Na ciekawy pomysł wpadli ludzie ze studia Quantic Dream. Postanowili oni, że w rewelacyjnie zapowiadającym się Heavy Rain, odblokowywane Trofea zobaczymy dopiero w kilka chwil po ich zdobyciu. Odpowiednie komunikaty pojawią się na ekranie telewizora chociażby, w chwili gdy konsola przejmie sterowanie nad naszą postacią (specjalne przerwy, cutscenki). Zabieg ten ma sprawić, że budowane przez Quantic Dream napięcie, nie ulotni się w trakcie oglądania najważniejszych scen z gry.

Brzmi to naprawdę nieźle, choć szczerze mówiąc malutka informacja o odblokowaniu tego czy innego Trofeum ani nam nie przeszkadza, ani nas nie rozprasza. Mimo to doceniamy pomysłowość autorów Heavy Rain. Ciekawe czym jeszcze nas zaskoczą?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

2 KOMENTARZE

  1. To czy przeszkadza, czy rozprasza, to sprawa raczej indywidualna – nie generalizujcie.

    Piszemy w swoim imieniu, a nie wszystkich graczy.

Skomentuj Krzysiek Pielesiek Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here