Kandydatka do fotela prezydenckiego Stanów Zjednoczonych w 2008 roku Hillary Clinton, wraz z senatorem Joe Liebermannem, pojawią się w spotach telewizyjnych organizacji ESRB, odpowiedzialnej za przyznawanie kategorii wiekowych nowym grom wydawanym w USA. Ogólnokrajowa kampania, w której weźmie również udział Electronic Software Association (ESA), zrzeszająca twórców oprogramowania, ma promować świadomość o systemie ocen gier. W spotach pojawią się również szefowie największych sieci sklepów z grami komputerowymi Best Buy i GameStop.

Udział znanych polityków w kampanii to zaskakujące wydarzenie, gdyż oboje są głównymi autorami zaproponowanej do kongresu ustawy, która wprowadzać ma liczne restrykcje zarówno na twórców, jak i sprzedawców brutalnych gier. Liebermann w pierwszej połowie lat 90-ych przyczynił się do powstania systemu kategorii wiekowych, Clinton zaś była jedną z najgłośniejszych krytyków, wzywających do zaostrzenia przepisów po aferze Hot Coffee, kiedy w grze Grand Theft Auto: San Andreas odkryto treści pornograficzne.

Hillary Clinton jest główną kandydatką partii demokratycznej do fotela prezydenckiego Stanów Zjednoczonych po zakończeniu kadencji obecnego prezydenta, George`a W. Busha. Od kilku miesięcy prowadzi wstępną kampanię wyborczą, promując swoją osobę w mediach.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here