Burnout 5 na PlayStation 3 nie tylko będzie wspierał rozdzielczość 1080p, ale wykorzysta również możliwości jakie dają czujniki ruchu w SIXAXIS-ie. Po kraksie, wychyleniami pada będzie można kontrolować gdzie poleci wrak, blokując tym samym drogę rozpędzonym przeciwnikom. Wersja na konsolę SONY dostanie również kilka innych tajemniczych opcji, których zabraknie w wersji na Xboxa 360. Oba systemy wykorzystają dobrodziejstwa kamery, filmującej graczy podczas wyścigów.

Alex Ward twierdzi, że architektura PlayStation 3 idealnie nadaje się do odwzorowania skomplikowanej fizyki podczas wypadków. Sam system jazdy nie zmieni się jakoś diametralnie w porównaniu do poprzednich części. Nadal liczyć będzie się opętańcza jazda w ruchu ulicznym. Natomiast arena rozgrywki, czyli miasto Paradise City, wielkością dorówna 15 trasom z poprzednich Burnoutów.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

20 KOMENTARZE

  1. Bardzo dobrze ze sony ma takiego sojusznika! To juz kolejny wydawca, ktory zamiast skarzyc sie na architekture playstation 3- chwali ja. Tak trzymac!

  2. W koncu Sony znalazlo kogos kto ich wepsrze 🙂 W sumie juz dawno bylo wiadomo o tym, ze Burnout projektowany jest w pierwszej kolejnosci na maszyne Sony, a wersja na X0 gra role drugorzedna, ale nie spodziewalem sie, ze Criterion az tak pozytywnie zaskoczy posiadaczy PlayStation 3 🙂

  3. Pochwały swoją drogą ale to troche dyskryminacja x360. . . Przecież co z tego że te konsole ze sobą konkurują?! Gracze obu platform powinni dostać taki sam produkt a nie jakiegoś „ekskljuzifa” na PS3 (chodzi mi o te śmieszne detale typu „filmowa kamera”). . .

  4. Ale ci to też przeszkadza. Twoje myślenie jest błędne to równie dobrze wszystkie gierki z konsol powinny wychodzić w tym samym czasie na wszystkie platformy, np. taki Motorstorm(Powinien być na X360, Wii i najlepiej jeszcze na DS 😛 )

  5. Akurat kamerę wykorzystaja obie wersje gry. A reszta. . . oprócz 1080p i SIXAXISa to niewiadomo czego mozna się spodziewać.

  6. Może są lojalni, honorowi, może chca mieć czyste sumienie bądź pełne sakiewki. Ważne żeby gra wskoczyła na nastepny poziom, a nie wtórowała poprzedniczkom.

  7. Same pierdoły a nie róznice 🙂 tak samo jak wersja Lost Planet z X360 i PC. Tylko zboczeńcy zobaczą różnicę. Masakra co teraz się dzieje. Kiedyś nie było tego problemu. Była Amiga i się grało 🙂

  8. masterek – chyba nie przeczytałeś newsa, bo sterowanie wrakiem po kraksie za pomocą SIXAXIS’a to zauważalna różnica. 😛

  9. masterek – dokładnie, swięte słowa. Jak słysze ze niektórzy narzekają na brak aa4 czy tez 4343 to mnie smiech zalewa bo fascynacja do gier przemienia się w jakies chore wybrzydzanie

  10. Ano tak juz obecnie jest. Dzieciaki skaczą sobie do oczu i bronią tytuły na posiadaną platformę. Bo tagra ma więcej kolorów. . a jego jedną plansze więcej. . . . itp itd. . . Gdy sięgnę pamięcią do czasów PSXa to nie było tego problemu. A to co się teraz porobilo przyprawia o zawrót głowy ! Juz biegnę po PS3 żeby SIXAXIS’em kierować po rozwałce auta. Przeciez to moje marzenie:P Dobra spadam grac w CS Source:P na 32 ‚ LCD a Xbox360 sobie stoi i czeka na konkretne tytuły. . . .

  11. A to dopiero poczatek. 😀 Kazda kolejna generacja gier na PS3 bedzie zostawiac w tyle te z X360. I ten x360 bedzie sobie tak stal i stal czakajac na „konkretne tytuly”. A tak przy okazji PS3 w trzecim tygodniu sprzedazy w UK sprzedalo sie lepiej niz x360. 17000 szt. do 11000 szt. i to mimo roznicy w cenie £150. Ciekaw jestem jak bedzie wygladala sprzedaz jak PS3 stanieje. Pozdrowienia dla fanboyow x360 od fanboya PS3. 😀

  12. Z tym że trąbili o spadku popytu na PS3 o 85 % w Anglii zaraz po premierze. Obecnie nie ma w co grać na X360 co dopiero na PS3. Gry zaczynają wychodzić. . ale bardzo wolno na obie platformy. Jedynie plan wydawniczy na ten rok trzyma mnie przy konsoli. Będzie wiele wspaniałych gier na obie platformy. Mimo że mam konsole kupię z czasem wypasionego PC. Komputer to jednak komputer. . .

  13. —> black8jac oto najnowsze wyniki sprzedaży:Japonia:Xbox – 360 380 tys. Nintendo Wii – 2. 16 mlnPS 3 – 880 tys. Nintnedo DS – 16. 32 mlnPSP – 5. 43 mlnStany Zjednoczone:Xbox 360 – 6. 09 mlnNintendo Wii – 2. 64 mlnPS3 – 1. 42 mlnNintendo DS – 11. 83 mlnPSP – 8. 07 mlnReszta krajów:Xbox 360 – 3. 27 mlnNintendo Wii – 1. 96 mlnPS 3 – 910 tys. Nintendo DS – 12. 16 mlnPSP – 7. 59 mlnPrawda jest taka że to USA napędza rynek a tam widac dominację X360 nad PS3. Reszta krajów mówi podobnie. . . . Jedynie Japońce są wierni soniaczowi.

  14. Zapomniales dodac ze premiera X360 byla pod koniec 2005 roku. Czyli ma rok przewagi. Ja podalem dane jak sie konsole sprzedawaly w w trzecim tygodniu spradarzy PS3 czyli od 6-13 kwietnia 2007. Wydaje mi sie ze aktualna sprzedaz jest najwazniejsza. A spadek o 83% brzmi groznie tylko jesli sie nie bierze pod uwage danych przed spadkiem. Bede sie streszczal, sprzedaz PS3 spadla o 83% a mimo to sprzedaje sie lepiej niz X360. ups! A dane sprzedazy „to date” mozemy porownac za rok. Pozdrowienia „8”

  15. A jesli chodzi o plan wydawniczy PS3 to zaczyna robic sie bardzo rozowo. Kupuje reguralnie PLAY, PSM3, Playstation Magazine, EDGE i prenumeruje psx Extreme z Polski. I lista zapowiedzi na PS3 jest coraz wieksza sczegolnie wrzesien, pazdziernik wyglada smakowicie. Playstation zacznie zamiatac rynek ponownie juz niedlugo. „8”

  16. Wrzesien wyglada smakowicie. . . pazdziernik. . . grudzien 2008, drugi kwartal 2012 jeszcze sie ladnie prezentuje. Tak sobie mozna pisac w nieskonczonosc. Wazniejsze jest to, co konsola soba reprezentuje teraz, a nie co bedzie mogla pokazac za kilka-kilkanascie miesiecy, kiedy bedzie juz prawdpodobnie po obnizce ;]

  17. Na każdej platformie jest w co grać. Nawet PSP nieźle sobie radzi. A tak w ogóle najlepiej radziła sobie Amiga i kropka 🙂 AMIGA POWER. Przyjaciółka zawsze będzie rządzić

Skomentuj Jakub Śledź Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here