W wywiadzie dla San Jose Mercury News, Julian Eggebrecht – prezes studia, które pracuje w pocie czoła nad Lair na PlayStation 3, przyznał, że czujniki ruchu to kierunek, w którym powinny podążać kolejne wcielenia kontrolerów do gier. Prezes Factor 5 zdecydowanie opowiedział się po stronie sensorów ruchu, twierdząc, że są one znacznie ważniejsze niż wbudowane wibracje:

Nie jestem w grupie, która opowiada się za wibracją. Jestem w obozie, który chce czujników ruchu. Gdybym miał kiedykolwiek wybierać, to właśnie one [czujniki ruchu przyp. red] są kolejną słuszną ewolucją”, powiedział Eggebrecht.

Jak dodaje prezes Factor 5, nowa generacja konsol to nie tylko większe możliwości samych konsol, lecz również nowe zastosowanie kontrolerów. Brak innowacyjności w padzie do Xboxa 360 jest zdaniem Eggebrechta największą bolączką Xboxa 360:

Otrzymaliśmy więcej miejsca na płycie dzięki napędowi Blu-ray. Procesor stał się mocniejszy dzięki Cellowi. RSX wzbogaciła nas o pixel shadery. Ale co z samym kontrolerem?”, pyta Eggebrecht.

„To jest właśnie to, co nie podoba mi się w Xboxie 360. Jako konsola jest bardzo dobrze przemyślany. Nie zrozumcie mnie źle. Jednak w kwestii sterowania nic się nie zmieniło. SONY i Nintendo wykonały dodatkowy wysiłek. Nintendo zrobiło to najlepiej. Ale SONY postawiło na innowację w każdej dziedzinie”, stwierdził Eggebrecht.

Na zakończenie wywiadu prezes Factor 5 zapowiedział, że Lair będzie mocno wspierać sensory ruchu, które oferuje SIXAXIS, co zdaniem Eggebrechta dostarczy graczom przeżycia na najwyższym poziomie. Czekamy zatem na grę.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

8 KOMENTARZE

  1. Podprowadzony pomysł od Nintendo, rzeczywiście jest fajną sprawą, ale jeśli miałbym wybierać między wibracjami a wychyleniami, to . . . nie chciałbym wybierać i wziąłbym Wii.

  2. Ten gosc lepiej by ze swoim zespolem nad Lairem popracowal, bo dramat to jest, co taka gra w tej chwili soba prezentuje ;] nie dosc, ze brzydka, to zapowiada sie na gameplay’owa padake ;]I jeszcze chcialem sie odniesc do zdania: „SONY i Nintendo wykonały dodatkowy wysiłek. ” Ha-ha-ha. ktos tu jest w dobrym humorze. Taaak – ogromny byl ten wysilek Sony przy kradnieciu pomyslu od Ninny ;]

  3. dboss- dramat to poczucie bezwładności i czas reakcji. W tak dynamicznej ścigałce reakcja powinna być natychmiastowa. A tu jak szachista prawie. . .

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here