INFORMACJA PRASOWA

Ta niezwykle dynamiczna strzelanka sieciowa wydana zostanie 28 września. Informacje o szczegółach i dacie wydania gry w Polsce ujawnione zostaną wkrótce.

Przypomnijmy, że Enemy Territory: Quake Wars to:

Niezwykle dynamiczna strzelanka wieloosobowa, stworzona przez ekspertów w tej dziedzinie – studio Splash Damage i id Software.
Interesujące misje, wymagające współpracy w ramach drużyny i strategicznego myślenia.
Współpracuj z towarzyszami, korzystaj z pojazdów i unikatowych zdolności każdego żołnierza.
Zdobywaj kolejne poziomy, rozwijaj umiejętności i pnij się w górę wojennej hierarchii.
Dwie, niezwykle odmienne strony konfliktu – GDF i Strogg.
Unikatowe klasy postaci – po pięć dla każdej ze stron konfliktu.
Rewolucyjne rozwiązania technologiczne – ogromne przestrzenie, stworzone z wykorzystaniem technologii MegaTexture firmy id Software.
Realistyczny cykl dnia i nocy, efekty pogodowe, roślinność i dynamiczne cienie.
Niepowtarzalne lokacje – pustynie, lodowce, góry i wioski.

OPIS GRY:

Enemy Territory: Quake Wars to wieloosobowa gra akcji, nawiązująca stylem i fabułą do legendarnej produkcji studia id Software – Quake II. Mamy rok 2065, a wojska Global Defense Force (GDF) łączą swe siły przeciwko nowej osi zła – barbarzyńskiej, acz zaawansowanej technologicznie rasie Strogg, która dokonuje inwazji na Ziemię. Stań po stronie ludzkości lub Stroggów i wybierz jedną z pięciu unikatowych klas postaci. Czeka na ciebie ogromny arsenał broni, pojazdów i wyposażenia. Korzystaj z pomocy przyjaciół, wykonuj cele misji i stań się prawdziwym asem pola bitwy.

Ta niepowtarzalna strzelanka wieloosobowa, stworzona została przez wielokrotnie nagradzanych producentów Wolfenstein: Enemy Territory – studio Splash Damage. Jednocześnie, dzięki współpracy z id Software, w Enemy Territory: Quake Wars wykorzystywane są przełomowe rozwiązania technologiczne tej firmy, takie jak system MegaTexture. Niezwykle realistyczne, futurystyczne lokacje, doskonałe efekty specjalne i niesamowita płynność rozgrywki – oto Quake Wars!

WIĘCEJ INFORMACJI O GRZE:

– Strona o grze: http://www.cenega.pl/gra_opis.php?ID=3313
– Strona oficjalna: http://www.enemyterritory.com/
– Zamów grę: http://sklep.cenega.pl/index.php?m1=cart&act=add&p_id=3313

[Głosów:0    Średnia:0/5]

4 KOMENTARZE

  1. malkontent 🙂 a w prasówce powinna być wzmianka o botach – dawno takich kumatych nie widziałem, a ETQW to gra bardzo skomplikowana jak na małe rozumki SI. Wczoraj graliśmy ze znajomymi parę partyjek z botami właśnie i było naprawdę fajnie. Swoją drogą jeżeli ktoś chce wypróbować ETQW Beta 2, to podpowiem, że można się obejść bez cd-keya (okrutnie ciężko je zdobyć w większej ilości) – konto offline, serwer LAN, hamachi i boty. Nie ma porównania do normalnego grania online, ale wystarczy żeby się zapoznać z betą.

    • A jak z komputerem nie dostawał czkawek? Rozumiem, że nie grałeś na full Detalach?

      malkontent 🙂 a w prasówce powinna być wzmianka o botach – dawno takich kumatych nie widziałem, a ETQW to gra bardzo skomplikowana jak na małe rozumki SI. Wczoraj graliśmy ze znajomymi parę partyjek z botami właśnie i było naprawdę fajnie. Swoją drogą jeżeli ktoś chce wypróbować ETQW Beta 2, to podpowiem, że można się obejść bez cd-keya (okrutnie ciężko je zdobyć w większej ilości) – konto offline, serwer LAN, hamachi i boty. Nie ma porównania do normalnego grania online, ale wystarczy żeby się zapoznać z betą.

      A jak z komputerem nie dostawał czkawek? Rozumiem, że nie grałeś na full Detalach? Ciekawe jak z wymaganiami. Czy bez GF 8800 GTS się nie obejdzie?

  2. koledzy z GF 7600 grają (płynnie) na pełnych detalach w 1280×1024 (bez dużego AA chyba). Pierwszą betę ciężko było na 8800 GTS na full detalach i z AA/AF na max – ale ta nowa trzyma 30 klatek na takich ustawieniach w 1600×1200 🙂 niezła optymalizacja, a to dopiero beta

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here