W sieci pojawiły się kolejne plotki na temat najdłużej powstającej gry świata. Serwis GameGuru donosi, iż informator wewnątrz firmy powiadomił redakcję o dużych postępach w rozwoju gry. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy studio 3D Realms miało się poderwać do pracy i doprowadzić ją do stanu, w którym śmiało można ją pokazywać prasie. Tak też ma się stać w przyszłym roku, kiedy to Duke Nukem Forever zawita na wszystkie ważne targi branżowe. Na tym nie kończą się dobre informacje (czyt. bajki). Obecność na imprezach poświęconych elektronicznej rozrywce ma być zapowiedzią premiery tego tytułu. Tajemniczy informator donosi, że zobaczymy go w sklepach do końca roku 2008. Pierwszy kwietnia jeszcze daleko a panowie z 3D Realms już robią sobie z nas żarty.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

24 KOMENTARZE

  1. Nie wiem jak inni, ale ja juz pozbylem sie zludzen, ze Duke Nukem Forever jeszcze sie ukaze. Smiem twierdzic, ze 3D Realms po prostu chca zrobic troche szumu wokol siebie, bo moze nawet ktos faktycznie pomysli, ze cos robia ;]

  2. a ja jestem przekonany, ze sie pokarze :)Za duza kasa sie kryje za Ksieciem, zeby taka okazje „przepuscic”. Moze nie w 2008 i moze nie spod reki 3D Realms ale predzej czy pozniej Duke jeszcze sie pokarze. Takiej „marki” sie nie odstawia w zapomnienie (a na dzien dzisiejszy to juz sie chyba powinno to zrobic).

  3. udawanie że ktoś pracuje nad grą nie przynosi pieniędzy a to główny cel developera. Osobiście jestem w 100% pewien że Gra się tworzy i będzie miała premierę, ot nastała teraz cisza przed burzą. W szeregach 3d realms zatrudniono wielu nowych programistów o czym można było się dowiedzieć nawet na valhalli, a sam Scott Miller przyznał się do wcześniejszego błędu zawieszenia poprzeczki zbyt wysoko. Nie dostarczają już teraz tak często nowych screenów i filmików bo wiedzą że czekamy na najmniejszy nawet błąd.

  4. Ja tam jestem naiwny, dlatego zaznaczylem, ze trafi do sklepow w przyszlym roku, choc chyba lepiej by bylo dla Ksiecia, gdyby ta gra nigdy sie nie ukazala 😉

  5. No dobra. To ktora to juz bedzie zmiana engine? Szósta? Z tego co pamietam, to ostatnim enginem DNF mial byc tez z Quake3, a to znaczy ze nie bedzie mowy o czyms specjalnym. Jezeli 2008 to raczej crytek czy cos takiego powinno byc. 🙂

    • No dobra. To ktora to juz bedzie zmiana engine? Szósta? Z tego co pamietam, to ostatnim enginem DNF mial byc tez z Quake3, a to znaczy ze nie bedzie mowy o czyms specjalnym. Jezeli 2008 to raczej crytek czy cos takiego powinno byc. 🙂

      Engine jest dużo, tylko pytanie czy zrobią coś swojego, czy wspomogą się gotowymi silnikami. Jest tego troszkę: tech5 (id software); Unreal Engine 3 (Epic game); Source (Valve) itp. Nie robię sobie żartów z DNF i mam nadzieje, że w końcu ujrzy światło dzienne. Oby ! :). Czekam na inne tytuły i mam nadzieje, że jeszcze zdążę zobaczyć: Shadow WarriorBloodDungeon KeeperPrivateerAlien vs. PredatorTheme HospitalHereticHexen Syndicate I wiele innych pięknych tytułów. Starość nie radość :(. Łezka się w oku kręci :(.

  6. Ja powiem tylko tak – jeśli ta gra nie pokaże się w bundlu z bezinwazyjnym interfejsem mózg<-> komputer, to będe rozczarowany. Nieważne jakie shadery zostaną zastosowane. Słyszycie mnie 3drealms ? Direct neural-interface, tylko to uratuje waszą grę ( a wydaliście na nią tyle że pewnie dalibyście rade niejeden brain-research opłacić. . )

  7. darek295 z oficjalnych informacji jest to tym razem autorski engine 3d realms (ostatnim był chyba unreal engine 2), a zaimplementowana w nim fizyka podobno bije wszystko inne gry na głowę jeśli wierzyć dziennikarzom uczestniczącym w zamkniętej konferencji GDC. Bardzo ciekawym jest fakt że 3d realms powierzyło stworzenie modeli do gry firmie Liquid Development specjalizującej się właśnie w tej gałęzi developingu. Gdyby DNF miał marne szanse na wydanie z pewnością 3d realms nie zdecydowało by się na tak kosztowny krok

  8. ciekawy post pawel86ck. . Aż sobie wszedłem na ich stronke http://www.liquiddevelopment. com/clients.phpWprawdzie nie znalazłem 3drealms w liscie klientow – no ale w koncu to top secret project jest – juz od dawna . . . Skad masz info o tym kontrakcie i czy padly jakies kwoty ?Hmm prawdę mówiąc nie wiem co myśleć . . . czy wydadzą te gre czy nie wydadza. . . Skłaniam się ku opcji „I dont give a tiny rats ass. ” ( no chyba że bedzie neural interface ale tylko wtedy)

  9. Ta gra, kiedy w końcu wyjdzie, nie ma szans na bycie hitem. Okres oczekiwania był tak żałośnie długi, że w głowach graczy Duke przestał być ikoną samą w sobie. Ikoną zaczęła być cała ta komedia z przekładaniem premiery w nieskończoność. Kiedy/jeśli się pojawi zawsze będzie czymś innym niż każdy się spodziewał. Wskrzeszanie tak zmruszałej franczyzy to zawsze jest grząski grunt. Ówczesne pokolenie graczy chłonęło ówcześnie wydawane gry z innym nastawieniem. Dzisiaj taki Duke to takie małe dziwne, śmieszne coś, co miało szansę zaistnieć kiedyś a dzisiaj zostanie obśmiane. Tak mi się przynajmniej wydaje.

  10. Duke Nukem Forever to marka sama w sobie. Marketingowe arcydzieło. Jeśli wypuszczą tą grę, nie ważne jak słaba ona będzie, zysk przyniesie ogromny. Tego tytułu obecnie nie odbiera się jako grę, tylko jako zjawisko. Ta gra powstanie, bo musi powstać. Jeśli nie zostanie zrobione przez 3DRealms, to zrobi to ktoś inny według schematu „zrobimy standardową grę FPP, wykorzystamy jedynie ustalonych bohaterów i potwory”. Założe sie, że o tej grze w momencie premiery usłyszymy w TV, może nawet trafi do Księgi Rekordów Guinessa ;-). Premiere obstawiam na 2009, chyba że zrobią wersję komórkową w 2 tygodnie ;-)). (Wyobrażacie sobie ten szok jakby DNF wyszedł na komórki :p ? Rozeszłoby się w milionach kopii. )

  11. tekst : „Scott Miller przyznał się do wcześniejszego błędu zawieszenia poprzeczki zbyt wysoko”tłumaczę sobie jako : „Zrobimy strzelankę jakich są już dziesiątki. Zrobimy tak, żeby główny bohater co kilka minut rzucał jakiś mocny tekst w stylu macho. Nazwiemy to DNF i sprzedamy naiwniakom pamiętającym jeszcze legendę Duke Nukema. Zanim się połapią zgarniemy kupę szmalu. „Niestety – screeny pod tym artykułem umacniają mnie w tym przekonaniu.

  12. Przestancie psioczyc jak stare baby. Krol moze byc tylko jeden. A jest nim Duke. Przez ostatnie siedem lat krolowalo Halo, ale to wlasnie na widok Duka starym wyjadaczom, scina mi sie krew w zylach:) Wystarczy, ze wypuszcza go na poprawionym enginie Unreala3 i ulepsza wszystko co wymyslili ponad 10 lat temu a gra bedzie skazana na sukces. Po prostu „patenty” z Duke Nukem 3D sa ponadczasowe.

  13. thenightmar – Jakoś trudno mi się z Tobą nie zgodzić :). Dla mnie nawet gdyby wydali go na poziomie grafiki z tych screenów z valhalli (engine unreala1) był by nadal nie przeciętnym tytułem.

  14. Zabawne zjawisko . . . Mimo że powyższe opinie nie są ze sobą zgodne, w jakis dziwny sposób ze wszystkimi się zgadzam . . . Ciekawe. 3DRealms – ma arcyprzyjemną sytuacje. Nie muszą się stresować pieniędzmi, robią co lubią, a teraz CZEGOKOLWIEK by nie zrobili są w „win-win situation”. Nie wydadzą – pfff. luzik. Nikt nic nie powie – no bo „było wiadomo. „Wydadzą – sprzeda się w MEGA ILOŚCi – bo gamerzy kupią PRZEZ NOSTALGIĘ. Nawet jesli wspolczesne pokolenie wychowane na nowych generacjach konsol , (przez nowe mam na mysli PSX wzwyż) nie wie co to duke to tytuł i tak poradzi sobie na rynku. Status – When its done. Czyli „odwalcie się, pracujemy jak nam się chce”Przyjaciel powiedział mi kiedyś „ja tam uważam że 3DRealms pokaże power i zaskoczą wszystkich. „Nawet jeśli to „fantazjowanie” – to otwiera ciekawe drzwi to spekulacji. Tyle zmian silników . . . tyle czasu . . . Jeśli to nie jest Vaporware . . . to CO ?Powiem tak – nie obchodzi mnie to na co dzień. Ale od czasu do czasu Duke wypływa na bazie jakiejś plotki czy wzmianki. I wtedy się zastanawiam. . . Tylko za to – kocham 3DRealms. Tajemnica, niepewnosc, nadzieja – i od czasu do czasu MEGA tytuł. Tak powinno się tworzyć gry. Nie zawiedźcie panowie ;)PS. I jak możecie – uwzględnijcie NEURAL INTERFACE 😛

  15. Nawet gdyby gra wyszła, to czy coś by to zmieniło ? Przecież pierwszy DN nie miał do zaoferowania nic poza tępą sieczką, a było to w czasach, kiedy trudno było szukać czegoś na podobnym poziomie. Dziś, kiedy rynek gier jest 10x większy i takie gry wychodzą non stop, kolejna nawalanka nie wniesie nic nowego.

  16. Oj stary to ty chyba nie pamietasz ile „doomklonow” (tak sie na to wtedy mowilo:) ) wychodzilo, bylo wiele tego typu gier, ale jednak to Duke sie wyroznil i to mocno, wtedy mial najbardziej wyrazisty styl ze wszsytkich gierek FPS.

  17. Jeśli ta gra wreszcie wyjdzie to, niezależnie czy wszyscy się rzucą do sklepów czy nie, będzie to NAJWIĘKSZE WYDARZENIE W HISTORII TEJ BRANŻY. I to chyba nie ulega wątpliwości. Nie ważne czy będzie mega-pure-pwnage z GunJ’owym interfacem neuralnym czy kompletna porażka – w obu przypadkach odzew w mediach przebije Dooma3 i Manhunta2 razem wzięte i tego jednego możemy być pewni. Sądzę też, że możemy być choć częściowo pewni, że gra faktycznie wyjdzie. Nie koniecznie w 2k8, ale kiedyś na pewno. A im dłużej będzie trwała ta komedia tym większym headshotem będzie premiera gry (no to jak, kolejne 10 latek? ;)). A tak przy okazji, kocham podejście 3D Realms do tej produkcji ;D „There’s no possible joke you could make about the game’s development time that we haven’t already heard. :)”

  18. Dokladnie coppertop. W ogole na miejscu 3d realms nie informowalbym o konkretnej dacie do samego konca, a gre wprowadzil w kompletnej tajemnicy 1. kwietnia ktoregos nast. roku 🙂 Szok i zamieszanie bylyby porownywalne do pierwszego jawnego wyladowania UFO ;]

Skomentuj Piotr Podgórski Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here