Taką nadzieję mają panowie z DICE. Producent z mroźnej Szwecji uważa, że Mirror’s Edge ma szansę przyciągnąć ogromną, trzymilionową klientelę. Tak twierdzi Martin Frain piastujący u szwedzkiego dewelopera gier stanowisko „dyrektora ds. marketingu”. Frain w wypowiedzi dla Edge (dawniej next-gen.biz) powiedział, że ME, który pojawi się na trzech platformach sprzętowych (Xbox 360, Playstation 3 i PC) ma potencjał i w jego zasięgu jest osiągnięcie tak dobrych wyników sprzedaży. Marketingowiec z DICE wierzy, że do sukcesu przygód Faith przyczyni się kilka czynników – w tym także to, iż przygody Faith już teraz wzbudzają zainteresowanie wśród graczy. Ostatnio pisaliśmy, że pecetowa wersja gry wpadła w mały poślizg. Co z pewnością odrobinę rozczarowało posiadaczy blaszaków.

Warto także przypomnieć, że za fabułę gry odpowiada Rhianna Pratchett, córka słynnego Terry’ego Pratcheta. Swego czasu wywołało to spore zainteresowanie wśród graczy i to chyba także możemy doliczyć na plus nadchodzącej produkcji od DICE. Tylko czy na pewno ME sprzeda się aż w tak dużej ilości egzemplarzy i spełni oczekiwania twórców? Czas pokaże.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

10 KOMENTARZE

  1. Najbardziej w tej grze podoba mi się jej klimat. Tak mniej więcej wyglądałaby olbrzymia metropolia gdyby była wybudowana w Skandynawii. Utrzymana w czystym,minimalistycznym stylu.

  2. Gears of War +5 milionów egzemplarzy. Niech nawet nie liczą na trzy w przypadku tej gry. Jakiś cud musiałby się stać, albo taka kampania promocyjna EA, że czapkę z głowy zerwie.

    • Gears of War +5 milionów egzemplarzy. Niech nawet nie liczą na trzy w przypadku tej gry. Jakiś cud musiałby się stać, albo taka kampania promocyjna EA, że czapkę z głowy zerwie.

      Kto wie, na dobrą sprawę wiele o tej grze nie wiadomo, a jeśli zostanie przedstawiona jako rewolucyjna, wyniki mogą okazać się zaskoczeniem, jak przy Assassin’s Creed.

  3. Całkiem interesujący tytuł zwłaszcza ze względu na ciało postaci, które wywija różne ewolucje oraz na oddech w tle. Kot może mieć rację, chyba że gra nie jest standardową krótką sztampą typową dla EA.

  4. Kurczę 3 miliony. . . no sam nie wiem. Gra może zbytnio odstawać od współczesnych, ciasnych standardów, aby osiągnąć ten wynik. Jedno jest pewne, kolorystyka i design tej produkcji powalają na kolana. Jeżeli grywalność będzie choć po części zbliżona, to stawiam na murowany hit. Hit – niekoniecznie komercyjny.

  5. cieńka ta gra. . . ;/ grafa to widze ze tylko 4 kolory wykoshystuje bialy, czerwony niebierski i czarny czyli wymagania tez nie beda wielkie ;). A tak na serio to jestem ciekwawy czy gra wykozysta czyjnik rownowagi w sixaxiie od ps3. Byłoby milo bo fajnie by sie grało przechylając pad podczas skoku czy na równoważni. Ma ktoś jakieś info na ten temat ????????

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here