Ponieważ nasze zwykłe newsy są dość rozbudowane, nie wszystkie tematy dało się ubrać w taką formę. W związku z tym dorzuciliśmy nowy rodzaj wiadomości – krótki news. W gruncie rzeczy to kilkuzdaniowe informacje, którym nie musimy poświęcać więcej uwagi. Rozróżnienie wprowadziliśmy po to, by na stronie aktualności można je łatwo rozróżniać od dłuższych newsów. Długie newsy mają czerwone ikonki, krótkie zaś – pomarańczowe.

Zmianom uległy również strony wiadomości. Dzięki dwóm indeksom pod wiadomościami można od razu skoczyć do powiązanych newsów, lub najnowszych materiałów na Valhalli. Jeszcze niżej zaś kolejna nowość – keywordy. Kliknięcie na któreś ze słów tam umieszczonych powoduje wyświetlenie newsów o podobnej tematyce, np. wyniki sprzedaży. System może serwować nieco dziwne wyniki, ale nie przejmujcie się – uzupełniamy starsze newsy słowami-kluczami, dzięki czemu za tydzień wszystko powinno szaleć aż miło.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

12 KOMENTARZE

  1. cieszy rozwoj ALE szczerze mowiac wezcie sie Panowie za podstawowe rzeczy na 1szym miejscu bo az wsytd, ze po takim czasie ciagle mamy „Ta funkcja chwilowo nie działa” po kliknieciu na forum ! (zainstalowanie jakiegos open sourcowego silniczka to kwestia 15 minut, nie oszukujmy sie!)i edycja postow by sie bardzo przydala

  2. Odnosze podobne wrażenie jak cherub, czekamy już naprawde dość długo a jedyne co dostalismy to podział newsow, troche mało Panowie. Encyklopedia dalej wyglada tak samo, forum nie ma. Ja rozumiem, że to wszystko musi być dopracowane, ale ile można czekać. A tak poza tym to jest całkiem fajnie 😉

  3. A ja tam mogę poczekać, nigdzie mi się nie spieszy, lepiej zróbcie tak jak trzeba, niż macie tak odwalić jak JoWooD z Gothic 3 :/

  4. nie ma to zwiazku ze skopanym silnikiem. . . poprostu swiat gry jest ogormny, nie pojawiaja sie zadna napisy ‚loading’ wiec potrzeba ogromna ilosc ramu . . . proste i logiczne. .

Skomentuj Mateusz Rybicki Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here