Przed weekendem informowaliśmy, że dociekliwi gracze zauważyli niewielki rozmiar DLC dla BioShock 2, oznaczający, że autorzy już wcześniej udostępnili jego pliki, a w dniu premiery sprzedawali jedynie klucz. 2K Games potwierdziło ten fakt, zaznaczając, że wszystkie dane musiały się znaleźć na płycie.

Sposób, w jaki działa nasz silnik i struktura gry wymuszają na graczach posiadanie tej samej zawartości, by mogli grać razem. Jednym z problemów z popremierową zawartością jest ryzyko podzielenia społeczności, a chcemy tego uniknąć kiedykolwiek jest to możliwe. Dla tej zawartości stworzenie DLC w taki sposób, w jaki to zrobiliśmy, pozwoliło na niepodzielenie bazy graczy – a więc kupisz dodatek czy nie, możesz grać ze znajomymi.

Nie zmienia to faktu, ze zapłaciliśmy za coś, co i tak otrzymaliśmy kupując grę…

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here