Sniper: Ghost Warrior to z pewnością największy hit rodem z Polski ostatnich miesięcy. Gra wydana na komputery PC oraz konsolę Xbox 360 znalazła też uznanie graczy na zachodzie. Pisaliśmy już o tym, że gra sprzedaje się jak świeże bułeczki, a z ostatnich doniesień wynika, że tytuł ten jest na dobrej drodze do przebicia jednego miliona sprzedanych egzemplarzy. Wspominaliśmy również o świetnych wynikach finansowych tego producenta gier. City Interactive ma jeszcze jeden as w rękawie. Kilka dni temu CI podpisało umowę licencyjną z Crytekiem na wykorzystanie silnika CryEngine3 w nadchodzącym Sniper: Ghost Warrior 2, Sniper Ghost Warrior 3 (CI wykupił już domeny internetowe) oraz nowej produkcji o której na razie twórcy milczą. Co ciekawe zdradzono, że druga odsłona „Snajpera” korzystać będzie z modnej ostatnio technologii trójwymiarowej. Prezes CI, pan Marek Tymiński po podpisaniu umowy na nowy silnik graficzny powiedział: Uważnie słuchamy uwag graczy. To od nich zależy nasz sukces i dlatego uwzględnimy ich sugestie tworząc kolejną część. Oczywiście gra będzie wydana na Xbox’a, PlayStation 3 oraz komputery PC, będzie także dostępna w 3D.

Tak więc dostaniemy drugiego Snajpera na wszystkie liczące się platformy. W dodatku będzie go napędzał silnik od CryTeka. Nie możemy się doczekać.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

11 KOMENTARZE

  1. CryEngine to świetny silnik. Technologicznie dużo bardziej zaawansowany niż Unreal. Niestety Crytek kompletnie nie potrafi go sprzedawać.

    • CryEngine to świetny silnik. Technologicznie dużo bardziej zaawansowany niż Unreal. Niestety Crytek kompletnie nie potrafi go sprzedawać.

      Nikomu po prostu nie chce sie robic tak zaawansowanych modeli i tekstur. Gry i tak sa robione z mysla o konsoli, a tam nawet UE3 to wiecej niz sprzet daje rade.

      • Nikomu po prostu nie chce sie robic tak zaawansowanych modeli i tekstur. Gry i tak sa robione z mysla o konsoli, a tam nawet UE3 to wiecej niz sprzet daje rade.

        Normalnie wszystkie twoje posty na atak na konsole . Zostań sobie kolego przy komputerku ale nie wygłaszaj tak PUSTYCH przemyśleń .

        • Normalnie wszystkie twoje posty na atak na konsole . Zostań sobie kolego przy komputerku ale nie wygłaszaj tak PUSTYCH przemyśleń .

          Przynajmniej mam jakies przemyslenia. Doucz sie troche i przestan sie jarac swoja konsola, ktora juz w momencie premiery byla 10 lat za murzynami. Tak sie sklada ze przez bardzo dlugi czas mialem X360, wiec wiem z pierwszej reki jak beznadziejny jest to sprzet. Jesli cos tu jest atakiem, a nie stwierdzeniem faktow, to jedynie twoj post.

  2. Nikomu po prostu nie chce sie robic tak zaawansowanych modeli i tekstur.

    Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby pod CryEngine robić modele i tekstury w jakości Mass Effect czy Gears of War. Naprawdę, wbrew powszechnemu przekonaniu Crysis to *nie* CryEngine. Silnik nie zastrajkuje jak dostanie do renderu coś mniej wymagającego niż dżungla z Crysisa, a jednocześnie niewykluczone, że byłoby to renderowane lepiej, szybciej, ładniej i że stworzenie sceny byłoby łatwiejsze.

  3. silnik z pierwszego Crysisa nie nadawał się do konsol takie ogólne stwierdzenie rzucił kiedyś w wywiadzie Cevat Yerli. boro nie przesadzaj w dniu premiery X360 przynajmniej procesorem górował nad 99% pecetów. Ta generacja konsol jest pierwszą która na starcie była technologicznie wyżej niż standardowy pecet.

    • boro nie przesadzaj w dniu premiery X360 przynajmniej procesorem górował nad 99% pecetów. Ta generacja konsol jest pierwszą która na starcie była technologicznie wyżej niż standardowy pecet.

      Tak gorowal, ze na moim 2-letnim zlomie mialem lepsza grafike 😉 Procesor byl nowy, pod wzgledem rozwiazania, ale nie przekladalo sie to w zaden sposob na wydajnosc tej platformy. Kupilem ta konsole zaraz po premeirze i bardzo szybko sprzedalem, bo bylem rozczarowany praktycznie kazdym jej aspektem. Nie ejstem wrogiem konsol do gier. Gralem duzo na PS2, DC, na pierwszych Nintendo. Ale to co pokazaly PS3 i X360 to po prostu zal dupe sciska. Taki z nich next-gen jak z Pentium II.

  4. Pamiętam że ps2 jak wszyło to w niektórych grach (max payne1) miało niesamowicie zubożoną grafikę w stosunku do PC więc to co pisze boro666 mija się z rzeczywistością. Obecne konsole moc miały więcej niż zadowalającą, ja to mam na uwadzę że konsole kupiłem wyłącznie do grania i funu ale muszę przyznać ze jak gram w takie uncharted1,2 to grafiką jestem zachwycony i jedynie Crysis robi większe wrażenie, nie wspominając o tym że ten nie chodzi nawet idealnie płynnie pod dx10 na najnowszych kartach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ