O tym, że nadchodzi następca średnio udanego Renegade dowiedzieliśmy się już w grudniu ubiegłego roku. Electronic Arts zapowiedziało, że Command&Conquer: Tiberium będzie taktycznym shooterem podobnym nieco do Ghost Recon Advanced Warfighter. W grze poznamy losy dowódcy jednostki GDI RAID (Rapid Assault and Intercept Deployment) Ricardo Vegi. Elitarny oddział naszego komandosa-weterana odkryje między innymi tajemnice skrywane w wieży kosmitów, stojącej pośrodku wyschniętego Morza Śródziemnego. Akcja Tiberium przeniesie nas 11 lat w przyszłość względem wydarzeń znanych z Command&Conquer3: Wojny o Tiberium.

Gra pojawi się na platformach: Playstation 3, Xbox 360 oraz PC. Electronic Arts twierdzi, że Tiberium zostanie wydany jeszcze w tym roku. Ciekawe czy to zgrabne połączenie HALO, GRAW i Battlefielda stanie się hitem? Czas pokaże.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

18 KOMENTARZE

    • Podoba mi sie design w tej grze. Ostatnio gry SF po prostu przytlaczaja festynem i tandeta.

      Na przykład które?Co do Tiberium, to niech pokażą gameplay a nie renderki, to pogadamy.

      • Na przykład które?Co do Tiberium, to niech pokażą gameplay a nie renderki, to pogadamy.

        Chocby ostatnia odslona Command & Conquer, Starcraft 2 itd. Ale rendery sa wypasiona wersja istniejacych jednostek, wiec mozna zakladac, ze tak mniej wiecej beda wygladac zolnierze w tej grze.

  1. Nie no trailerek wygląda zacnie, mam nadzieje ze wstawki filmowe w grze będą z udziałem „żywych” aktorów jak to miało miejsce w Tiberium Wars.

  2. Osobiście wolę wstawki na silnikach gry, świat gry wydaje się wtedy żywszy. Nie zgadzam się też z ciągłym mówieniem o tym, jaki to Renegade był średni. Gra miała bardzo duży potencjał i grywalną rozgrywkę. Multiplayer jak na tamte czasy był rewelacyjny – zarówno pomysł jak i wykonanie. Nie widzę powodów, żeby ciągle się na niej wyżywać przy każdej możliwej okazji.

  3. co do filmiku. jest ok, ale ja osobiscie wole bardziej normalne bronie, a nie takie ktore sie samoczynnie skladaja i rozkladaja. Bo niby po co im to? Dla samego wygladu i bajeru? 🙂

    • co do filmiku. jest ok, ale ja osobiscie wole bardziej normalne bronie, a nie takie ktore sie samoczynnie skladaja i rozkladaja. Bo niby po co im to? Dla samego wygladu i bajeru? 🙂

      Bazuka tez jest rozkładana 🙂 czy tłumik. ^^

    • co do filmiku. jest ok, ale ja osobiscie wole bardziej normalne bronie, a nie takie ktore sie samoczynnie skladaja i rozkladaja. Bo niby po co im to? Dla samego wygladu i bajeru? 🙂

      Dla ergonomii chocby. Zauwaz jak sa one przechowywane w pojezdzie. Poza tym juz teraz bron jest modulowa. Mozesz wymienic praktycznie wszystko i dobrac odpowiednia konfiguracje, lacznie z kalibrem! Zreszta jest takie stare powiedzenie, ze najlepiej lataja laldne samoloty. Czemu tego nie stosowac do broni? 😀

      • Dla ergonomii chocby. Zauwaz jak sa one przechowywane w pojezdzie. Poza tym juz teraz bron jest modulowa. Mozesz wymienic praktycznie wszystko i dobrac odpowiednia konfiguracje, lacznie z kalibrem! Zreszta jest takie stare powiedzenie, ze najlepiej lataja laldne samoloty. Czemu tego nie stosowac do broni? 😀

        One są chyba przechowywane w alternatywnej rzeczywistości bo zachowują się jak walizka pana Jetsona. . . Jak dla mnie to jest to totalnie zbędny bajer który ma pokazać jaką to gra ma super-grafę. Panowie developerzy! Nic nam po fajerłerksach kiedy fabuła do bani a grywalność zerowa. Uczcie się na błędach konkurencji. Ps. broń modułowa ok ale niby ja się ona składa sama w siebie? Kompresuje się zipem czy jak?

        • One są chyba przechowywane w alternatywnej rzeczywistości bo zachowują się jak walizka pana Jetsona. . . Jak dla mnie to jest to totalnie zbędny bajer który ma pokazać jaką to gra ma super-grafę. Panowie developerzy! Nic nam po fajerłerksach kiedy fabuła do bani a grywalność zerowa. Uczcie się na błędach konkurencji. Ps. broń modułowa ok ale niby ja się ona składa sama w siebie? Kompresuje się zipem czy jak?

          jak bys dokładnie obejrzał trailer w jakości HD to bys zobaczył ze wcale tak znikąd sie ta lufa nie pojawia. . .

    • Taka próba stworzenia postaci równie charakterystycznej, co Master Chief. . . próba nieudana ;/

      a ja powiem ze master chief to próba stworzenia kombinezonu równie efektownego jak te szturmowców z gwiezdnych wojen. . . . . . próba nie udana

      • a ja powiem ze master chief to próba stworzenia kombinezonu równie efektownego jak te szturmowców z gwiezdnych wojen. . . . . . próba nie udana

        Jednak Master Chief jest kultową postacią, a po jegomościu z trailera Tiberium już widać, iż raczej nie będzie 😉

        • Jednak Master Chief jest kultową postacią, a po jegomościu z trailera Tiberium już widać, iż raczej nie będzie 😉

          Kwestia tylko, czy bardziej kultowa dlatego, że taka szczególna i z charakterem czy dlatego, że MS wyłożył grube miliony na promocję -vide reklamy telewizyjne i kinowe (sic!) Halo3 pt „Hero never dies”. Innymi słowy, kultowy jak Tina Turner (talen jeden na milion) czy jak Britney Spears (sztucznie stworzony plastykowy stwór)?

  4. Oj, cos czuje ze bedzie kolejna gra do kolekcji 🙂 Chociaz nie bylem fanem FPSów SF, to po zagraniu w Halo 3, wlacza mi sie chec na posiadanie i CC:Tiberium :)Renderki super, ciekaw jestem tylko jak wyjdzie to w praniu 🙂

  5. a tak swoją drogą. . . ten hełm z czterema światłami to żywcem z neon genesis evangelion. . . jaktos ogladal to wie :/Nie rozumiem czemu po zobaczeniu jednego trailera z postacią w helmie już myslisz ze ktoś naśladuję halo . . . serie która ma zaledwie parę lat i sama w sobie jest już produktem wtórnym. . . . a master chief jest dla mnie tak kultowy jak doda :E

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here