Serwis MyGen powołuje się na słowa anonimowych pracowników Ubisoftu. Według nich gra po prostu nie może być stworzona na Playstation 3, gdyż maszyna ta nie jest w stanie „udźwignąć” tak bardzo next-genowego tytułu. Już wyczuwamy wiszącą w powietrzu wojnę.

W dalszej części wypowiedzi, na którą powołuje się MyGen, autorzy Conviction twierdzą ponoć, że oferowanie nowego Splinter Cell na zasadach wyłączności na Xboxa 360 pozwala im z grą zrobić o wiele więcej niż z tytułem multiplatformowym. Ponadto autorzy gry uważają, że na konsoli Sony nie są w stanie osiągnąć tego co na produkcie Microsoftu. Nawet gdyby gra miała być exclusivem na Playstation 3. Hmm coś nam tu pachnie olbrzymią ilością pieniędzy. Konsola Sony jest zbyt słaba żeby stworzyć na niej piątego Splinter Cella? Zgadzacie się z twórcami nowych przygód Sama Fishera? My mimo wszystko wierzymy, że tytuł ten pojawi się nie tylko na Xboxie 360.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

45 KOMENTARZE

  1. Według specjalistów PS3 jest najmocniejszy na rynku a oni takie rzeczy wygadują :)Moim zdaniem po prostu nie potrafią na nią zrobić gry – tak jak to już jeden producent powiedział :)Brak słów 🙂

  2. PS3 jest słabsze. Ma mniejszą pamięć podręczną zer (na czekach) oraz mniejszą przepustowość $ pomiędzy układem Sony a Ubi. Pozatym gdy gra jest już prawie gotowa jako exclusive dla X to wiadomo, że to x jest najlepszy. Spokojnie, jeszcze zmienią zdanie przy którymś exclusivie na PS3

  3. ja pamiętam, że testy przed wypuszczeniem ps3 wskazywały iż X-Box nie jest ani odrobinę gorszy, wręcz przeciwnie w niektórych okazywał się konsolą mocniejszą (przynajmniej jeśli chodzi o generowanie grafiki)tłumaczenie SONY polegało na twierdzeniu że PS3 jest oparty na Cellu i nadaje się do wszystkiego, nie tylko grania. . .

  4. Ostre słowa, warte w tym biznesie krocie. Problem polega pewnie na tym, że ten silnik nijak w tej postaci nie nadaje się pod specyficzną kontrukcję Cella. Co już było widać w ostatniej wersji SC, która na PS3 jest żałosnie okrojona. Więc z ich perspektywy – twierdzenie jest prawdziwe. Dla ich silnika PS3 jest za słaba.

    • Ostre słowa, warte w tym biznesie krocie. Problem polega pewnie na tym, że ten silnik nijak w tej postaci nie nadaje się pod specyficzną kontrukcję Cella. Co już było widać w ostatniej wersji SC, która na PS3 jest żałosnie okrojona. Więc z ich perspektywy – twierdzenie jest prawdziwe. Dla ich silnika PS3 jest za słaba.

      Adam, wydaje mi sie, ze „za slaba” to nie do konca trafne okreslenie, gdyz pod wzgledem mocy obliczeniowej obydwa next-geny prezentuja raczej podobny poziom. Tutaj raczej pokuslibym sie o stwierdzenie, ze PS3 ma dla Splinter Cella nieodpowiednia architekture, wiec naturalnie sprawia developerom wiecej klopotow niz Xbox 360. Co jednak nie zmienia faktu, ze za pewne taka wypowiedz kosztowala ubranych w garniaki panow z Redmond sporo studolarowych banknotow ;]

  5. Pare miesięcy temu czytałem pewien fachowo wyglądający blog, na którym twórca odwołując się do parametrów, architektury i generalnie technicznej budowy porównywał układy graficzne PS3 i X360. I wygrał X360 :)Też mnie to dziwiło, ale nawet ja, student informatyki, wiele rzeczy pojąłem i wydawały się rzeczywiście logiczne.

  6. No tak tak. . . moze i jest w tym troche prawdy. . . ale czy takiej nieklamanej prawdy? Mnie wydaje sie, ze to poprostu programisci SC sa zaslabi na cella:) a silnik rzeczywiscie stworzony jest pod Xboxa:P

    • No tak tak. . . moze i jest w tym troche prawdy. . . ale czy takiej nieklamanej prawdy? Mnie wydaje sie, ze to poprostu programisci SC sa zaslabi na cella:) a silnik rzeczywiscie stworzony jest pod Xboxa:P

      nic dodać nic ująć . . .

  7. To jest jeden wielki shit-ludzie pomyślcie logicznie jak PS3 jest za słabe -bzdury. Moin zdaniem po prostu Ubisoftowi nie chce się d**y ruszyć by zrobić dwie bardzo dobre gry na dwie konsole(bo jedna całkim inna od drugiej ). Pomyślcie jak konsola next genowa która wyszła 7-miesięcy temu już jest za słaba i nie odpali gry. . . dajcię spokuj. W taki razie dlaczego noja PS2 ma już prawie 5 lat i przez te 4 lata nie był takiej gry która wykozystała jej max możliwości. Ta są bzdury by tylko wnerwić przeciwników. Za słabe to, za słabe tamto to wkońcu tak wyjdzie że „pegazus” jest najlepszy i dotej pory bo reszta świata jest za słaba. . .

  8. na ps3 nie pujdze to jest obelga ps3 to najmocniejszy sprzęt na rynku jak może nie pujść moim zdaniem to oni mają problem z grą a nie się czepiają sprzętu chcą zrobić coś swietnegoa a wychodzi im jakieś bagno tak jak duble agent który nic nie zawojował pojawił się nagle i znikną nagle i nikt o nim nie pamięta

  9. Jaka jest prawda czas pokaże, ale faktem jest, że PS3 jak na razie nie pokazało nic co by świadczyło o wielkiej mocy tej konsoli, miał być pierwszy prawdziwy next-gen, a niestety jest jak jest. . . zastanawiające, że nawet screeny z MGS 4 wyglądają dość słabo. . .

  10. Dla mnie to też ewidentnie sponsoringiem pachnie. . . jakby tu nie patrzeć PS3 jest mocniejsza od X360 chociażby przez samego procka (1 główny plus kilka jednostek wektorowych) który raczej nie jest prosty do oprogramowania. Panowie od Splinter Cella albo maja silnik skrojony pod X360 (nic dziwnego, że na PS3 nie pójdzie 😉 ) albo nie chce im się więcej kasy włożyć w programowanie.

  11. PS3 za słabe? To chyba nie możliwe bo nieoficjalnie PS3 bije na głowę X360. Ciekawe jak wielkie ilości gotówki weszły w wojnę o nowego Splinter Cella.

  12. Po pierwsze ps3 ma prawie 2x wieksza moc obliczeniowa. Po drugie albertos napisal, ze zadna gra przez 4 lata nie wykorzystywala mocy konsoli a nie, ze teraz nie wykorzystuje. PS3 ma ogromny potencjal co widac np po motorstormie a panowie z ubi chcieli pewnie zrobic latwy port z wersji na x360. Nie jestem zadnym fanem sony a wlasciwie wrecz przeciwinie 😉 Pozdr.

  13. No to trzeba powiedziec ze splinter jest za slaby na ps3:) pamietam ze po premierze x360 mowilo sie ze to half next gen,dopiero gearsi pokazaly dobra grafe, na ps3 kazda gra bedzie wygladala next genowo!!

  14. sprostowanie NEWSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Wczoraj zaprezentowaliśmy na łamach naszego serwisu zbiór nowych informacji dotyczących gry Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction, które zostały ujawnione przez fiński magazyn Pelaaja. Z naszego tekstu wynikało, że konsola PlayStation 3 jest zbyt słaba, aby udźwignąć produkt Ubisoftu w takiej samej postaci, jak na konkurencyjnym Xboksie 360. Dziś czas sprostować te rewelacje. . . Błędne informacje zawdzięczamy człowiekowi, który pokusił się o przełożenie artykułu z języka fińskiego na angielski. Użytkujący serwis PS3Forums Finowie zwrócili uwagę, że w tekście brakuje negatywnych opinii dotyczących konsoli PlayStation 3, a tłumaczenie jest – łagodnie rzecz ujmując – niefortunne. Twórcy gry nigdzie nie zaznaczyli, że gra nie mogłaby się ukazać na PlayStation 3. Powiedzieli natomiast, że gdyby zdecydowali się na stworzenie konwersji, musieliby radykalnie zmienić efekty świetlne, ze względu na różnice w programowaniu na każdej z konsol. Mało tego, nigdzie nie padło też sformułowanie, że na urządzeniu firmy Sony nie można przygotować tak dobrego produktu, jak na Xboksie 360. Autorzy oświadczyli jedynie, że nie wiedzą jaką jakością charakteryzowałaby się gra Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction, gdyby powstała wyłącznie z myślą o konsoli PlayStation 3. . . a tu link do tego http://www.gry-online.pl/S013. asp?ID=33278

  15. No to jest tak, jak rozmawialiśmy na samym początku – kwestia kosztów związanych z napisaniem pewnych algorytmów od nowa. To właśnie też widać na porównaniu z poprzednim SC. Różnica architektur jest naprawdę ogromna.

  16. No, ale w gruncie rzeczy nie zmienia to az tak wiele w sensie wypowiedzi. Teraz tylko podano czarno na bialym, ze nie chodzi o sama w soie moc obliczeniowa konsoli, a tak jak juz wczesniej z Adamem o tym wspomnielismy, cala sprawa rozbija sie o roznice w architekturze pomiedzy Xem a PS3 ;]

  17. michal_k źle mnie zrozumiałeś chodziło mi o to że ten uprzedni rok wraz z dzisiejszym dnim „wypruwają flaki” z ps2 graficznie i fizycznie i jeszcze coś, ale co było 3-4 lata temu wtedy nie było żadniej takiej gry

  18. Niestety xbox ma jedną przewagę nad PS3, jeżeli mówimy o grafice. Łatwiej na niego portować gry z PS3 niż na odwrót. A to za spraw, że grafika w x360 działa na zunifikowanych jednostkach zwanych procesorami strumieni, więc łatwiej jest xboxowi wygenerować grafikę PS3 niż na odwrót.

    • Niestety xbox ma jedną przewagę nad PS3, jeżeli mówimy o grafice. Łatwiej na niego portować gry z PS3 niż na odwrót. A to za spraw, że grafika w x360 działa na zunifikowanych jednostkach zwanych procesorami strumieni, więc łatwiej jest xboxowi wygenerować grafikę PS3 niż na odwrót.

      Psilon – jak ty chcesz portować gry pisane dla PS3 na xboxa? Jak przeportujesz algorytmy napisane dla 6 jednostek SPE? To jest niewykonalne. Trzeba by wiele napisać od nowa. Dlatego właśnie taniej developerom zrobić jedną zunifikowaną wersję, która pomija szczególne właściwości danej platformy i wydać tytuł multiplatformowy. Każda gra pisana dla PS3 to gra z pełnym wykorzystaniem możliwości Cella. A on jest tak egzotyczny, że nie przypomina nic, co pisało się do tej pory. Inna sprawa, że takich gier póki co nie ma. Pierwsza to bodajże LittleBigPlanet.

      • Psilon – jak ty chcesz portować gry pisane dla PS3 na xboxa? Jak przeportujesz algorytmy napisane dla 6 jednostek SPE? To jest niewykonalne. Trzeba by wiele napisać od nowa. Dlatego właśnie taniej developerom zrobić jedną zunifikowaną wersję, która pomija szczególne właściwości danej platformy i wydać tytuł multiplatformowy. Każda gra pisana dla PS3 to gra z pełnym wykorzystaniem możliwości Cella. A on jest tak egzotyczny, że nie przypomina nic, co pisało się do tej pory. Inna sprawa, że takich gier póki co nie ma. Pierwsza to bodajże LittleBigPlanet.

        Prawdę mówiąc nigdy nie wnikałem jak skonstruowane są gry na konsole i jak bardzo one korzystają do generowania grafiki z cpu. Ale myśląc właśnie o tym, że te same gry powstają na różne konsole to myślałem, że taka gra najpierw powstaje na jedną konsole, przynajmniej część kodu, no i grafika jak textury itp. i jest dostosowana do danej konsoli, a dopiero później grafika jest dostosowywana do innej konsoli. Ale tak naprawdę o produkcji gier wiem niewiele a jeszcze mniej jeżeli chodzi o konsole, to wszystko takie moje domysły.

  19. Chłopaki są za słabi żeby napisać grę pod PS3, trzeba pamiętać, że procesor Cell jest stworzony nie tylko do gier.

    • Chłopaki są za słabi żeby napisać grę pod PS3, trzeba pamiętać, że procesor Cell jest stworzony nie tylko do gier.

      I tu wlasnie jest pies pogrzebany. Jest niewielu programistow, ktorzy potrafia pisac porzadne aplikacje wielowatkowe. Zreszta wystarczy spojrzec ile gier na PC „obsluguje” procesory wielordzeniowe. Caly czas jest z tym duzy problem. Dwa rdzenie to jeszcze jakos przejdzie, ale jak mam cztery, to gra potrafi nawet wolniej dzialac 😀

  20. zenujące głupoty opowiada ten pan – niech napisze, ze Sony zapłaciło nam za mało, żeby ruszyć nasze rozleniwione dupska i zrobić wersje PS3, a nie niech nie ściemnia, że konsola za słaba. Ubi schodzi na psy, a szkoda, bo zawsze ich miałem za fajną firmę. . .

  21. Może mi ktoś wytłumaczyć jakim cudem nowa konsola jest za słaba na splinter cella?Tak się składa że lubię serię splintera i grałem w każdą część na kompie. Conviction też ma być na kompa, czy to oznacza że komp jest lepszy od nowej konsoli Sony? Pytam?

  22. HAHAHA! To już jest śmieszne jak można pisać, że konsola jest za słaba na tą grę jeżeli nie podpasowało sie pod nią silnika?? Śmierdzi mi tutaj układem M$-Ubi, a to bardzo źle. Czego M$ nie zrobi dla kasy? Nie chcę nic mówić ale PS3 SC wciągnęłoby nosem NAPRAWDĘ. Czytałem wywiad z osobą pracującą na Crysis, mianowicie mówiła o większej mocy obliczeniowej(PS3) od Xboxa 360 i zapowiedziano już lepszą grafikę na PS3. Może być awet lepsza jakościowo niż ta na kompy, bo to wszstko zależy od silnika. Dopracują silnik otrzymają lepszą grę, proste a jakie ważne. Moim zdaiem to jakis chwyt ze strony M$’a. Przecież każdy szanujący się Developer nie powiedziałby takich głupot nieprzystosowując silnika jeszcze do innej konsoli czego nie zrobił Ubi. Przecież każda konola różni sie konstrukcją, wieć trzeba zrobić silnik inną konstrukcję. Jakby najpierw powstał silnik na PS3 to Xbox 360 by tego nie pociągnął. Wniosek: silnik należy robić na dwie konsole potem dopiero można powiedzieć, czy dana konsola tego nie udźwignie. Weźmy pod uwagę na. LAIR’a który ma dużo lepszą grafikę od SC. Jeżeli chodzi o fizykę, przykro mi bardzo 8-mio rdzeniowy procesor wyprzedzający o kilka lat swoją konkurencje wciągnie tą fizykę niecałą połową mocy.

  23. To teraz, god_of_war, wyjaśnij wszystkim developerom jak zaprogramować tę „wciągającą konkurencję nosem” fizykę i grafikę na tym mega-wielojądrowym Cellu. Powinni Cię zatrudnić jako eksperta-konsultanta. Zwłaszcza te cieniasy z Ubisoftu.

  24. Ehhh god_of_war rozpisałeś się, ale większość z tego to same bzdury. . . np. :

    Czytałem wywiad z osobą pracującą na Crysis, mianowicie mówiła o większej mocy obliczeniowej(PS3) od Xboxa 360 i zapowiedziano już lepszą grafikę na PS3.

    Do czego to? Przecież Crysis był, jest i prawdopodobnie będzie tytułem exclusive dla blaszaków.

    Wniosek: silnik należy robić na dwie konsole potem dopiero można powiedzieć, czy dana konsola tego nie udźwignie. Weźmy pod uwagę na. LAIR’a który ma dużo lepszą grafikę od SC. Jeżeli chodzi o fizykę, przykro mi bardzo 8-mio rdzeniowy procesor wyprzedzający o kilka lat swoją konkurencje wciągnie tą fizykę niecałą połową mocy.

    Taaa i potem ci wyjdą dwie, brzydkie, niewarte nawet splunięcia miernoty, a nie gry. . . Tak jak większość produkcji które przywędrowały na PC, ostatnimi czasy z PS2. Zachwyty nad niezwykłą mocą konsol nowej generacji dobre były jakieś pół roku temu. Teraz wystarczy Podkręcony do 3Ghz C2D, 2 GB RAMU i karta graficzna klasy 8800, i wszystkie konsole pseudo-nowej-generacji (swoją drogą zawsze zastanawiał mnie ten termin nowa generacji <rotfl>) mogą się za przeproszeniem pocałować w. . . nos.

  25. Havret Ty, tez nie masz pojecia do konca o czym moiwsz. Sek w tym, ze jak mowisz „teraz wystarczy Podkrecony d o3Ghz C2D, 2GBramu i karta klasy 8800” to nie wspomniales chyba, ze taki sprzet to rownowartosc 2 PS3 i 2Xboxow 360 razem. Pozatym, teraz wystarczy faktycznie taki sprzet, ale co bedzie za 2 lata? Za 2 lata wycisna poty z PS3 i powstanie cos cos twoj sprzet za 10 tys. pociagnie z ledwoscia na srednich detalach. Pozatym Cell moj drogi wraz z plytak blu-ray pociagnie znacznie wiecej niz nawet kosmiczny piec z HD-DVD poprostu taka jest kolej rzeczy!

  26. Bueheheheh równowartość 2 PS3 i 2 Xbox 360. . . Teraz to palnąłeś. Pomijając już fakt, że PS3 jest praktycznie dwa razy droższy od Xpudła, śmiem stwierdzić, że według moich szacunków wychodzi, że taki właśnie sprzęt można nabyć za ok 3000zł. . . Co z pewnością jest kwotą większą niż koszt PS3, acz niewiele. Dodajmy do tego fakt, iż żeby grać komfortowo potrzeba także telewizora klasy HD, który też swoje kosztuje wychodzi, że raczej bardziej opłaca się zainwestować w PC. Przynajmniej później płace 100, góra 150 zł za grę, a nie jak w przypadku konsol 250-300zł. . . Aby jeszcze bardziej wyklarować sytuację, dodajmy do tego, że a PeCecie można jeszcze pracować, nie tylko grać. Ośmieszasz się także stwierdzeniem:

    Pozatym Cell moj drogi wraz z plytak blu-ray pociagnie znacznie wiecej niz nawet kosmiczny piec z HD-DVD poprostu taka jest kolej rzeczy!

    Hehe, a kto mi zabroni dokupić do blaszaka napęd Blu-ray? Chyba nie Ty? A skoro już teraz PS3 ustępuję mocą PeCetowi, to co będzie za kilka lat? Wy nadal będziecie kisić na swoich konsolkach, a my PeCetowcy dalej będziemy narzekać, że „w tej gierce czy innej gierkce jest słaba grafika, bo to konwersja z X360 czy PC3” – taka jest kolej rzeczy drogi kolego. 🙂

  27. Havret to co ty piszesz nie jest na niczym oparte a tekst, że „Teraz wystarczy Podkręcony do 3Ghz C2D, 2 GB RAMU i karta graficzna klasy 8800, i wszystkie konsole pseudo-nowej-generacji (swoją drogą zawsze zastanawiał mnie ten termin nowa generacji <rotfl>) mogą się za przeproszeniem pocałować w. . . nos” za przeproszeniem gorzej niż smieszne. W konsolach jest kilka razy większa wydajność niż na blaszakach (przykładem jest już stare a jak dobre PS2), silniki do konsol są robione (jak wcześniej pisałem) na tą samą konstrukcję, a na blache cały czas sprzęt sie zmienia, cały czas wychodzą różniące sie znacznie konstrukcją procesory wielordzeniowe (także trudne do rozgryzienia dla developerów). Z konsol można dużo więcej wycisnąć przede wszystkim zależy od podzespołów, które w konsolach są bardzo podrasowane i co za tym idzie dużo bardziej wydajne. Zależy także od oprogramowania i BIOSu, który w konsolach nie jest tak rozwinięty, jak ten w blaszakach, bo konsolom taki nie jest potrzebny. Tak między nami to Procesor Cell (z PS3) wyprzedza swoją śmieszną konkurencje o dobre 4 lata jak nie wiecej i nikt nie powie mi, że to nie prawda. Gry na konsole za 300 zł gdzie ty to widziałeś? Jak dobrze poszukasz to możesz znależć takie tytuły jak Motorstorm, Gears of War i Resistance za 140zł albo nawet taniej. Jeżeli chcesz płacić 1 0000 zł za kompa i cieszyć sie gorszą grafiką niż tą na konsolach next-gen to twoja sprawa. Możecie mi wierzyć widziałem grafę na kompie za 9500 zł (u dosyć bogatego kolegi) i na PS3 które także posiada, jeszcze dodam, że mam Xbox’a 360 i grafika (kompa) najwyżej może poczyścić buty tej z Gears of War czy Motorstorm. Jak zobaczysz pierwsze grafiki z God of War III, Gears of War 2 albo Black’a 2 (ta gra wyjdzie to jest pewne) wtedy dowiesz czego jest wart twój komp za 1 0000 zł, a moge ci powiedzieć, że nic nie bedzie wart i przeniesiesz sie na konsole. Po prostu nigdy nie miałeś konsoli i masz klapki na oczach, przez które widzisz tylko swojego blaszaka. Najgorsze w kompach jest jeszcze to, że ledwie przekraczając próg twego domu kolega pyta na jakich ci chodzi, czy się ksztusi, czy muli i uruchamiasz grę na dwuletnim kompie i masz 5 klatek na sekunde w twojej ulubionej grze, szlak cie trafia i komp do wyrzucenia. Na konsolach tego nie ma nie strsujesz sie czy ci pójdzie tylko wkładasz płytę i jazda. Chciałbym jeszcze dodać, że przynajmniej w przypadku PS3 (nie wiem jak w Xbox’ie) gry wykorzystują jedynie 20% mocy. No przykro mi niech twój komputer da se spokój na kolejne 5 lat. POZRDO !!!

  28. No god_of_war tym razem napisałeś coś z sensem. 🙂 Szanuję twoje zdanie, niemniej jednak twoje argumenty (w większości przypadków po prostu wyssane z palca) nie przemówiły do mnie w takim stopniu byś przekonał mnie do swoich poglądów. Wręcz przeciwnie. Przygotowałem „króciutką” ripostę. A oto i ona.

    Havret to co ty piszesz nie jest na niczym oparte a tekst, że „Teraz wystarczy Podkręcony do 3Ghz C2D, 2 GB RAMU i karta graficzna klasy 8800, i wszystkie konsole pseudo-nowej-generacji (swoją drogą zawsze zastanawiał mnie ten termin nowa generacji <rotfl>) mogą się za przeproszeniem pocałować w. . . nos” za przeproszeniem gorzej niż smieszne. W konsolach jest kilka razy większa wydajność niż na blaszakach (przykładem jest już stare a jak dobre PS2), silniki do konsol są robione (jak wcześniej pisasie znacznie konstrukcją procesory wielordzeniowe (także trudne do rozgryzienia dla developerów).

    Wy konsolowy nigdy nie zrozumiecie, że to właśnie w otwartej architekturze blaszaki tkwi jego prawdziwy urok. Za kilka lat gry zaczną ścinać i na PS3, tak samo jak to było w przypadku „dwójki”, za przykład niech posłuży GTA SA (niby jakiejś tam niewiarygodnej grafiki nie ma, ale mojego PS2 potrafiło zadławić, tak, że animacja wyraźnie zwalniała). I co wtedy będziecie mogli zrobić? Technologia nie będzie czekała na kolejną generacje konsol, ona po cały czas pędzi na przód. Będzie czekali na kolejną konsolkę i patrzeć jak gry zaczną coraz bardziej ścinać. Podczas, gdy PeCetowiec po prostu kupi sobie nową kartę graficzną i „jazda” będzie dalej mógł grać na maksymalnych detalach. 🙂 A wy dalej będziecie czekać i czekać. . . aż w końcu się doczekacie. Dostaniecie PS4 i Xboxa 720 i od nowa zacznie się gadanie, o tym jakie to one nie są wydajne, że obecne gry wykorzystują tylko 20% ich potencjału itp. , etc. . . .

    Tak między nami to Procesor Cell (z PS3) wyprzedza swoją śmieszną konkurencje o dobre 4 lata jak nie wiecej i nikt nie powie mi, że to nie prawda.

    Ohh ja pawiem. 🙂 Już C2D zostawiają go w tyle (naturalnie po podkręceniu :]) a do dopiero pierwsze procesory nowej generacji. 🙂 Zobaczymy co będzie z nadejściem nowych procesorów AMD, a także kart graficznych tej firmy. Radeon HD2900XTX wykonany w procesie technologicznych 0. 065 nm z pewnością nie pozostawi suchej nitki na swoim dziadku siedzącym w Xpudle.

    Najgorsze w kompach jest jeszcze to, że ledwie przekraczając próg twego domu kolega pyta na jakich ci chodzi, czy się ksztusi, czy muli i uruchamiasz grę na dwuletnim kompie i masz 5 klatek na sekunde w twojej ulubionej grze, szlak cie trafia i komp do wyrzucenia. Na konsolach tego nie ma nie strsujesz sie czy ci pójdzie tylko wkładasz płytę i jazda. Chciałbym jeszcze dodać, że przynajmniej w przypadku PS3 (nie wiem jak w Xbox’ie) gry wykorzystują jedynie 20% mocy. No przykro mi niech twój komputer da se spokój na kolejne 5 lat.

    No tak, zamknięta architektura ma swoje zalety. W przypadku konsol to gry tworzy się pod sprzęt, natomiast w przypadku pecetów jest odwrotnie. :] Nie chce obrazić konsol ani ich posiadaczy ale w tym miejscu nie mogę się powstrzymać od zacytowania Roya Teylora (przedstawiciela firmy nVidia):

    Konsole są dla mięczaków

    Pozdrawiam.

  29. Nie chce mi sie komentowac tych wszystkich bzdur, ktore tu wypisujecie, wiec bedzie krotko. Valhalla NIE JEST miejscem na debilne wojenki konsolowo – PeCetowe.

  30. Ehhh jakie wojenki? Czy aby forum nie służy do tego by podyskutować z innymi na nurtujące nas temat nurtujących nas kwestii? Cóż poradzić, że wątek z czasem sam wypływa. . .

  31. Cóż poradzić? Powstrzymywać się. Wiadomo, że każdy chwali swoje – mniej lub bardziej zawzięcie. Fanboye zawsze na V byli tępieni i to jest jeden z powodów dla którego zaglądam na to forum.

  32. zerth uspokój się, bo zaraz cała Valhalla dostanie od ciebie minusy. Poza tym wymieniamy poglądy i jak widać każdy ma inne. Na zakończnie powiem „każdy chwali to co ma, a bierze to co uważa za słuszne. „POZDRO ALL !!!

  33. Powiem tyle :Konsola jest dobra do grania w gry(i praktycznie do niczego wiecej, bo kto normaly oglada filmy i slucha muzyki na play’u jak od tego sa inne urzadzenia znacznie sprawniejsze)Kupisz konsole i masz spokuj na 3-4 lata grasz i nie martwisz sie o to ze ci sie przytne. . . . . . . Ale owy sprintel cell ukazuje ze konsolki dlugo nie podolaja i firmy sony. . . . microsoft beda sie glowic nad wydaniem nowej konsoliKompa kupujesznie zalujeszfakt czesci w nim zmieniasz ale i tak jest lepszy od konsoli bo on zapewne uciagnie SC !!!!!!!!!!!!!!!

  34. jezeli by ta plotka stala sie faktem to poprostu smiech na sali. Po co SONY w takim razie wyprodukowalo PS3 jak nie uciagnie nawet conviction i to po nie calej rocznej premierze konsoli i nie rozumiem w takim razie czemu PS3 sie sciga z Xboxem

Skomentuj Maciej Gołaszewski Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here