To już drugie podejście do wymagań sprzętowych drugiego Starcrafta. W maju przy okazji wywiadu dla magazynu Micromania wypłynęły informacje o zasobożernej, wczesnej wersji SC2. Dziś przedstawiamy nowe fakty będące analizą wszystkiego co do tej pory dowiedzieliśmy się o nowym RTS’ie od Blizzarda. Na ile trafne są te spekulacje? Tego stwierdzić nie możemy, ale trzeba przyznać, że podane hmm… wymagania są rozsądne. Jedno co nas dziwi to fakt, że wokół tego tematu tyle się dzieje. Poniżej znajdziecie wymagania sprzętowe SC 2 według serwisu StarCraftWire.

Wymagania minimalne:
Procesor: Intel Pentium 4 2.4 GHz
Pamięć: 1 GB RAM
Karta graficzna: Nvidia Geforce FX 5500

Alternatywne wymagania minimalne:
Procesor: Athlon XP 2500+
Pamięć: 1 GB RAM
Karta graficzna: ATI radeon 9700

Wymagania zalecane:
Procesor: Athlon X2/ C2Duo
Pamięć: 2 GB RAM
Karta Graficzna: GeForce 8600 GT

Podano też kilka faktów dotyczących gry: Starcraft 2 będzie wykorzystywał Pixel Shader w rewizji 2.0. Nowy tytuł Blizzarda ma także zaimplementowany silnik fizyczny Havok.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

9 KOMENTARZE

  1. Wierzysz w tę analizę wymagań sprzętowych, ponieważ SC2 to tak na prawdę Warcraft 3 z shaderami. Wystarczy podmienić textury w SC2 i wyjdzie WC3. . . tylko czemu nikt mi nie wierzy?

  2. . . . bo to będzie kontynuacja kultowej gry i pewnie swojego rodzaj przełom w gatunku a nie beznadziejny skok na kasę.

    • . . . bo to będzie kontynuacja kultowej gry i pewnie swojego rodzaj przełom w gatunku a nie beznadziejny skok na kasę.

      Kiedy to przeczytałem pomyślałem sobie, że kolejność części składowych zdania pomyliłeś. Albo chciałeś być cyniczny. Jeszcze jakoś zniese część o tym, że twórcy nie lecą na kasę (robią to dobroczynnie, dla dobra graczy i całej ludzkości, na codzień pracują w fabrykach, bankach i McDonald’sach a po pracy szlifują Starcrafta, na kasie im nie zależy), albo że to bedzie przełom w gatunku ? Jeżeli zrobienie kontynuacji znanej gry okraszonej grafiką odpowiednią na dane czasy wystaczy by gra była przełomem, to conajmniej 5 gier na rok można uznawać zaprzełomowyme. Fiu fiuuu. PS. A wymagania wyglądają spoczkowato. Chociaz gra musiałabybyć / jest nieźle zoptymalizowana jak na takie wymagania minimalne.

  3. Przeczytałem arta o wymaganiach i uśmiech pojawił się na mej twarzy. . . 🙂 Mój blaszak jeszcze się do czegoś nadaje. . . Chciałbym aby to była prawda a nie kolejna fatamorgana na pustyni pogoni za GHz i GB. . .

  4. Jakoś za duża przepaśc miedzy minimalnymi, a zalecanymi. Nie wierzył bym aby gra była grywalna w obecnych czasach na takim sprzecie, nawet jeżeli chodzi o gry Blizzarda. Przedstawione zalecane to pewnie bedzie minimum.

    • Jakoś za duża przepaśc miedzy minimalnymi, a zalecanymi. Nie wierzył bym aby gra była grywalna w obecnych czasach na takim sprzecie, nawet jeżeli chodzi o gry Blizzarda. Przedstawione zalecane to pewnie bedzie minimum.

      Duża rozpiętość pomiędzy wymaganiami minimalnymi a zalecanymi świadczy o dużej elastycznośći gry. Jak twój PC nie radzi sobie z cieniami poprostu je można wyłączyć. Potem zmniejszyć rozdzielczość tekstur, powyłączać niektóre shadery, zmniejszyć szczegółowość modeli etc. i już wymagania są mniejsze. Poprostu widać, że Blizzard dopieszcza swoje gry i dba również o tych użytkowników którzy nie zmieniają kompa co roku.

  5. Wymagania zalecane:Procesor: Athlon X2/ C2DuoPamięć: 2 GB RAMKarta Graficzna: GeForce 8600 GT

    Dokładnie takiego mam lapcia. Ciekawy jestem czy naprawdę mi ta gierca pójdzie bez problemu na dobrych detalach.

    • Dokładnie takiego mam lapcia. Ciekawy jestem czy naprawdę mi ta gierca pójdzie bez problemu na dobrych detalach.

      Tu chodzi raczej o wymagania dla komputerów stacjonarnych. 8600 GT w wersji mobile to odpowiednik desktopowego 7600 GT, a więc „trochę” mniej wydajnej karty od GeForce 8600 GT. Do tego z laptopowym procesorem nie oczekiwałbym niesamowitej płynności w RTS-ie.

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here