Innowacyjna kampania promocyjna połączy ze sobą dwa produkty, grę komputerową i samochód. Mieszkańcy Stanów Zjednoczonych (bo do nich skierowana będzie akcja) będą mieli okazję sprawdzić odwzorowanie samochodu w najpopularniejszej serii wyścigów komputerowych.

Przez najbliższy miesiąc w parunastu sklepach na terenie USA będzie można podziwiać nową Mazdaspeed 3 i jednocześnie pograć w Need For Speed Carbon. W centrach handlowych organizowane będą turnieje z atrakcyjnymi nagrodami. Najlepsi z nich dostaną bilety do Las Vegas, gdzie odbędzie się finał ogólnokrajowego turnieju. Jego zwycięzca odjedzie nowiutkim samochodem.

W samej grze duży nacisk postawiono na ten właśnie samochód, tak, aby również zachęcić graczy do jego ewentualnego zakupu. Przeciętnego polskiego miłośnika komputerowych ścigałek pewnie nie będzie na to stać, ale zawsze można poszaleć nim na monitorze swojego komputera.

Premiera gry w USA już 1 listopada.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

4 KOMENTARZE

Skomentuj Jacek Pietruszczak Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here