Kent Hudson, pełniący w studiu 2K Marin funkcję senior systems designera, wypowiedział się krótko na temat dodatków do BioShock 2. Zdradził jedynie, że firma pracuje obecnie nad „dość agresywnymi” planami co do DLC. Prace są już w toku, jednak twórca uniknął odpowiedzi na pytanie, czego możemy oczekiwać dokładnie. Wiemy także, że 2K Marin zajmie się tworzeniem rozszerzeń, podczas gdy australijski oddział 2K Games zabiera się już za kolejny „duży projekt”. Czekamy na konkrety.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

3 KOMENTARZE

  1. jak widzę napis dlc to ostatni posiłek ma ochotę wrócić na świeże powietrze, ten który ten efekt przemiany materii wykoncypował o w życie wprowadził powinien cały krótki czas pozostały mu na tej stronie spędzić z permanentnym zatwardzeniem i stadem napalonych kozoje. . . eee. . . pastuszków

  2. Ja tam DLC lubie ale za kontent naprawde dodatkowy a nie taki ktory powinien byc w grze w dniu premiery !! Malo jest tych dobrych perelek ale sie znajda. . 8]

  3. Heh . . . pamietam jak horse armor ujrzało światło dzienne – słowom krytyki nie było końca. A teraz projektuje się giery tak żeby już na etapie produkcji tytułu mieć DLC gotowe do wypuszczenia . . . wystarczy wyciąć to, wyciąć tamto i dać płatny download. Nie pamiętam który to developer dał pupki i wyszło na jaw że dlc było zablokowane w pełnej wersji gry – było tam fizycznie ale zablokowane do czasu odnotowania płatności . . W każdym razie do czasu kiedy intro, save’y i dźwięk nie są traktowane jako extra-płatny-DLC można udawać że problem nie istnieje. . . pytanie jak długo?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here