Dzieło Polyphony Digital po raz kolejny pokazuje pazury. Screeny z ich nowych wyścigów są śliczne. Koniecznie zajrzyjcie do naszej galerii.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

10 KOMENTARZE

  1. Ciekawe co na to twórcy Forza i Forza 2. . . Polyphony Digital nie próżnuje i pokazuje, że ich naczelna seria trzyma się wspaniale (prorokuję:). Screeny i trailer powalają na kolana i sądzę, że czeka nas ciekawy pojedynek naczelnych konsolowych serii wyścigowych.

  2. O_O To chyba zdjęcia z toru wyścigowego. Gra wygląda oszałamiająco pięknie. Jeżeli będzie prezentować taki sam poziom jak screeny to to będzie wielki krok do przodu(patrząc pod kątem graficznym). Czekam z niecierpliwością.

  3. Gra będzie prezentować znacznie wyższy poziom niz na tych zdięciach, gdyż do premiery tej gry pozostał jeszcze ok. rok

  4. Jak ktoś ma wątpliwości co do potencjału w tym tytule, to polecam odpalić GTHD – które aż tak wiele nie ustępuje, a trzeba pamiętać, że to było GT4 na sterydach. GT5 napisane jest praktycznie od początku. Można więc spokojnie założyć, że to co widać teraz, to niezbędne minimum, a prawdopodobnie będzie znacznie lepiej. Co widać na screenach? Nowe podejście do głebi ostrości – wreszcie wygląda to sensownie, a nie przysłowiowe przegięcie „pały”. Widzę też efekty aberracji chromatycznej (niebieskie rozczepianie światła w kontrastowych miejscach. To było już w wersji GTHD (dobrze to widać w tunelu), ale tu jest to znacznie subtelniejsze i ładniejsze. To w sumie nowość w grach, ale dodaje realności i znosi „doskonałość” grafiki. W realu nic nie jest perfekcyjne i powoli zaczyna to się także w grach. Dla mnie wydanie tej gry na poziomie GTHD to już bajka. Nie wiem, co będzie, kiedy to się jeszcze bardziej rozwinie, dojdą zniszczenia, kokpit, etc. Trudno tę grę porównać do Forzy, tym bardziej, że wg mnie dużo lepiej jeździ się w GTHD, a GT5 to jednak znaczący krok do przodu.

  5. Rzeczywiscie wyglada imponujaco. Dla posiadaczy PS3 i solidnego telewizora HD – bedzie to pozycja obowiazkowa – pokaz mozliwosci technologii. adam – zniszczen nie bedzie w tej odslonie GT5. Poliphony zapowiedzialo iz dodanie zniszczen oznaczalo by koniecznosc modelowania dodatkowo bardzo duzej ilosci czesci karoserii samochodow i w zwiazku z tym pozostana przy znanym systemie. W sumie nie ma sie co dziwic – jesli faktycznie modelowanie bryk zajmuje im tyle czasu – to nie wyobrazam sobie co by sie dzialo jakby zaczeli kazdy element samochodu modelowac oddzielnie – model uszkodzony ze wzgledu na sile, kąt, predkosc uderzenia. . . Koszmar pod wzgledem ilosci pracy . . .

  6. PIEKNE! jestem juz teraz mocno podekscytowany calym GT5:) az slinka cieknie jak sie patrzy na te screeny. Mustang przecudownie wyszedl 🙂 cala reszta zreszta tez 🙂 musthave

  7. Jak tak teraz patrzę na te screeny to mysle ze jezeli ta gra bedzie tak pieknie wygladac gdy wyjdzie jak na fotkach – to MS popelnil byc moze niewybaczalny blad wypuszczajac Forze2 juz teraz, kiedy mogl potrzymac ja jeszcze jeden-dwa miesiace i znacznie podrasowac graficznie. . .

  8. moze microsoft polelnil blad wypuszczajac teraz forze2 to nawet dobrze moze w koncu zmobilizuja sie zeby wycisnac jak najwiecej sie da z konsol i wkoncu beda to gry mianem next gen.

Skomentuj Andrzej Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here