Pod nieobecność materiałów filmowy ukazujących gameplay z tytułowej produkcji, możemy wam pokazać wywiad z przedstawicielem studia EA Redwood Shores. Steve Papoutsis, który bardzo często dzieli się z nami informacjami na temat gry, tym razem opowiada o jej klimacie, bazie, w której będziemy walczyli o przetrwanie czy większej interaktywności otoczenia.Usłyszymy też kilka słów o nowej broni i o tym, że nieostrożne obchodzenie się z nią może doprowadzić do rozerwania ścian bazy. Co wtedy się stanie? Tego można się domyślić. Najciekawsze jest jednak to, że Papoustis potwierdza, że o wiele częściej będziemy oglądali twarz Isaaca, a nasz bohater po trzech latach dryfowania w kosmosie, nauczył się mówić.

Tym, którzy nie mogą się doczekać premiery Dead Space 2 polecamy ten materiał filmowy. Chcielibyśmy jednak, by Elektronicy podzielili się fragmentami gameplayu z tej produkcji, Kiedy to w końcu zrobią na pewno zobaczycie je na łamach Valhalli.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here