Nowa generacja konsol to w dużej mierze grafika w wysokiej rozdzielczości. Ostra jak brzytwa, pełna żywych barw, przenosząca cię w samo centrum akcji. Jeśli chcesz dołączyć do grona fanów elektronicznej rozrywki podziwiających wirtualne światy w rozdzielczość Full HD, to już teraz weź udział w naszej zabawie.

Valhalla przygotowała dla Wikingów konkurs, w którym główną nagrodą jest telewizor LCD firmy LG z najnowszej serii 7000. Wielki zwycięzca naszej zabawy wkroczy w zupełnie inny wymiar elektronicznej rozrywki dzięki 42” ekranowi o współczynniku kontrastu 50 000:1, technologii TrueMotion 100Hz czy optymalizacji obrazu w zależności od ilości światła padającego na ekran. Telewizor ten nie będzie wam jednak służył tylko do oglądania filmów czy grania w gry. Komunikujcie się ze światem dzięki technologii Bluetooth i USB2.0. Urządźcie imprezę przy głośnikach najwyższej jakości – Mark Levinson – niewidocznych dzięki sprytnemu wkomponowaniu ich w ramę telewizora. Patrzcie na znajomych, którzy podziwiają stylistykę tego urządzenia, albo po prostu ustawcie urządzenie w swoim pokoju i wykorzystujcie je w codziennej pracy z pecetem. Do tego wszystkiego nasza nagroda będzie jak znalazł. Przekonaliśmy się o tym na własnej skórze testując jej możliwości przez jeden redakcyjny dzień pracy. Wkrótce zresztą przeczytacie nasz test tego urządzenia.

Dokładną specyfikację telewizora w tej chwili znajdziecie na stronie producenta.

Poniżej szczegóły dotyczące naszej zabawy.

Aby wziąć udział w konkursie przygotowanym przez serwis Valhalla.pl wystarczy nas regularnie odwiedzać. Przez najbliższe siedem dni będziemy wam pokazywali zakamuflowane grafiki z gier. Trzy razy dziennie (o 18 , 20 i 22) odsłonimy większy bądź mniejszy kawałek fotki, a waszym zadaniem będzie podanie tytułu gry, z której pochodzi. Zadanie nieskomplikowane, ale trudne zarazem ponieważ wymaga spostrzegawczości i sporej wiedzy na temat elektronicznej rozrywki. Aby jednak je ułatwić będziemy publikowali podpowiedź naprowadzającą was na aktualnie pokazywaną pozycję. Musicie jej szukać w naszych newsach.

Każdy zarejestrowany użytkownik może raz dziennie spróbować swych sił w zabawie. Musicie więc opracować swoją własną strategię. Ruszycie do dzikiej szarży i zaraz po pokazaniu fragmentu obrazka zaryzykujecie odpowiedź licząc na zdobycie trzech punktów? A może poszukacie naszej podpowiedzi albo poczekacie aż ujawnimy większy fragment grafiki i oddacie głos będąc pewnym tytułu pokazywanej pozycji? Wybór należy do was. Pod koniec dnia rozwiążemy zagadkę i „małymi punktami” nagrodzimy osoby, które odgadły jaką grę pokazywaliśmy. Pamiętajcie jednak, że punkty możecie zdobywać przez kilka dni.

Sześciu czytelników, którzy na swych „kontach” zgromadzą największą liczbę punktów zaprosimy do wielkiego finału, w którym zagrają o naszą główną nagrodę.

Oto punktacja:

Udzielenie poprawnej odpowiedzi w godzinach 18-20 oznacza zdobycie 3 punktów.
Udzielenie poprawnej odpowiedzi w godzinach 20-22 kiedy to w jednym z naszych newsów znajdzie się podpowiedź oznacza zdobycie 2 punktów.
Udzielenie poprawnej odpowiedzi w godzinach 22-24 oznacza zdobycie jednego punktu.

Dodatkowo osoba, która – jako pierwsza – udzieli prawidłowej odpowiedzi otrzyma w ramach bonusy dodatkowe 3 pkt.Odpowiedzi proszę udzielać w formie wpisu pod treścią newsa konkursowego publikowanego każdego dnia od 25 do 31 października.

W komentarzach prosimy wpisywać jedynie odpowiedzi bezpośrednio związane z konkursem. Zabrania się edytowania postów, w których podana jest odpowiedź. Wyedytowane posty nie będą brały udziały w przyznawaniu punktów.

Poniżej linki do zagadek:

Zagadka 1- 25.10.2008
Zagadka 2 – 26.10.2008
Zagadka 3 – 27.10.2008
Zagadka 4 – 28.10.2008
Zagadka 5 – 29.10.2008
Zagadka 6 – 30.10.2008

Punkty uczestników konkursu:

japko 13 punktów
freak 13 pkt.
egil 11 pkt.
kregan 10 pkt.
gienek55 10 pkt.
barto 10 pkt.
qui_din 10 pkt.
szkatula 10 pkt.
splinter633 10 pkt.
krisk 10 pkt.
jabcook 10 pkt.
rinqem 10 pkt.
wujo444 10 pkt.
paulettino 10 pkt.
incubus 10 pkt.
graczpl 10 pkt.
koopa 10 pkt.
tomekt1 9 pkt.
flashman 9 pkt.
dziki_dziku 9 pkt.
oliwin 9 pkt.
gidek666 9 pkt.
maciejmatczak 9 pkt.
zwiechu 8 pkt.
jarekols 8 pkt.
g0m0r 8 pkt.
koral 8 pkt.
wxdxa 8 pkt.
himashu 8 pkt.
bezimienny 8 pkt.
mr_hyde 8 pkt.
slavko 8 pkt.
bertol 8 pkt.
filipf3 8 pkt.
terdex 8 pkt.
jarek17x 8 pkt.
kretone 8 pkt.
jckpix_pl 8 pkt.
robber 8 pkt.
dfox 8 pkt.
nofink 8 pkt.
obcy 8 pkt.
vector 8 pkt.
ringod 8 pkt.
tomkaslo 7 pkt.
gulczkwas1 7 pkt.
razor 7 pkt.
bredo 7 pkt.
kozio84 7 pkt.
Cienias 7 pkt.
stanosky 7 pkt.
m461k 7 pkt.
michalmax5 7 pkt.
wyznawca 6 pkt.
dboss 6 pkt.
kondzior 6 pkt.
Niewidzialny 6 pkt.
lipton 6 pkt.
dziki 6pkt.
makowsky 6 pkt.
widmo 5 pkt.
gothel 5 pkt.
spawn 5 pkt.
coxy 5 pkt.
verbatim 5 pkt.
wysocki 5 pkt.
posiek 5 pkt.
bossmasters 5 pkt.
beton15 5 pkt.
filutek132 5 pkt.
trebor 5 pkt.
daroku 5 pkt.
dazz007 5 pkt.
pablo 5 pkt.
lukcinek 4 pkt.
ryshard 4 pkt.
olek2503 3 pkt.
heniu4 3 pkt.
why_so_serious 3pkt.
lukejadi 3 pkt.
drosophilia 3 pkt.
raf_gar 3 pkt.
jerekpl 3pkt.
kubster 15 3pkt.
silent 3 pkt.
mawek 2 pkt.
human 2 pkt.
ice 2 pkt.
b4rt 2 pkt.
wladek616 2
baran36 2 pkt.
nirwana_spirit 2 pkt.
kmil45 2 pkt.
mateuszx20 2 pkt
.whateva 2 pkt.
viperson 2 pkt.
cl3arsky 2 pkt.
rat 2 pkt.
totumfacki 2 pkt.
twilitekid 2 pkt.
fakir188 2 pkt.
dazz007 2 pkt.
tomekt1 1 pkt.
opalen 1 pkt.
florek1916 1 pkt.
mod 1 pkt.
frickenchicken 1 pkt.
mada 1 pkt.
tristan 1 pkt.
sporadyczny 1 pkt.
syriusz2008 1pkt.
tomxg 1 pkt.
spychu 1 pkt.
stranosky 1 pkt.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

129 KOMENTARZE

  1. Interesujący konkurs! Chętnie spróbuję swoich sił w zgadywance :)Bardzo podobny tryb punktacyjny, jaki był swego czasu na laracroft.pl. Ale i tak najtrudniejsze konkursy były kiedyś na traider.pl (kapitalne zagadki tam były!). Pozdrówka 🙂

  2. Super pomysł, ale sęk w tym że np. jeśli ktoś pracuje powiedzmy do tej 16 to ma utrudnione zadanie, praktycznie nie sposób zdobyć 3 punktów. Ja wiem ze tu nie demokracja i zasady zostały ustalone, ale przy okazji następnego konkursu milo by było uwzględnić taki detal jak to duża cześć ludzi odwiedzających V pracuje i może nie mieć dostępu do komputera w swojej pracy :/

    • Ja wiem ze tu nie demokracja i zasady zostały ustalone,y :/

      I całe szczęście, bo zaraz wszyscy byśmy się kłócili, a to ten piersią karmi a to ten tamto (nie morze),a tak zasady ustalone i każdy zna swoje miejsce w szeregu jak na Białorusi.

      • I całe szczęście, bo zaraz wszyscy byśmy się kłócili, a to ten piersią karmi a to ten tamto (nie morze),a tak zasady ustalone i każdy zna swoje miejsce w szeregu jak na Białorusi.

        A czy ja mówię że to źle? Nie nienawidzę demokracji, chodzi mi tylko o to żeby w przyszłych konkursach było inaczej o ile to możliwe.

        Ja sugeruję godziny 18-20 (3 pkt), 20-22 (2 pkt) i 22-24 (czy tam na upartego do 4 rano, za 1 pkt.

        Myślę że to by było OK jeśli chodzi o czytelników V, ale nie wiem jak z redaktorami tegoż, co jak co my oczekujemy żeby nagiąć reguły bo się pracą nie wyrobimy i nie weźmiemy udziału w konkursie, a takie rozwiązanie było nie było wymusza na redakcji V że będą robić nadgodziny. . .

  3. Trzeba się a) uzbroic w iphona b) wykupic blueconnect i w pracy z toalety czytac 🙂 Nawet jak szef premie obetnie, to zostanie fajne LCD 🙂

    • Spokojnie Panowie, jeżeli godziny są problemem, to jeszcze możemy to zmienić. Czekam na wasze sugestie.

      Ja sugeruję godziny 18-20 (3 pkt), 20-22 (2 pkt) i 22-24 (czy tam na upartego do 4 rano, za 1 pkt :P). Myślę, że w ten sposób większość pracujących do 16, i większość pracujących w ogóle, da radę przebić się przez korki i spokojnie zasiąść przed kompem w oczekiwaniu na zadanie.

  4. Ciekawy konkurs, wspaniałą nagroda. Pochwalam ;)Zapewne spróbuję swoich sił, ale raczej w formie zabawy, ponieważ posiadam swój 42” telewizor FullHD, z tym, że firmy Philips, i, nie ukrywajmy, nie posiadający aż tak wypasionej specyfikacji 😉 To wielka szansa dla lwiej części czytelników Valhalli. Czekamy również na test owego sprzętu 😉

  5. Ja sugeruję godziny 18-20 (3 pkt), 20-22 (2 pkt) i 22-24 (czy tam na upartego do 4 rano, za 1 pkt :P). Myślę, że w ten sposób większość pracujących do 16, i większość pracujących w ogóle, da radę przebić się przez korki i spokojnie zasiąść przed kompem w oczekiwaniu na zadanie.

    Tego się właśnie spodziewałem. Wszyscy pracują a redakcja V nawet całą dobę zasuwa 😉 Oczywiście Twoja propozycja nie jest jakimś strasznym wyzwaniem, ale miło będzie jeśli jeszcze ktoś zabierze głos w tej sprawie. Ja proponuję coś takiego. 18-20 – 3 pkt. 20-24 – 1 pkt. Punkty podzieliłem w ten sposób ponieważ nie wiem co zrobić z podpowiedzią w takim wypadku.

  6. Ja proponuję jeszcze obniżyć o godzinę te pułapy. Okej to że jest w godzinach 14-15 to niesprawiedliwe, ale jak w 18-20 to też niesprawiedliwe (paradoksalnie) , ponieważ kupa ludu by była tutaj (pomijam serwery, chyba że macie wypas)

  7. [quote]Odpowiedzi proszę udzielać w formie wpisu pod treścią newsa konkursowego publikowanego każdego dnia od 25 do 31 października. [/quote]yyyy. . . czyli bedzie tak samo ‚fajna’ zabawa jak w konkursie spore, czy cos zle zrozumialem ? :>

  8. yyyy. . . czyli bedzie tak samo ‚fajna’ zabawa jak w konkursie spore, czy cos zle zrozumialem ? :>

    Lovebeer rozwiniesz tę myśl czy jak zwykle ograniczysz się tylko i wyłącznie do uszczypliwego komentarza? Z tego co pamiętam w konkursie też wziąłeś udział, próbując coś udowodnić.

    chyba tak. . . ;D a ciekawe kto wygrał w tym spore 😛

    Kto zagląda na V, ten wie: http://www.valhalla.pl/news12051-Rozwiazanie-k. . . grody.html

    panowie, bo co odswierzę, to inne godziny 😛 w dodatku rozbiezne z tekstem 😛 rach ciach, męska decyzja i koniec gadania 😛

    OdświeŻ(!) jeszcze raz. Podane przez nas godziny już się nie zmienią. Próbowaliśmy się do was dostosować. Możemy nawet o czwartej rano następnym razem zacząć jeśli bardzo chcecie.

    • Lovebeer rozwiniesz tę myśl czy jak zwykle ograniczysz się tylko i wyłącznie do uszczypliwego komentarza? Z tego co pamiętam w konkursie też wziąłeś udział, próbując coś udowodnić.

      ogranicze sie do uszczypliwego kometarza. a tak powaznie – jesli ma byc taka formula konkursu to przeciez jest to jakas bzdura – pierwsza odpowiedz w komentach i wszyscy wrecz ja quotuja (jak bylo w spore). calkiem ps: to co ja mialem do udowodniena w temacie wiedzy o grach juz udowodnilem 🙂 chyba ze chodzi ci o cos innego, to wtedy pewno masz racje 😉

      • ogranicze sie do uszczypliwego kometarza. a tak powaznie – jesli ma byc taka formula konkursu to przeciez jest to jakas bzdura – pierwsza odpowiedz w komentach i wszyscy wrecz ja quotuja (jak bylo w spore). calkiem ps: to co ja mialem do udowodniena w temacie wiedzy o grach juz udowodnilem 🙂 chyba ze chodzi ci o cos innego, to wtedy pewno masz racje 😉

        Niech quote’ują, jeżeli są pewni, że dobrze trafili ;). W czym problem? Przypominam, że to tylko zabawa. Są SMS, są quizy, są też konkursy takie, jak ten. Zdaję sobie sprawę, że wszystkim nie dogodzę. Swoją drogą, jeżeli macie pomysł, jak rozgrywać takie konkursy, żeby i użytkownik był szczęśliwy i ja, jak o wydawca (duży dochód z reklamy, dużo nowych czytelników ;)-LOL) to z radością wysłucham.

        • Niech quote’ują, jeżeli są pewni, że dobrze trafili ;). W czym problem? Przypominam, że to tylko zabawa. Są SMS, są quizy, są też konkursy takie, jak ten. Zdaję sobie sprawę, że wszystkim nie dogodzę. Swoją drogą, jeżeli macie pomysł, jak rozgrywać takie konkursy, żeby i użytkownik był szczęśliwy i ja, jak o wydawca (duży dochód z reklamy, dużo nowych czytelników ;)-LOL) to z radością wysłucham.

          wystarczy by odpowiedzi wysylac pm’ka 😉 Wtedy nieco zniknie problem ‚quotowania’

  9. A co, jak ktos ma trzy konta? xDO moich wiecie, ale ogolnie nie widze zeby bylo to wziete pod uwage i nie jestem pewien czy przy takim ksztalcie regulaminu nie bedzie mozliwe oszustwo. . . editedPoza tym nie do konca rozumiem – punkty zdobywa ten kto poda tytul pierwszy, czy wszyscy, ktorzy podadza ten tytul ? Tekst sugeruje to drugie , ale wtedy przeciez nie moze byc podawane w komentach,bo kazdy zobaczy jakie odp. dali inni i sobie sprawdzi. . .

  10. Adam:To wlasnie nie jest problem wielki, by sprawdzac odpowiedzi poprzednikow, trzeba tylko miec troche czasu i znac strony – w kazdym razie o wiele to latwiejsze niz strzelanie samemu. Z drugiej strony tylko frajer znajac odpowiedz da ja o 18:00Zabawa zabawą, ale nagroda fajna, a wtedy wiesz co sie moze dziac :PIMO problem rozwiazaloby podawanie odp na priva, i podawanie imienia i nazwiska w tym msg.

  11. dac 1-wszemu odpowiadajacemu np 4 punkty – oczywiscie nie zmieni to sytuacji quotowania, ale nie bedzie z kolei sytuacji w ktorej ktos kto kompletnie nie mial pojecia o ktorymkolwiek screenie quotujac zajmie to samo miejsce co czlowiek ktory za kazdym razem 1-wszy bezblednie odpowiadal. no ale wtedy bedzie larum ze nie kazdy moze byc przy kompie o tej i o tej godzinie. rozumiem tez czemu odpowiedzi nie moga isc na mejla, co prowadzi mnie do konkluzji ze wlasnie bardziej to bedzie zabawa na zasadzie szczescia (EDIT: w losowaniu oczywiscie ;)) niz prawdziwy konkurs gdzie liczy sie wiedza. . .

  12. wystarczy by odpowiedzi wysylac pm’ka 😉 Wtedy nieco zniknie problem ‚quotowania’

    Ok a kto przez pół dnia będzie siedział i „przerabiał” odpowiedzi z priva?

  13. Wujo zabiłeś mnie tym xD. Pewnie klawisz Print Screen się zepsuł i Katmay leci do Media Markt :D. Albo w aparacie miejsca na karcie pamięci zabrakło. . ;P

  14. konkurs już jest. . . tylko tak mała ta miniaturka, że mikroskopu trzeba. . raczej szybko nikt nie spróbuje zgadywać 😛 trzeba czekać na większą podpowiedź.

    • znalazł ktoś jakąś podpowiedź (w newsach)? ;p

      oczywiscie. nawet 3. balem sie ze konkurs bedzie za prosty, a tu prosze :)jak do tej pory najlepszy konkurs na V. (i nawet nie chodzi mi o nagrode)

  15. O rety! Nie spodziewałem się takiego stopnia trudności zabawy. Tak trzymać! Na razie się wstrzymuję z strzelaniem, bo ten symbol w 1 podpowiedzi niewiele mi mówi. . .

  16. Podpowiedź może też być ukryta w jednym z niedawno opublikowanych newsów. Uważny czytelnik może znaleźć, coś, czego do tej pory nie było w tekście, może jakiś fragment tegoż niekoniecznie pasuje do całej treści wiadomości, albo nie jest do końca prawdziwy. . . .

    • @62 A skąd ta pewność? (tzn. będzie, ale zaskoczyłeś mnie wypowiadając się za mnie 😉

      Bo ten, który uważnie czyta, wie wszystko co się stanie po północy ;)Oto dowód (to tekst w pierwszym etapie konkursu):”Chwilę po północy opublikujemy poprawną odpowiedź, odsłonimy całą grafikę, a do tekstu wstawimy listę osób, które zdobyły punkty. „

  17. Ja to wiem ponieważ sam ten tekst pisałem, ale musiałem sprawdzić czy ktokolwiek w ogóle czyta to, co piszemy na V. Czasami odnoszę wrażenie, że nie.

    • Ja to wiem ponieważ sam ten tekst pisałem, ale musiałem sprawdzić czy ktokolwiek w ogóle czyta to, co piszemy na V. Czasami odnoszę wrażenie, że nie.

      no. . tak 2 zdania przeczytam, jedno pomijam 😀 ale musze przyznać że zagadka diablo trudna, i zero skojarzeń. . . trochę będzie wiocha, jak potem do finału przejdą osoby z 2-3punktami. . .

  18. @67To w sumie możemy zdradzić ponieważ nie idzie wam najlepiej ;)Żadna z konkursowych grafik nie pochodzi z galerii na V > tzn. być może w nich jest, ale do zagadek łowimy je w sieci

  19. Ale wtopa! :EByłem całkiem blisko ze względu na jakość tekstur – Fable 2 nie wchodziło w grę. HOMM V? Łódki tam nie ma. . . A tak to przypominało w 2 podpowiedzi. No i nie mogłem rozszyfrować ten symbol. . . Niestety nie grałem w Gun.

  20. No, no, jak rywalizacja dalej bedzie tak zacięta, to chyba konieczna bedzie dogrywka 😀 Postaral sie Katmay. Przyznam, ze sam nie mialem Gun nawet sferze podejrzen i tez stawialem na Fable 2, bo z bliska tam tez roslinnosc nie zachwyca 😉

  21. A mnie wlasnie dziwili ludkowie z Fable 2 , nie mowiac o Sacred :DGun widzialem tylko na Hyperze i w sumie fajnie ze przypomnieliscie te gre – ale screenu w zyciu bym nie skojarzyl , poszedlem tropem jednego z poprzednikow i Kal Online

  22. Proponuje dzis ponieważ jest niedziela i wiekszośc valhallowiczów nie pracuje, zmienić godziny konkursu np od 14 lub 15 albo16. Dodając do tego że zagadka ma byc trudniejsza godziny bardziej „niedzielne” byłyby wskazane.

  23. W sumie dyskusje okolokonkursowe (bo budzi on duzo emocji :D) proponuje przeniesc tutaj, zeby nie podbijac tematów z zagadkami. Wpadają tam później tacy błyskotliwi goście jak Splinter i z kilkunastogodzinnym opoznieniem podaja prawidłowe odpowiedzi. Dramat.

    A mnie wlasnie dziwili ludkowie z Fable 2 , nie mowiac o Sacred 😀

    Wydawalo sie co prawda troche brzydkie jak na Fable, ale jak juz pisalem – na zblizeniach tam tez roslinnosc jakos bajecznie nie wypada. Tylko pierwszy fragment byl jeszcze o tyle mylący, ze wyglądał troche FPP-owo, co samo w sobie F2 eliminowało. Ostatecznie jednak upadła też teoria właśnie o perspektywie pierwszoosobowej, takze gdyby brał udział, to poległbym na całej linii 😀

  24. Przesadzone zagadki,, my też mamy swoje życie i nie ma sensy wertować ostatnich 20 newsów i analizować piksele. Albo łatwo i krótko albo trudno i więcej czasu (jaśniejszych podpowiedzi, choć faktycznie jak ktoś znalazł, to było dużo łatwiej). No i te kropeczki na zdjęciach. . . Nie przesadzaj V, choć może był taki zamiar tego konkursu. . . Czekam na kolejną zagadkę xD

  25. Kurcze, ludzie, poziom trudności jest duży, bo nawet ludzie co grali w grę, nie rozpoznali screena. Ale do wygrania jest wypasiony telewizor, ktoś kto chce go wygrać musi się na prawdę postarać. To nie egzemplarz gry czy zaproszenie do kina, więc wymaga poświęcenia. Poza tym mamy wykazać się znajomością gier, więc nie chodzi o to by dopasować screen do gry czy „analizować piksele”, a rozpoznać grę. Tak więc ktokolwiek wygra ten konkurs będzie mógł powiedzieć, że jest znawcą (wszelkich) gier. Już samo to, że część ludzi przyznała, że nawet nie zna tej gry udowadnia to, że do tego konkursu trzeba mieć duże rozeznanie w tytułach. Pierwsza zagadka nie była jakaś nieprawdopodobnie niemożliwa to rozpracowania. Sam byłem blisko, bo grałem w tą grę i brałem ją pod uwagę, ale niestety zajmowałem się zbyt wieloma innymi rzeczami w tym czasie by przeanalizować chociaż 5 screenów z tej gry. A wystarczyło przejrzeć galerię z valhalla i po pierwszej podpowiedzi było możliwe rozszyfrowanie zagadki. Myślę, że dziś będzie większa mobilizacja, bo już mniej więcej wiemy jak postępować. Także oczekuję solidnej walki:P

  26. No, już czekam z niecierpliwością na najnowszą zagadkę, teraz lepiej się przyłożę- życzę wszystkim Valhallowiczom szczęcha. Ma być trudniej, ale konkurs ma poziom, tak (troszkę niżej) trzymać!

  27. —> WYKASOWANE <–Krew napłynęła mi do głowy. Nieźle bym się wkopał tym co napisałem wcześniej :o. Powiedzmy, że mam przypuszczenia co do wyniku drugiego konkursu. Myślałem, że będzie dużo trudniej :).

  28. Powiedzmy, że tym razem skończyło się na żółtej kartce. Edytowane posty, nawet jeśli jest w nich poprawna odpowiedź nie będą brane pod uwagę przy rozdzielaniu punktów.

  29. nofink: bez niego V. bylaby taka monotonna :E

    Nie ma rinqema, nie ma imprezy. Tak na serio to możecie skasować mojego posta jak was to tak uraziło. szczerze mówiąc zrozumiałem, ze nie mogę napisać w poście dwóch pozycji naraz, a jedna, choć poprawiona będzie w porządku. w Każdym razie, nawet Tobie nofinku, nadal życzę szczęścia w konkursie i lżejszego podejścia do życia bez donoszenia.

  30. chyba skopiuje wszystkie ostatnie newsy, a później będę porównywał :d łatwo zauważyć różnice już na stronie głównej, ale czuję, że jestem blisko, jednak nie mogę tytułu skojarzyć ;/

  31. Różnicę teraz rzeczywiście widać. Wiele (nie) zdradzę, jeżeli chodzi o photy newsów :]Myślę, że konkurs mimo wszystko jest dla tych, co widzieli całe zdjęcie ;)Sami przecież mamy problemy z rozpoznaniem, nie mówię tu teraz o zmianie na krzyżówkę, ale może malusie ułatwienie? Już sama podpowiedź nie jest pokazana w najlepszej formie:wcześniej wikingowie skarżyli się na godziny konkursu. Teraz ja mam coś do powiedzenia. Jeżeli ktoś chce korzystać z podpowiedzi musi przeczytać te newsy wcześniej (z danego dnia), żeby wiedzieć co się zmieniło (wieczór). Może to też wymaga małej korekty?

    • Teraz ja mam coś do powiedzenia. Jeżeli ktoś chce korzystać z podpowiedzi musi przeczytać te newsy wcześniej (z danego dnia), żeby wiedzieć co się zmieniło (wieczór). Może to też wymaga małej korekty?

      Nie wiem czy cię dobrze zrozumiałem, ale przecież te newsy się nie zmieniają, one od razu napisane są z podpowiedzią. Więc jeśli zobaczysz jakiś fragment, który ci nie pasuje, to od razy możesz skojarzyć, że może to być związane nie z trzeźwością piszącego, lecz z wieczorną zagadką. Wszystko powinno stać się bardziej przejrzyste, gdy skończy się weekend i pojawią się nowe newsy – nie będzie trzeba już szukać w starszych wiadomościach.

  32. Z obrazkami jest fajny pomysł i dużo pomagają, choć nadal nie wiem co to za gra. Tak samo już w tym momencie można odgadnąć co tam jest (albo kto). Tylko, że to nadal daje mnóstwo gier. Robi się ciekawie, odpowiedzi innych też dają trochę do myślenia. Czekam jeszcze godzinę do kolejnej dostawy podpowiedzi.

  33. Przykro mi Soviet ale Ringod ma rację. Przecież po co byłoby czekać na odpowiednie godziny (20 i 22) na aktualizację skro byłyby już zamieszczone? One pojawiają się w tych newsach właśnie w tych godzinach i nie ma ich przy pierwotnej wersji.

  34. Jak ktos jest srednio sprytny to prawdopodobnie latwo moze znalezc tego niusa, w ktorym jest podpowiedz ( mi sie nie chcialo probowac, z reszta ta wczorajsza niewiele by mi dala 🙂 )A najgorsze, ze chyba widzialem gdzies dzisiejszy screen, nawet wiem jak na niego patrzec, ale tak samo jak lovebeer za cholere nie wiem gdzie to bylo

  35. Nie powiem, ten konkurs to jeden z najzaciętszych w jakich kiedykolwiek brałem udział (jedyny?). Miałem przez ostatnią godzinę wybór, grać w Dead Space, czy czekać na udzielenie odpowiedzi, wybrałem to drugie, przez ten czas moje serce biło przez pierwsze 5 minut z podwojoną częstotliwością. . . ah te emocje brania udziału w konkursach, szczególnie o takiej wadze. No nic, to ja udaję się w takim razie na porządną sesję nocną w tą właśnie grę. Słuchawki na uszy i do dzieła, aha, zapomniałbym, wyłączę jeszcze światło.

  36. Aktualizacja regulaminu. Proszę przeczytać jeszcze raz całe zasady. Zmieniony fragment:Dodatkowo, osoba, która udzieli odpowiedzi jako pierwsza otrzyma w ramach bonusy dodatkowe 3 pkt. Odpowiedzi proszę udzielać w formie wpisu pod treścią newsa konkursowego publikowanego każdego dnia od 25 do 31 października. W komentarzach prosimy wpisywać jedynie odpowiedzi bezpośrednio związane z konkursem. Zabrania się edytowania postów, w których podana jest odpowiedź. Wyedytowane posty nie będą brały udziały w przyznawaniu punktów. Zasady obowiązują od tej chwili. Nie wstecz, jak wczoraj zaproponowałem. Mój post poprzedni i odpowiedź na niego usunąłem z powodów organizacyjnych, żeby nie wprowadzać nikogo w błąd.

  37. Warto wyraźnie zaznaczyć, że bonusowe punkty dostanie osoba, która podała jako pierwsza poprawną$ odpowiedź 🙂 Teorwtycznie ktoś by się mógł wykłócić 😉

    • Warto wyraźnie zaznaczyć, że bonusowe punkty dostanie osoba, która podała jako pierwsza poprawną$ odpowiedź 🙂 Teorwtycznie ktoś by się mógł wykłócić 😉

      To wolny kraj – jak ktoś chce spróbować wygrać w ten sposób, droga wolna. Regulamin regulaminem, ale nie namówicie mnie do odłożenia mózgu na półkę. Litości. 😉

  38. Druga część konkurs była chyba nawet łatwiejsza od pierwszej. Fajniejsze podpowiedzi oraz sensownie pokazywany artwork to dobry kierunek. Gratuluję również tym, co odgadli rozwiązanie i mam nadzieję, że dzisiaj będzie jeszcze lepiej.

  39. Cena min wszystkich użytkowników V. , którzy oddali swoje głosy na tą samą grę i okazała się niepoprawna- bezcenne :)Jestem w szoku jak jednomyślnie wszyscy (razem ze mną) oddali głos na ten sam tytuł. Jak to mawiają, w kupie raźniej.

    • Cena min wszystkich użytkowników V. , którzy oddali swoje głosy na tą samą grę i okazała się niepoprawna- bezcenne :)Jestem w szoku jak jednomyślnie wszyscy (razem ze mną) oddali głos na ten sam tytuł. Jak to mawiają, w kupie raźniej.

      ringod/rinqem :kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa ;)podoba mi sie w formule konkursu, mozliwosc ‚hazardu’. Czasami czuje sie jak przy dobrej partyjce pokera.

  40. Valhalla to tez gry na konsole, czy nie prawda?? Cyżby twórcy konkursu nie przygotowali dla nas zagadek z gier na jakąś konsole?? To by było troche nie fair dawac tylko gry na PC. ;] Zobaczymy co dzisiaj nas zaskoczy 🙂

  41. 90% ludzi nawet nie stara się spróbować odgadnąć co to za gra, po prostu powtarza najczęstsza odpowiedz. . . jak dla mnie jedno proste rozwiązanie, zrobić skrypt który ukrywa posty na stronie tak aby nikt nie sugerował się innymi odpowiedziami, a odsłonić je dopiero po ostatecznym upływie czasu. Troce zachodu racja, ale Konkurs zyskał by na atrakcyjność o 200%

    • albo po prostu odpowiedź wysyłać na email

      Pewnie, świetny pomysł, tylko, że pewnie nawet 10 GB poczta z mocnym serwerem nie wytrzymałaby takiego zapchania 😉

  42. Sześciu czytelników, którzy na swych „kontach” zgromadzą największą liczbę punktów zaprosimy do wielkiego finału, w którym zagrają o naszą główną nagrodę.

    Mogę wiedzieć jak rozwiążecie problem tych „sześciu” ? Bo w zasadzie już teraz jest jasne jak będzię wyglądać finałowa punktacja tzn. Jedna osoba zgromadzi najwięcej punktów, a coś kolo 40-50 osób będzie ex aequo na drugim miejscu, bo przecież oni po prostu kopiowali odpowiedź. Zresztą wystarczy spojrzeć na aktualną punktacje, i na ilość osób z identyczną ilością punktów, zapewne coś kolo 50. Pytam tak z czystej ciekawości:)

    • Mogę wiedzieć jak rozwiążecie problem tych „sześciu” ? Bo w zasadzie już teraz jest jasne jak będzię wyglądać finałowa punktacja tzn. Jedna osoba zgromadzi najwięcej punktów, a coś kolo 40-50 osób będzie ex aequo na drugim miejscu, bo przecież oni po prostu kopiowali odpowiedź. Zresztą wystarczy spojrzeć na aktualną punktacje, i na ilość osób z identyczną ilością punktów, zapewne coś kolo 50. Pytam tak z czystej ciekawości:)

      konkurs sie jeszcze nie skonczyl. . proponuje odlozyc szklana kule/fusy/karty tarota. .

  43. Zapewne redakcja ustala rozwiązanie problemu pod tytułem „co zrobić z 14 osobami, które mają egzekwo 4 miejsce”. Chyba jedynym nie krzywdzącym nikogo rozwiązaniem byłaby dogrywka, w której biorą udział tylko użytkownicy z 10 punktami. Z drugiej strony jest wśród nich barto, który odgadł APB, moim zdaniem należy mu się za to udział w finale.

  44. Powinienem być na równi z innymi z 4 pozycji. Miałbym ten jeden punkt więcej gdybym po pracy nie przysnął i załapał się na czas 18-20, ale cóż, zdarza się. Dzięki, że o mnie pamiętałeś japko.

  45. ja proponuje żeby weszły do finału osoby które mają po 9 punktów bo jest ich równo sześć, lub sprawiedliwe byłoby przyznać każdemu po telewizorku 🙂

Skomentuj Daniel Kłosiński Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here