SONY chyba nie wyciąga wniosków z błędów przeszłości. Kilka miesięcy temu na stronie internetowej poświęconej Gran Turismo 4 pojawił się baner reklamujący…Project Gotham Racing 3. Błąd został szybko zlikwidowany, jednak nie chroniło to japońskiej firmy przed kolejnym marketingowym „faux pas”, które, jak na ironię, zostało ponownie spowodowane przez Project Gotham Racing 3.

SONY prowadzi w Hiszpanii łączoną kampanię marketingową wraz z producentem samochodów Kia. Po raz kolejny jednak firma zatrudniła do reklamy nieodpowiednią osobę, bo na stronie internetowej poświęconej kolaboracji dwóch firm pokazała się reklama PlayStation 3 podłączonej do telewizora, na ekranie którego widnieje…no właśnie, Project Gotham Racing 3. Wpadka została już usunięta, jednak serwis TeamXbox był na tyle szybki, aby zamieścić „dowód” na swojej stronie internetowej. Oops.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

8 KOMENTARZE

  1. A kto z Was zagwarantuje mi, że to przypadek?Zadam Wam pytanie – jak zrobić PR, lub reklamę, żeby informacje o PS3 pojawiły się w szerszym świecie, a w szczególności na serwisach o X360? :)A co na tym niby traci Sony, czy GT HD? Zero – null.

  2. Może będzie konwersja mgs4 z ps3 i już wiadomo będzie, że to gra z ps3 a jeśli konwersja będzie udana to ps3 zyska na tym he he, jeśli to głupota proszę o usunięcie tego komentarza.

  3. jesli uwazasz ze Twoje slowa to glupoty to ich nie wypisuj a nie oczekuje ze ktos bedzie je usuwal 🙂 Czy Sony nic nie traci? W oczach czlowieka, ktory wie cokolwiek na temat elektronicznej rozrywki moze sie pojawic mysl „to jak to – swoich gier dobrych nie maja?”, ktora to mysl spowoduje iz przy wyborze konsoli w koszyku pojawi sie biale pudelko Xboxa. . .

    • Czy Sony nic nie traci? W oczach czlowieka, ktory wie cokolwiek na temat elektronicznej rozrywki moze sie pojawic mysl „to jak to – swoich gier dobrych nie maja?”, ktora to mysl spowoduje iz przy wyborze konsoli w koszyku pojawi sie biale pudelko Xboxa. . .

      Nie zapominaj jednak, że wiele ludzi wie co to Playstation i GT, natomiast nie każdy wie, co to Xbox i PGR. Dlatego ryzyko nie jest tak duże, jakby się zdawało. Ja wiem, że nam trudno sobie wyobrazić, że ktoś może nie kojarzyć Xboxa. Ale faktem jest, że rozpoznawalność tej marki w Polsce, czy np. Hiszpanii jest bardzo nikła.

  4. ak zrobić PR, lub reklamę, żeby informacje o PS3 pojawiły się w szerszym świecie, a w szczególności na serwisach o X360? 🙂 Takie zdanie zaproponował Adam, więc napisałem mały pomysł i jeśli to było by niemądre to możecie przecież usunąć.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here