Dzięki edytorowi z gry Crysis zwichrowani fani mogą pofolgować swojej fantazji. Tym razem ktoś postanowił zabawić się modelem fizycznym zaimplementowanym w grze. Przed wami symulacja zjawisk fizycznych z wykorzystaniem wybuchowych beczek. A dokładnie mówiąc z wykorzystaniem 3000 beczek ułożonych w stosy i inne dziwaczne budowle. Jak widać najpiękniejszy First Person Shooter na komputery PC pobudza dziką kreatywność graczy. Absurdalny i dziwaczny pomysł? Cóż z tego! Ogląda się to z przyjemnością i jednocześnie uświadamia kunszt programistów z firmy Crytek. Film znajdziecie poniżej. Zapraszamy także do naszej recenzji gry Crysis

[Głosów:0    Średnia:0/5]

19 KOMENTARZE

    • jezu to niesamowite, musze miec ta gre

      nie podniecaj sie tak. te wszystkie filmiki ot rendery. zadna obecna maszyna nie bylaby w stanie obliczyc w czasie rzeczywistym takiej fizyki. .

  1. Redner, nie rander – wyglada kosmicznie O_O Na prawde mega-szacun dla autora, ze mu sie chcialo, bo pewnie troche roboty w to wlozyl. Zwlaszcza dom ulozony z tych kilku tysiecy beczek nie niesamowity. Swietna robota!

  2. WooooW !!! Niesamowita sztuka. Fizyka w grze jest niesamowita. Ciekawy jestem jakiego sprzętu potrzeba by pobawić się 3 tysiącami beczek. Śmiesznie wyglądała eksplozja beczek :).

    • pawel86ck . TO JEST RENDER a nie filmik z rzeczywistego gameplay’a. http://youtube. com/watch?v=VaHS-y_mapQ przeczytaj sobie opis filmu. . nie ma na necie filmu zrobionego w czasie rzeczywistym. ZADEN domowy komputer by tego nie pociagnal. . to fakt, ciekawie to wyglada. . ale wyrenderowac to mozna wszystko 😉

      WooooW !!! Niesamowita sztuka. Fizyka w grze jest niesamowita. Ciekawy jestem jakiego sprzętu potrzeba by pobawić się 3 tysiącami beczek. Śmiesznie wyglądała eksplozja beczek :).

      autor filmiku ktory podalem „So, my system specs are: Intel Core 2 Duo 4300 (1. 8GHz) processor, overclocked to 2. 2GHz, 2GB 800MHz RAM, Nvidia 512mb 7900GS GPU (DX9). ” 😉

  3. Nie jest to render , tak wyglada owa gra. jednak ciekaw jestem jakiego potwora (w sensie komputer) ma ta osoba. Przy 3k beczek bezposredniego patrzenia na wybuch system mu pada , na moim komputerze ta gra nawet nie pujdzie 😉 pozdro

  4. To nie jest wcale render, wiem na co ten engine stać bo sam się teraz bawię w edytorze. Co do sprzętu to przede wszystkim pewnie z 4 GB ramu i silny quad z serii extreme, właśnie po to są 4 rdzenie :). maxior- jest taki folder na płycie z grą, sandbox2 się nazywa i tam jest edytor o tej samej nazwie;)

  5. jak słabo zoptymalizowana musi być ta gra, że koleś napisał, że gdyby patrzył na wybuchy, to by mu sprzęt umarł z wysiłku. Szkoda, że upierając się nad zrobieniem ślicznej grafiki zapomniano, że jest coś takiego jak optymalizacja. I nie mówcie, że można kupić lepszy sprzęt do grania, bo to nie o to chodzi – jak gra chrupie w full detalach na silnych kompach z najnowszymi grafikami GTX i Ultra to coś jest nie tak. . .

    • jak słabo zoptymalizowana musi być ta gra, że koleś napisał, że gdyby patrzył na wybuchy, to by mu sprzęt umarł z wysiłku. Szkoda, że upierając się nad zrobieniem ślicznej grafiki zapomniano, że jest coś takiego jak optymalizacja. I nie mówcie, że można kupić lepszy sprzęt do grania, bo to nie o to chodzi – jak gra chrupie w full detalach na silnych kompach z najnowszymi grafikami GTX i Ultra to coś jest nie tak. . .

      Co za bzdury@#@@!!! nie ma 2 takiego enginu który wyświetlił by tak jak tutaj 3000 beczek i do tego obliczył fizykę dla każdej z niej, tego splendoru nie można porównać do czego innego bo żadna gra nawet nie ociera się o poziom crysis. Przy wybuchu 300 beczek po 2 sekundach należało się spodziewać że kompowi zabraknie mocy bo to już liczba zdrowo przesadzona. I co niby jest tutaj słabe, pokaż jedną grę która chociaż zbliża się do poziomu crysisa w tym względzie a później powiedz o słabej optymalizacji. Co do samego GTX to wystarczy spokojnie na very high ustawienia ale tak samo duże znaczenie odgrywa tu quad i dopiero taki z zegarem 3 Ghz skutkuje płynną grą na tych detalach. Ale mówimy o very high detalach które są defacto przeznaczone na następne 2 lata i jeśli mój confing pozwala na płynną grę w tym trybie i 1680×1050 więc ważne jest że już teraz kupi sie sprzęt który uciągnie tą grę na max :). Taki unreal1 jak wyszedł na najlepszej obecnie karcie mogłeś sobie pograć w 800×600 i medium detalach więc o czym tutaj mówimy?

  6. To prawda, ja grałem na naprawdę mocnym sprzęcie – 8800GTX – a gra niemiłosiernie przycinała. Wniosek z tego wszystkiego jest chyba taki, że zrobić bardzo ładną grę to nie jest wielka filozofia. Cała sztuka to znaleźć balans i osławiony złoty środek, aby z jednej strony świat gry wyglądał jak najlepiej, a z drugiej żeby wszystko było na miarę komputera przeciętnego klienta. . .

  7. No fajnie, fajnie, tylko jak widać zaimplementowanie do silnika takich cudów fizycznych jak vortexy, czy symulacje eksplozji łańcuchowych itd, nie pomogło specjalnie w sprzedaży samej gry. Niestety pojęcie GRA, to jednak coś więcej niż orgazm graficzny na szeroka skalę. ps. Najlepsza w całym filmiku była muzyka. ;] Wie ktoś może co to za kapela?

  8. Prze filmik, widać sporo pracy włożono w jego produkcje a wszystko niszczy się w rewelacyjnej reakcji łańcuchowej. A te niby tak wysokie wymagania, czy ja wiem. Mam Core2 D 2,6 Ghz z 7900GTX 512 i naprawdę czegoś takiego jak w tej grze nie widziałem. Byłem w szoku że moja karta może wyświetlić taką grafikę, aż nie do wiary. W scence z samolotu myślałem że to filmik z media playera mi się załączył a to gra faktycznie tak wygląda. Gram na detalach medium z niektórymi high, fps tak ok 20 do 35 w 1280×1024 więc chyba tez nie tak źle jak niektórzy to rysują. Przeszedłem ją już 3 razy i ciągle gra się tak samo fajnie, mnogość opcji w grze rzutuje na wysokie replayability. Naprawdę polecam tą grę, czekam na patcha który wyjdzie w styczniu i jeszcze bardziej poprawi wydajność

  9. Na dzisiejszym sprzęcie powinniśmy grać na ustawieniach Medium. Gra wygląda wtedy świetnie i chodzi płynnie (50 klatek) na 8800 GTS. High i very high należy potraktować jako bonus – dla tych, któzy włączą grę za 1-2 lata aby odświeżyć wspomnienia.

  10. zapomniałeś dodać że tutaj dużo zależy od rozdzielczości, u mnie np(Q 3Ghz,Asus EN8800Ultra – 3dmark2006- 14065p) na very high w 1024×768 pod xp mam już średnio 50 fps więc jeśli ktoś ma nadal nie zastąpionego CRT’ka i manie 50/60 fps ma problem z głowy. Mi tam wystarczy 25/35 fps a tyle mam w 1680×1050 i very high i każdy kto u mnie gra w crysisa chwali nawet jak bardzo płynnie gra chodzi. Crysis ma bardzo dobrą synchronizacje i filtry zmiękczające ruch, tutaj naprawdę nie potrzeba więcej niż te 30 fps i to się chwali BTW te 30 fps i tak często z problemem wyciąga 90 % gier na konsole i jakoś nie słyszy się by ktoś narzekał

  11. Chyba na Valhalli juz kiedys tutaj bylo ze udalo sie odpali Crysis w max detalach 🙂 Kolesie polaczyli 3 karty jakies bardzo dobre ;] No chyba ze sie myle to poprawcie

  12. tak były to aż trzy takie ultry 8800, kolesie uruchomili rozdzielczość ultra HD i mieli na nich grywalny fps. Chciał bym też zaznaczyć że przy takich kartach graficznych limitem był już procesor, ba nawet często nawet moja pojedyncza ultra nie dorabia z powodu zbyt słabego proca a co dopiero 2 albo 3 takie karty. Limitem jest procesor i było to już szczegółowo omówione na forum egiełdy/tygodnika komputerowego. W crysisach na max detalach dopiero minimum quad 3 Ghz daje komfort, na gorszych pozostaje tylko medium, najwyżej high. Ciekawy jestem patcha który wyjdzie w styczniu, panowie z crytek mają w widoczny sposób usprawnić obsługę proca. Liczę na efekty bo przy takim farcry wydali patcha który poprawiał fps o około 40 % 🙂 [

Skomentuj Jacek Pietruszczak Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here