Taką informację opublikowali twórcy gry o tytule bardziej skomplikowanym niż pisanie gier na Playstation 3. Dzięki wsparciu dla DirectX 10 w The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar (czemu taki krótki?!) zobaczymy rzucającą na kolana oprawę graficzną. Wśród wielu „fajerwerków” przedstawiciele studia Turbine zapowiedzieli ulepszone shadery wody, efekty cząsteczkowe, oświetlenie odległych części lądu czy liczone w czasie rzeczywistym cienie. Jeśli tylko nie popełniliśmy błędu tłumacząc ten technologiczny żargon, to właśnie te atrakcje mają was zachęcić do kupienia karty graficznej wartej tyle pieniędzy, co w ciągu kilku miesięcy wydajemy na jedzenie. Szkoda, że przy okazji nie powiedziano nic na temat wsparcia dla dziesięciu monitorów. Widzieliśmy ładne panele w atrakcyjnych cenach. Kupując nową kartę graficzną chętnie byśmy dołożyli do niej kilka wyświetlaczy.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

9 KOMENTARZE

  1. Wśród wielu „fajerwerków” przedstawiciele studia Turbine zapowiedzieli ulepszone shadery wody, efekty cząsteczkowe, oświetlenie odległych części lądu czy liczone w czasie rzeczywistym cienie.

    A gra jakas bedzie do tych „fajerwerkow” dolaczona ? Chyba oczekuje zbyt wiele . . .

  2. No cóż fajerwerkami WoW’a nie pobiją. . . a może nie chodzi o to?? W każdym bądź razie jak słusznie napisał gunj niech nie zapomną dodać do tych fajerwerków samej gry oraz „grywalno ści” (trudne słowo dla producentów :D) i dużo miodu (no nie teraz to brzmi jak rzyczenia świąteczne :D).

    • (no nie teraz to brzmi jak rzyczenia świąteczne :D).

      Czytając takie komentarze, utwierdzam się w przekonaniu, że przed zakupem gier gracze powinni okazać świadectwo ukończenia gimnazjum i posiadać określoną średnią + w miarę wysoką ocenę z polskiego. . .

  3. Fett, czyli wedlug Ciebie, ludzie urodzeni przed ’86 nie powinni miec dostepu do gier? Ciekawy tok rozumowania. . . ;)Zamiast pisac posta, nie mogles dac minusa z dopiskiem „ortografia”? Latwiej, szybciej i przyjemniej.

  4. Mnemic -> I zupełnie niepouczająco 😉 No ale przepraszam, mea culpa 😉 Sprawa ukończenia gimnazjum to była raczej subtelna aluzja do tego, że czasami świat elektroniczny zbyt mocno odciąga co niektórych od przyswajania podstawowych umiejętności, niezbędnych do funkcjonowania w XXI w. Zaś co do samego newsa. . . Istniejącej grze nawet dodanie wsparcia dla DX10 nie pomoże. . . Tym bardziej, że posiadacze kart z wsparciem dla „dziesiątki” to jeszcze znikome procenty (promile?) ogółu. . .

  5. Chciałbym dodać tylko, iż niektórzy (i to nie jedna osoba) nie skapnęli się chyba, że gra od ponad półtora roku jest na rynku. . .

  6. Ogólnie nie rozumiem autora newsa po co ta nagonka na directa 10. Chyba lepiej aby w końcu ktoś korzystał z tego, niż miałyby się ukazywać same gry na wersję dziewiątą. Trzeba się przecież rozwijać a nie stać w miejscu . . .

  7. Nakokuba —> DX10 stał się niejako symbolem chorej polityki MS. Wprowadzili nowy system operacyjny i by zmusić klientów do jego kupna dodali do niego nowe biblioteki graficzne, które działają tylko w tym systemie. By je wypromować wypuścili gry, które miały działać tylko pod tymi bibliotekami. I jakie to były gry stare Halo 2 w absurdalnej cenie, które w ogóle nie wykorzystywało dobrodziejstw DX10. Stało się tak pewnie z tego powodu, że gdy gra powstała nie było jeszcze DX10. Drugi tytuł to Shadowrun. Pominę już jego jakość, ale fakt, że nie włączał się pod DX9. 0c był wywołany tylko programową blokadą, która została zdjęta w kilka godzin po premierze, wart jest już wzmianki. DX10 sam w sobie nie jest taki zły. Jest właśnie wspomnianym przez ciebie krokiem na przód w rozwoju. Tyle, że został wprowadzony tak fatalnie, że wielkiej kariery i popularności mu nie wróżę. Może jego następca zdoła zatrzeć złe wrażenie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here