W przeciwieństwie do pozostałych dwóch firm, o których pisaliśmy dzisiaj, firma z Redmond nie zatrudniła żadnych znanych twarzy do promowania swoich produktów. Nie oznacza to jednak, że nie może się niczym pochwalić.

Międzynarodowy Festiwal Reklamowy w Cannes nie został niestety podbity przez Polaków. Serca jury zdobyła jednak kampania promująca grę Blue Dragon, która to pozycja zmierza na Xboxa 360. Zrealizowana w jednej z dzielnic Tokio (Shibuya) pozwalała przechodniom pobawić się w rzucanie cieni na olbrzymią ścianę. Po wykonaniu odpowiednich ruchów mieszkańcy japońskiego miasta mogli ujrzeć pojawiające się na murze „animacje”, które jednoznacznie kojarzyły się z grą. Sam pomysł bardzo nas urzekł. W akcji wygląda to naprawdę przyjemnie. Zobaczcie zresztą sami. Klikając „tutaj” przeniesiecie się na oficjalna stronę tej instalacji. Drugi link (umieszczony tutaj) prowadzi do zdjęć opublikowanych na oficjalnej stronie festiwalu.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

4 KOMENTARZE

  1. Niezwykle ciekawa forma reklamy, ludzie widać autentycznie świetnie się przy tym bawili. Szkoda że u nas takich rzeczy się nie robi (a przynajmniej mi nic o tym nie wiadomo). Bez wątpienia taka forma reklamy przyciągnie uwagę odbiorców do produktu, a przecież o to w reklamie chodzi.

    • Swietny pomysl na reklame – nie dosc, ze oryginalny, to jeszcze do tego przykuwajacy uwage. Przyznac trzeba, ze znakomicie ktos to obmyslil – gratuluje! 🙂

      Podaję link do obczajenia anime na podstawie gry, którego twórcą jest sam Akira Toriama. . . (Dragon Ball) ;P http://ikimashou.net/2007/04/05/blue-dragon-anime-cli p/, miłego oglądania!

      A fe! Design Toriyamy jest chyba jeszcze gorszy niz u Nomury ;/

Skomentuj Wojciech Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here