Przedstawiamy wam jeden (ale za to jaki!) obrazek przedstawiający jak niesamowicie szczegółowo wykonana jest twarz głównej bohaterki Heavenly Sword. Najlepiej wykonana twarz w historii gier?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

28 KOMENTARZE

  1. Hmm mnie sie nie podoba, jakies takie „meskie” brwi ma i te zeby jakies takie dziwne. Ogolnie wyglada jakby z fotki faceta jakiegos zrobili kobiete. . .

  2. Jeśli mówimy o ulepszane screeny z niewydanych gier, to Crysis wciąż ma najlepiej wyglądające twarze.

  3. soviet—->dokładnie. Screen retuszowany choć imo nie tak strasznie. Wystarczy popatrzeć na shoty z poprzedniej galerii, screen nr. 2 jest równie dobry, jeżeli nie lepszy, ale zwróćcie uwagę, w dzisiejszych produkcjach największy nacisk kładzie sie na wykonanie tych elementów postaci/otoczenia które najbardziej przykuwają wzrok. W tym przypadku jest to oczywiście twarz pięknej dziewczyny. Prostym dowodem na to jest screen nr. 1 z poprzedniej galerii – porównajcie sobie budowę twarzy oraz ramion i biustu. Widzicie te masakrycznie wielkie polygonalne kanty? Jest to zrobione celowo – podczas gry, w ruchu i tak tego nie widać, a na twarz z pewnością będą bliskie najazdy kamery w cutscenkach. Zresztą jak sie wie jak i gdzie patrzeć, to można zauważyć takie buble (w większości przypadków celowe) że pusty śmiech ogarnia. Podstawowa zasada każdego modelarza – zrobić gracza w konia w taki sposób aby się nie kapnął, a samemu żeby mieć jak najmniej roboty.

  4. Nie narzekajcie- Nariko mimo iż to wirtualna postać prezentuje się bardzo okazale:). Ciekawostką jest że za fizykę włosów odpowiada jeden (prawie cała moc) z procesorów PS3. . .

    • Nie narzekajcie- Nariko mimo iż to wirtualna postać prezentuje się bardzo okazale:). Ciekawostką jest że za fizykę włosów odpowiada jeden (prawie cała moc) z procesorów PS3. . .

      Kolejny marketingowy chwyt. W życiu w to nie uwierzę. Fizykę tych 6 czy 7 dredów liczy niby cały jeden rdzeń?? Daje głowę, że opisane są na jakimś ragdollu lub bardzo uproszczonym IK – to całkiem proste algorytmy, które bez problemu policzy nawet zwykły procesor PC sprzed paru lat. XIII podaj, jeżeli pamiętasz, linka do artykułu z którego to wyczytałeś, chętnie poczytam – może autorzy wyprowadzą mnie z błędu. choć wątpię.

  5. Xiii skąd masz takie informacje?Cell PowerPC 8 rdzeni 3. 2 GHz pomimo nawet, że jeden zajmie się włosami to i tak pozostaje ogromna moc do wykorzystania.

  6. Przeczytaj byle jaką zapowiedź w internecie lub Neo+ nr 07/2006. Poza tym pozostaje jeszcze Psxextreme( mój typ), ale nie pamiętam który numer.

  7. no cóż, ładna polygonowa dziewczynka, ale jakby nie patrzec to po prostu kolejny slasher w stylu devil may cry. a to nie mój lot.

  8. Wyczytałem to w Neo+ więc linka raczej nie podam:). Nie wiem co niektórzy mają do tych włosów- mi się one szalenie podobają: w dzieciństwie chyba za dużo oglądałem Dragon Ball (RULEZ!). Na głębszą dyskusje zapraszam na PW lub nr gg: 4802100. . .

  9. Jak was interesuje, to dodałem jeszcze jeden obrazek do galerii – Team ninja mówi, że jest to real time+kilka delikatnych sztuczek graficznych. IMO nieodbiega to znacząco od tego co widać w przerwynikach gry. BTW, polecam ten filmik: http://www.gametrailers. com/player.php?id=1961. . . mv&pl=game – w ruchu wyglada to jeszcze lepiej, choć Nariko nie ma jeszcze zsynchronizowanych ruchów ust z tym co mówi. No i włosy /imo/ psują wrażenie ;/

  10. To coś widocznie kontekst trochę w artykule pomylili. Ja gdzieś czytałem, że że owszem, włosy są liczone przez dedykowany rdzeń, ale razem z fizyką materiałów – czyli tkanin. A to już się robi makabryczna ilość liczenia w RT.

  11. O Jezusie. . . obejrzałem ten trailer!!! Szok. Pierwszy raz widzę tak oddaną ekspresje na twarzach – nie tylko w real time grach, ale w ogóle w dziedzinie grafiki 3D. Nigdzie i nigdy tak nie zachowywała się twarz w żadnym CG. Animacja postaci jest porażająca. Brak słów. No to już wiem, dlaczego tak się wszyscy podniecają tą grą. Klimat będzie nieziemski. Jeżeli za tym pójdzie treść, czyli jakaś ambitna epicka opowieść – to będzie murowany hit.

  12. Hehe, takiej reakcji Adam się nie spodziewałem:) Ale zgadzam sie z tym co piszesz, mimika w HS to nowa jakość. jak ktoś widział filomy z sesji mo-capture to wie o co biega:) Trzymam kciuki za tą produkcję bo zapowiada się wspaniale

  13. Uważam, że twarz dobrana jest perfekcyjnie. Nie jest to barbie girl, ma trochę cech męskich, bo przecież jest wojownikiem. Do tego widać w jej twarzy „historie” i dramat. Kapitalna sprawa. Mamy pierwszy raz w historii tak bogatą kreację postaci. Obejrzałem wszystkie filmy z gametrailers. Wreszcie gra, która z każdą prezentacją wygląda lepiej, a nie na odwrót.

  14. OK, nie widzialem trailerow , ale jej twarz to dla mnie eksponuje emocje pt: „no dalej, co grzebie po kieszeniach , dawac bilecik i legitymacje” :>

  15. Po tym co widziałem w filmiku nie wieże żeby takie ps3 nie było w stanie udźwignąć takiego crysis’a. Cell zaczyna pokazywać swoja przewagę względem 360

  16. Ps3 udźwignie crisisa, bez problemu. Dokładnie Ps3 zaczyna pokazywać, kto tu tak naprawdę jest liderem pojawiają się coraz to nowe tytuły zobaczycie za kilka miesięcy będą jeszcze lepsze gry.

    • Ps3 udźwignie crisisa, bez problemu. Dokładnie Ps3 zaczyna pokazywać, kto tu tak naprawdę jest liderem pojawiają się coraz to nowe tytuły zobaczycie za kilka miesięcy będą jeszcze lepsze gry.

      A my ciągle będziemy pocinać w Tetrisa 😛

  17. Raphael ty jesteś jakimś fanboyem ps3 ? W każdym komentaru się tą konsolą podniecasz. A druga sprawa nie wiadomo czy crysis wyjdzie na konsole w takiej wersji w jakiej wyjdzie na pc. Programiści z cryteka oświadczyli że x360 jest za słaby(brak directa 10?) żeby udźwignąć crysisa, a ps3 jest trudna w programowaniu więc mogą nie dać rady i okroić wersje konsolowe zarówno na ps3 jak i x360. PS3 jest liderem ? czego ? pomysłu jak zrobić nieudaną konsole ? Wrzucili blue-ray który strasznie zawyża cene konsoli. Dali 8 rdzeniowy procesor który tylko i wyłącznie stwarza problemy programistom bo nikt nie ma zielonego pojęcia jak napisac kod w którym procesy będą się dzielić na te 8 rdzeniów. Xbox360 ma 3 rdzenie i uważam że jest to o wiele lepsze rozwiązanie ponieważ -> konsola posiada nadal dużą moc obliczeniową i programowanie na nią jest łatwiejsze. A co do tematu:Szykuje się kolejny God of war 🙂 tym razem z płcią żeńską w roli głównej. Jak na 8 rdzeniów to grafika i fizyka nie powala xD. http://imgi. notlong. com/To tyle 🙂 mam nadzieje że jest tu jakiś fanboy/właściciel ps3 który zaangażuje się ze mną w polemike o wyższości xa360 nad ps3 😉

    • . . . Programiści z cryteka oświadczyli że x360 jest za słaby(brak directa 10?)

      Już wielokrotnie na forum padło hasło DX w odniesieniu do konsol. Otóż żadna z konsol nie ma zaimplementowanego strichte DirectX. DX to platforma wyświetlania grafiki 3D na PC. Konsole natomiast wyświetlają materiały na obiektach oparte na shaderach (które to są również częścią pecetowego DX) ,ale nie znaczy to wcale ,że którakolwiek z konsol ma zaszytego w sobie jakiegokolwiek DX. A co do ostatniej kwestii, każdy kto chce się wdać w polemikę o wyższości którejkolwiek konsoli nad inną, niech sie puknie w czaszkę. 🙂

  18. xyzdio – Z tego co wiem to ps3 z 8 rdzeni ma tylko 6 aktywnych pozatym nie napisałem ze crysis wyjdzie na któregokolwiek nextgena. Problem nie polega na małej mocy co innym podejściem do programowania które wymagało by napisania większości kodu od nowa

  19. xyzdio – Z tego co wiem to ps3 z 8 rdzeni ma tylko 6 aktywnych

    6? A nie 7?Nariko wyglada od strony technicznej fantastycznie. Czy mi sie zdaje, czy u niej widac nawet pory na twarzy?! Jesli tak, to chyle czola przed Ninja Theory – dokonali czegos niesamowitego, jesli tylko to, co widzimy na tych screenach jest real time’owe. Inna sprawa, ze Nariko, jako kobieta, twarz ma po prostu brzydka i wyglada jak goryl, ale to moja subiektywna opinia, wiec nie musicie sie nia przejmowac 🙂

  20. zgadza się 6, 7 rdzeń jest przeznaczony do pracy w tle nad systemem operacyjnym i nie mogą go wykorzystać do gier. A co do zdj to oglądnij filmik do którego link podał „jedyn”, przedstawia ten sam splendor więc raczej nic nie jest retuszowane

  21. Swoją drogą to ciekawy jestem czy wyniki wielkiej mocy cell w porównaniu z 360 były uwzględnione przy wydajności 6 czy 8 rdzeni?

  22. 8 rdzeń jest nieaktywny – i nigdy nie będzie. Jest on dlatego, że taki jest proces technologiczny tworzenia tego procesora.

  23. Widzialem w ruchu i cofam to co pisalem wczesniej, faktycznie mimika rewelacja, filmy na podstawie Finali czy HL2 sie chowaja, tytul newsa nie jest przesada. . . W corocznych podsumowaniach powinni dodac nagrode za charakterystyke. .

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here