INFORMACJA PRASOWA

Wystarczy wybrać http://www.download.cenega.pl/download_system/?file=dema/activision/ETQuakeWarsDemoSetup.exe, aby cieszyć się szybkim transferem pliku bez żadnych kolejek i opłat!

Przypominamy, że ET: Quake Wars to kandydat do tytułu najlepszej strzelanki tego roku. Program duetu Splash Damage oraz Id Software już zdążył zebrać wiele pochlebnych ocen od najbardziej prestiżowych redakcji w branży. Wśród wyróżnień znalazła się także nagroda dla najlepszej gry multiplayer na najważniejszych targach gier komputerowych E3!

W związku ze zbliżającą się premierą gry, firma Cenega Poland przygotowuje wiele atrakcji dla miłośników sieciowych potyczek. Wśród nich serwery firmy shooters.pl do rozgrywek wieloosobowych, turnieje, atrakcyjne nagrody dla najlepszych graczy oraz udział profesjonalnych klanów w promocji tytułu. Szczegóły wkrótce.

WIĘCEJ INFORMACJI O GRZE:

– Strona o grze: http://cenega.pl/quakewars

– Oficjalna strona: http://www.enemyterritory.com

– Zamów grę: http://www.sklep.cenega.pl/index.php?m1=kp&m2=prod&p_id=3313&PHPSESSID=9a5d18e08d683296130cce3eb849108b

[Głosów:0    Średnia:0/5]

18 KOMENTARZE

  1. Ci co zassali maja szanse zarobic +100 pkt do swojej Karmy, dzielac sie z reszta swiata ich configiem Pecetowym i wydajnoscia jaka uzyskali w grze. W skrocie – „Jak wam chodzi ?”

  2. to jak chodzi to jest mniej wazne ja raczj bym napisał jakie to dno ta gierka i powiem szczerza ze jest słaba spodziewwałem sie czegos lepszego zdecydowanie

  3. @morni Troche. Wiecej. Konkretow. PLZ. Skoro ferujesz tak zdecydowane wnioski o grze ktorej demo wlasnie sie pojawilo, milo byloby gdybys jakos je uzasadnil. Inna sprawa gdybys nazywal sie Warren Spector (mam nadzieje ze to nie ty Warren – pozdro 😉 ) wtedy twoj komentarz mialby wieksza sile przebicia.

  4. athlon xp 2800+1GB DDR-333 RAMGF6800LE@16potoków, 5 jednostek vertxówPo ustawieniu wszystkiego na low i ustawieniu sterownika na „wyskoką wydajność=najniższą jakoś” gra działa w 1024×768 na granicy płynności. . . oczywiscie przy takich ustawieniach gra wygląda conajmniej tragicznie 😛

  5. Czemu niby ta gra jest „najbardziej oczekiwana”? Sadze ze bardziej wyczekiwana gra jest po prostu jakas nowa porzadna odslona Quake, bez zadnych udziwnien, totalnej zmiany klimatu i broni. Moim zdaniem QW bardziej BF2 przypomina niz Quake i zapewne ci sami ludzie beda w to grac.

    • Czemu niby ta gra jest „najbardziej oczekiwana”? Sadze ze bardziej wyczekiwana gra jest po prostu jakas nowa porzadna odslona Quake, bez zadnych udziwnien, totalnej zmiany klimatu i broni. Moim zdaniem QW bardziej BF2 przypomina niz Quake i zapewne ci sami ludzie beda w to grac.

      Myzle ze quake po prostu zmienia sie w zależności od tego jaka panuje moda. . w czasach q3a byla moda na bieganie z rakietnicami, to nadal jest moja ulubiona gra, ale wszytsko sie nudzi. . . . dodatek „team arena” miał juz profesje, byl nastawiony na gre bardziej taktyczną a mniej zrecznosciwą. . . . wiele osob porownuje ET:QW do battlefielda bo to obecnie jedyna gra mogąca z Quake wars konkurować, tak jak kiedys z q3a konkutowal Unreal T. Dzisiaj rano ściągnąłem demo i pól dnia zeszło mi na poznawaniu jednej mapy i możliwości jakie dają poszczególne profesje, samo ustawianie baterii, czy włazenie w zakamarki zeby z tamtąd kampowac daje bardzo duzo radochy. Kiedyś próbowałem sie wkręcić w BF 2142 . . ale to coś jest zwyczajnie sztywne w porównaniu z nowym quakiem. . . i bardzo tandetne. . . Ktośtam sie czepia fizyki. . . spieszne to jest, bo sam fakt, ze przyzwyczailiście sie do starego modelu jazdy nie znaczy ze ten nowy jest be. Zmieniają sie wymagania graczy, chcą gier rozbudowanych bo samo cwieczenie szybkości namierzania wrogów dla kolejnego fraga po tych dziesięciu latach staje sie nudne. . . . co prawda john carmack cos przebąkiwał o quake 3 arena 2 na silniku rage. . . ale co z tego bedzie. . zobaczymy. .

    • Czemu niby ta gra jest „najbardziej oczekiwana”? Sadze ze bardziej wyczekiwana gra jest po prostu jakas nowa porzadna odslona Quake, bez zadnych udziwnien, totalnej zmiany klimatu i broni. Moim zdaniem QW bardziej BF2 przypomina niz Quake i zapewne ci sami ludzie beda w to grac.

      wierz mi, nie ci sami, bo 95% fanów Battlefieldów marudzi, że ETQW jest za szybkie, za nerwowe i tak dalej 🙂 a po prostu nie umieją w nie grać, bo przyzwyczaili się do „żółwika” BFa. Gra jest genialna jak dla mnie, naprawdę świetnie Splash Damage wszystko zrobili w duchu starego ET. Konfig podam jak odpalę demo, bo na razie mam tylko dane z dwóch wersji beta, a mogło się coś zmienić 🙂

  6. config:C2D E6300@1. 86 GHz2 GB RAM 8800 GTS 320 MB 500/800 MHz1600x1200 wszystko High, shadery Ultra, wszystkie opcje dodatkowe, AF i AA x8 – twardo trzyma 30 fps. Przy AAx16 już nie daje rady, 15-20 klatek. Pewnie gdybym skręcił procesor i grafikę tak jak miałem dawniej (teraz chodzą na fabrycznych), to by nie było problemu nawet przy AAx16.

  7. ktos sie czepiał uzasadnienia dlaczego ta gra jest mierna. . ano dlatego ze w 2007 roku spodziewam sie czegos wiecej po multi a nie tylko biegania po beznadziejnych terenach które tak apropo w ogóle nie sa przemyslane ktos zapodał troche przyrody ktos troche budyneczków i to ma byc najbardziej wyczejkiwany multi w tym roku. . . . ???? smiech na sali komus sie nie chciało i tak na odczepnego wymyslił ze to ma byc chiciorjak któs by sie czepiał to powiem co to chicior . . moze nie z tej samej beczki bo to strategia ale jak zagrałem w World in Conflick to moge z cał a stanowczoscia powiedziec ze to jest niesamowita i wyczekiwana gra a nie te dyrdymały i gonitwy co widze w tym demie i dlatego tak nisko oceniłem po prostu zero inwencji odgrzewany kotlet

  8. morni—> nawet nie wiesz, jak bardzo twoja opinia jest typowa 🙂 od razu widać, że 1. nie grałeś w stare ET, 2. naprawdę niewiele grałeś w ETQW. Cały czas czytam podobne, ba, połowa moich znajomych po pierwszym kontakcie z ETQW takie właśnie wygłaszała. Ale namówiłem ich, żeby pograli kilka godzin, postarali się zrozumieć o co tu biega i. . . teraz wszyscy grają na okrągło. Daj grze szanse. Zalicz tak z 5-6 godzin grania, engineerem albo medicem, spróbuj grać na objective, a nie biegać i strzelać jak dziecko Counter-Strike – i zmienisz zdanie.

  9. wiesz moze masz racje nie przecze bo nie jestem typem który sie upiera przy swoim ale podkreslam ze rozdmuchana ta gra jest moim zdaniem troche za bardzo choc pewnie przysiade przy niej zeby zobaczyc czy masz racje:)

  10. seraphim – rispekt za config. . . Heh – ciekawym, jak się żyje z jedną nerką ? 😉 Żarcik 🙂 Thx za setup i fps’y (aczkolwiek 8800GTS i 30fps. . . fakt ze rozdzialka masakrycznie wysoka nie mowiac o ustawieniach)

  11. Ściągałem demko dwa razy i za każdym razem z błędem. Pecha jakiegoś mam. A chciałem zobaczyć o co tyle hałasu. No nic poczekam aż będzie na płytce w gazecie. Trzeci raz nie ściągam. Nie chce mi się marnować czasu 🙁

  12. ATHLON 38002GB RAMGF7600GT overclocked 625 core/743 ramWszystko na normal + lighting quality high, chodzi płynnie bez żadnych zaciachów.

  13. Troszeczkę zawiodłem się na demku Enemy Territory: Quake Wars. W betę grało się całkiem przyjemnie, jednak miałem nadzieję, że kilka rzeczy zostanie zmienionych/naprawionych. Nie ma już pomniejszych bugów – jednak zgrzyty (a raczej rzeczy które wybitnie mi nie pasują) nadal występuje w grze np:. Dziwne sterowanie pojazdami. W ogóle to pojazdy zostały dodane troszkę na siłę :]. Wszystkie multiplayerowe gierki które teraz wychodzą są dość realistyczne. Nawet taki Battlefield 2142. Quake Wars jest zabójczo szybki – po prostu gameplay infrantry vs. infrantry przypomina mi czasy gdy grałem po sieci w Quake’a 2 :]. Ciężko teraz znaleźć sieciówkę która reprezentuje taki styl rozgrywki – kiedyś bardzo popularny, teraz zepchnięty na pobocze przez ArmA czy inne koten-strajki. Po prostu trzeba lubić Quake’a. Inaczej gra będzie wyglądała na niedopracowanego, dziwnego i nudnego shootera. Na horyzoncie pojawił się wielki konkurent dla QW – UT 3. On też będzie diabelnie szybki – ale wystarczy popatrzeć na gameplay’e by powiedzieć która z tych gier osiągnie większy sukces ;). W końcu zawsze stałem po stronie Unreal Tournament w wojnie przeciwko Quake 3 ^^.

    • Troszeczkę zawiodłem się na demku Enemy Territory: Quake Wars. W betę grało się całkiem przyjemnie, jednak miałem nadzieję, że kilka rzeczy zostanie zmienionych/naprawionych. Nie ma już pomniejszych bugów – jednak zgrzyty (a raczej rzeczy które wybitnie mi nie pasują) nadal występuje w grze np:. Dziwne sterowanie pojazdami. W ogóle to pojazdy zostały dodane troszkę na siłę :]. Wszystkie multiplayerowe gierki które teraz wychodzą są dość realistyczne. Nawet taki Battlefield 2142. Quake Wars jest zabójczo szybki – po prostu gameplay infrantry vs. infrantry przypomina mi czasy gdy grałem po sieci w Quake’a 2 :]. Ciężko teraz znaleźć sieciówkę która reprezentuje taki styl rozgrywki – kiedyś bardzo popularny, teraz zepchnięty na pobocze przez ArmA czy inne koten-strajki. Po prostu trzeba lubić Quake’a. Inaczej gra będzie wyglądała na niedopracowanego, dziwnego i nudnego shootera. Na horyzoncie pojawił się wielki konkurent dla QW – UT 3. On też będzie diabelnie szybki – ale wystarczy popatrzeć na gameplay’e by powiedzieć która z tych gier osiągnie większy sukces ;). W końcu zawsze stałem po stronie Unreal Tournament w wojnie przeciwko Quake 3 ^^.

      nie chce wszczynać na nowo starej wojny UT VS Q3 . . . ale powiem ze tylko jedna z tych gier przetrwała próbę czasu, nadal organizuje sie na nią turnieje, tylko jedna z nich ma tak wielkie grono fanów. . . bynajmniej nie jest to Unreal. . . i z quake wars VS unreal 3 bedzie tak samo.

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here