O nowej produkcji studia Quantic Dream mówił jego boss David Cage. W wywiadzie opublikowanym na łamach serwisu VG247 zdradził on ile godzin zabawy czeka na nas po uruchomieniu szalenie dobrze zapowiadającego się Heavy Rain.

Wciąż jesteśmy mniej więcej w połowie cyklu produkcyjnego, więc tak naprawdę nie mogę powiedzieć jak długa jest gra. Próbujemy jednak wyciągnąć z gry od ośmiu do dwunastu godzin zabawy przy założeniu, że przejdziemy ją raz” – mówił Cage.

Ten sam człowiek prędko dodał jednak, że jednokrotne przejście Heavy Rain uniemożliwia zobaczenie wszystkiego, co gra ma do pokazania. Boss Quantic Dream liczy więc na to, że bardziej hardcore'owi gracze przejdą ją kilka razy. Sony tymczasem liczy na to, że gra twórców Fahrenheit stanie się najważniejszym tytułem roku 2009 na Playstation 3. Ani trochę nas to nie dziwi kiedy oglądamy materiały filmowe takie jak ten zwiastun.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

8 KOMENTARZE

  1. Gra się zapowiada świetnie, ale skoro to ma być takie krótki no to już lepiej 15 razy iść do kina. I będziemy mieli co najmniej 22,5 godziny historii jak w przygodówce.

  2. 8 – 12 godzin?I wy się załamujecie? Ja przeszedłem Heavenly Sword za pierwszym podejściem. Tyle, że to nie był stracony czas, wręcz jeden z najlepiej wykorzystanych. Nie wiem, jak inni, ale dla mnie nie liczy się ilość, ale jakość. Jasne, że najlepiej mix, ale nie zawsze można mieć wszystkiego. Jeżeli chodzi o mnie, ja wybieram jakość. No, ale jeżeli tutaj mamy samych amatorów rpg’ ów to już nic nie mówię. . .

    • . Nie wiem, jak inni, ale dla mnie nie liczy się ilość, ale jakość. Jasne, że najlepiej mix, ale nie zawsze można mieć wszystkiego. Jeżeli chodzi o mnie, ja wybieram jakość. No, ale jeżeli tutaj mamy samych amatorów rpg’ ów to już nic nie mówię. . .

      a tak zapytam wolisz mieć możliwość wypić tylko jeden kieliszek genialnego trunku czy lepiej by była dostepna cała butelka ( a przynajmniej parę szklaneczek) ?

  3. No, ale jeżeli tutaj mamy samych amatorów rpg’ ów to już nic nie mówię. . .

    Raczej ludzi, którzy nie mogą każdego dnia siedzieć przed konsolą po 5-6 godzin.

  4. Fahrenheit (przeszedlem juz trzy razy) nie jest wcale dluzszy a nie przeszkadza to w fakcie, ze to jeden z najlepszych „interaktywnych filmow” w jakie gralem. Mam zaufanie do Quantic Dream i mysle, ze te 8-12 godzin dla tego typu gry to wcale nie tak malo. Oby fabula byla na poziomie i bedzie wypas.

  5. Jedna z najlepiej zapowiadających się gier przyszłego roku

    Nie uważacie ze to nieco na wyrost? Na razie wiemy o grze że będzie podobna w sterowaniu do Fahrenheita. Jeśli będzie podobna w fabule. . . Kijem nei tknę.

  6. Mało. Po narzekaniach na krótkiego Fahrenheita myślałem, że panowie z QD kolejną grę zrobią nieco dłuższą. Wprawdzie 12h to tak pi razy oko 3-4h więcej niż wymagało przejście Indigo Prophecy za pierwszym razem. Ale miło by było zobaczyć liczbę oscylującą w okoliach 20 : ).

Pozostaw odpowiedź Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here