W wywiadzie dla oficjalnego serwisu internetowego konsoli PlayStation, Sid Meier przyznał, że jako posiadacz trzech konsol tej firmy nie tylko jest ich fanem, ale postrzega w nich przyszłość rozrywki elektronicznej. Autor 25 tytułów, z których wiele zapisało się w historii gier, informuje, że jego 50-osoby zespół pracuje nad „jednym lub dwoma” projektami.

„Wystarczy spojrzeć na ilość treści, jakie gwarantują gry w stylu God of War II, mając na uwadze, że PlayStation 3 może wiele więcej” – powiedział Meier. „Wydaje mi się, że programiści muszą się jeszcze nauczyć używać jej mocy, ale uwierzcie mi – efekty będą powalające” – dodał.

Meier, który ma dziś 53 lata i zbudował karierę na typowo PC-towych grach, twierdzi, że swoją orientację na konsole zawdzięcza 16-letniemu synowi. Gra głównie w Gran Turismo 4 i Okami, ale zakupił również MotorStorma, którego zaczyna rozgryzać.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

5 KOMENTARZE

  1. PS3, X360 czy DX10 nie zrewolucjonizowały i nie zrewolucjonizują rozgrywki. Większa rozdziałka, świetna fizyka itp rzeczy to za mało. Jak dla mnie słowo rewolucja to zupełne zerwanie schematami, odwrócenie branży do góry nogami. Coś co naprawdę nas zaskoczy. Według mnie najbardziej rewolucyjnym osiągnięciem na dzień dzisiejszy jest Wii(chociaż też nie do końca).

  2. Przykładem jest Lair ta gra nie może powstać na innym systemie poza playstation3,Xbox360 nie dał by rady tej gry uciągnąć możecie o tym poczytać w Psxextremie gdzie twórcy wypowiadali sie na temat konwersji, która by była nie możliwa ze względu na ograniczenia.

  3. Kolejna wypowieć teraz przyszedł czas na twórców Haze przeczytajcie:Pracuje sie świetnie. Ps3 pozwala nam stworzyć niezwykle rozległe środowisko gry balansujące na granicy fotorealizmu. Efekty specjalne, High Dynamic Range (HDR) i niesamowicie skomplikowane shadery. To wyzwanie przed jakim jeszcze nie staliśmy ale moc drzemiąca w tej maszynce przewyższa wszystko co do tej pory widziałem. ”

    • Kolejna wypowieć teraz przyszedł czas na twórców Haze przeczytajcie:Pracuje sie świetnie. Ps3 pozwala nam stworzyć niezwykle rozległe środowisko gry balansujące na granicy fotorealizmu. Efekty specjalne, High Dynamic Range (HDR) i niesamowicie skomplikowane shadery. To wyzwanie przed jakim jeszcze nie staliśmy ale moc drzemiąca w tej maszynce przewyższa wszystko co do tej pory widziałem. ”

      Dziwne bo haze ma tez z tego co pamietam wyjsc rownolegle na X360. . . Zreszta longer – nikt nigdy nie przeczyl ze moc obliczeniowa ps3 nie jest wielka. Bo jest ogromna, definitywnie najwieksza. Ale co z tego skoro architektura procesora nie jest najlepszym pomyslem do konsol i developerzy traca mnostwo czasu na programowaniu pod cella? To wlasnie jest glowny problem calej tej platformy :/

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here