpędu 🙂 z tego co można było zobaczyć na trailerach z E3 i ostatnimi czasy na stronie gry – zapowiada się świetnie. Oby nie skończyło się na niespełnionych marzeniach jak w przypadku Soldiers:Ludzie Honoru. Premiera we wrześniu, trzeba będzie sprawdzić.

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here