Wiedźmin w wersji na konsole, który powstaje we francuskim studiu Wide Screen Games wzbudza spore emocje. Mimo (mniej więcej) takiej samej fabuły jak w pecetowej odsłonie gry to oprawa wizualna będzie zupełnie inna – Rise of the White Wolf działa bowiem na zupełnie nowym silniku graficznym. Zmieniona została także mechanika rozgrywki, a konkretnie walki oraz – co chyba oczywiste – sterowanie zostało dostosowane do wymogów konsolowych joypadów. Jak bardzo The Witcher w wersji na Xboksa 360 i Playstation 3 różni się od pecetowego oryginału możecie obejrzeć w poniższym materiale wideo.

Jak wam się podoba walka w konsolowej odsłonie Wiedźmina? Kiedy Geralt przywołał znak Igni już wiedziałem, że w tego nowego Witchera będę musiał zagrać.

Zapraszamy także do ostatniej galerii Rise of the White Wolf oraz do naszych recenzji pecetowego Wiedźmina (1 i 2).

[Głosów:0    Średnia:0/5]

19 KOMENTARZE

  1. Jak tylko ogloszono wydanie edycji konsolowej i zmiane silnika/sterowania wiedzialem, ze w to bede musial zagrac. Wersja PC byla swietna i wydaje sie, ze wcielenie konsolowe bedzie jeszcze lepsze. Filmik tylko utwierdza mnie w tym przekonaniu. Widac (np. przeciwnik zeskakuje z wysokosci) ze nowy silnik da duzo wiecej mozliwosci. No i walka bedzie bardziej plynna na PADzie. Dla mnie must have, pomimo tego ze ukonczylem wersje PCtowa.

    • Filmik tylko utwierdza mnie w tym przekonaniu. Widac (np. przeciwnik zeskakuje z wysokosci) ze nowy silnik da duzo wiecej mozliwosci. .

      jaki nowy silnik ? Przeciez to port. .

      • jaki nowy silnik ? Przeciez to port. .

        Wiedźmin w wersji na konsole, który powstaje we francuskim studiu Wide Screen Games wzbudza spore emocje. Mimo (mniej więcej) takiej samej fabuły jak w pecetowej odsłonie gry to oprawa wizualna będzie zupełnie inna – Rise of the White Wolf działa bowiem na zupełnie nowym silniku graficznym. Czytaj !!!!!jaki port???

        • Wiedźmin w wersji na konsole, który powstaje we francuskim studiu Wide Screen Games wzbudza spore emocje. Mimo (mniej więcej) takiej samej fabuły jak w pecetowej odsłonie gry to oprawa wizualna będzie zupełnie inna – Rise of the White Wolf działa bowiem na zupełnie nowym silniku graficznym. Czytaj !!!!!jaki port???

          tzn jakim? dam sobie obciac palca ze to aurora ;>

  2. System walki naprawdę świetny. Chociaż mam lekkie wrażenie, że może to być skrypt przygotowany specjalnie na potrzeby filmu. Jednak jeżeli walka w grze będzie rzeczywiście tak wyglądać to. . . brawo!

  3. Czyżby film komentował jeden z naszych rodaków z CD Projekt RED? ;)Na grę oczywiście czekam, ale specjalnie się nie nakręcam, zwłaszcza że nie jest to mój ulubiony gatunek. Pożyjemy zobaczymy. . . .

  4. Zdecydowanie Polak komentował. Filmik pokazywał sporo brutalnego klimatu. Mimo, że nie mój gatunek w Wieśka zagram napewno.

  5. Bardzo się cieszymy z ciepłych komentarzy. @bubusz:Rzeczywiście, zaprezentowany klip to tzw. Target render, czyli wzór, zgodnie z którym prowadzimy prace developerskie. Dokładamy wszelkich starań, żeby gra sama gra wyglądała równie dobrze.

  6. Hola hola ludzie! Tam jest napisane „Target Render” więc nie jest to czysty gameplay. Jest to swego rodzaju wzór na którym będą się opierać programiści piszący grę. Nie czas na podniety, zobaczymy jak będzie wyglądał oryginał. . .

  7. u mnie Wiedźmin na PC nie pojdzie. mam konsole i tylko czekam aby dostać w ręce tę gre. grałem troche u kolegi i przez te pare minut grania zauwazylem ze to wysmienita gra, a na konsoli napewno bedzie o wiele lepsza:)

  8. Nie grałem w wersję PC, przed Oblivionem omijałem RPGi szerokim łukiem (no, nie licząc boskiego KotORa 😉 ) ale przyznam że na konsolowego Wiedźmina czekam z niecierpliwością. Wygląda świetnie.

  9. Niezmiernie się cieszę. W pc tową wersję pograłem tylko ździebko bo mój stary piec ledwo ją targał we wszystkim na low. Nam nadzieję że będzie wersja PL na konsole tak samo jak na pc była . . .

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here