Od czasu premiery w połowie listopada, Gears of War sprzedała się w ilości miliona egzemplarzy i nic nie wskazuje na to, aby na tym poprzestała. Nowy tytuł Epic Games pokazuje jak w łatwy sposób świetna gra może przysporzyć Xboxowi 360 popularności, a Microsoftowi pieniędzy.

Gears of War nie tylko zrzuciła z piedestału sieciowej popularności Halo 2, lecz przyczyniła się również do blisko 80% wzrostu popularności Xboxowego Live’a. Na tym nie koniec, bo od 7 listopada, czyli tak zwanego „Emergence Day” (premiera GoW), o blisko 50% wzrosła częstotliwość wykupywania złotej subskrypcji (Xbox Live! Gold subscription), wymaganej do grania online.

Kto by pomyślał, że tak wielki wpływ na rynek i popularność danej konsoli może mieć zaledwie jeden tytuł.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

7 KOMENTARZE

  1. a jednak. . tytul ktory po prostu wyznacza nowe kierunki zarowno pod wzgledem oprawy jak i grywalnosci – gierka po prostu wymiata !

  2. Hej <seraphim> nie namawiaj do złego, to grzech ! :D:D Przecież są raty więc jakoś sobie można poradzić :D. No chyba, że jest się kobietą to można posprzedawać swoje ciało i na konsole będzie i 5 gier w tydzień :D:D:D:D:D:D:D:D:D. Oczywiście świruje 🙂

Skomentuj Mateusz Rybicki Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here