Gears of War 2 miało w znacznej części eliminować bugi, na które można się było natknąć grając po sieci w część pierwszą. Niestety, zespół Epic, z Cliffordem Bleszinskim na czele wolał napakować do swojego najnowszego produktu więcej broni, trybów i różnych bajerów, zamiast zająć się tym, co naprawdę mogło okazać się problematyczne. I niestety, okazało się – multi w GoW 2, choć przyjemne, to jednak pozostaje pełne irytujących błędów.
Mark Rein, prezes Epic, opublikował na oficjalnym forum Gears of War 2 informację o tym, że jeszcze w tym miesiącu ukaże się łatka do wspomnianej produkcji. To właśnie usuniecie bugów występujących podczas gry online jest jej głównym celem – w momencie wydania patcha znikną problemy takie jak niewidzialne tarcze, zabijanie przeciwników przez ściany, nieskończona ilość amunicji do Lancera, czy nikła skuteczność shotguna przy dużej latencji. Ponadto, gracze zaraz po respawnie będą objęci ochroną przed granatami oraz piłą łańcuchową. Mają również pojawić się kary za wczesne opuszczanie meczów.
Wszystko to brzmi naprawdę pięknie, ale my jednak wolelibyśmy, aby Epic wydało łątkę, która przywróci system wyszukiwania meczy znany z pierwszej części popularnych Gearsów. Bo obecny matchmaking jest, co tu dużo mówić, zupełnie skopany i niejednej osobie odechce się grać, zanim w końcu system zdoła odnaleźć partnerów do wspólnej zabawy.
Oj wszyscy narzekają na ten matchmaking, mi tam działa idealnie, utworzenie meczu zajmuje u mnie maks. pare minut(około 2)
mi tez działa idealnie a ze gra jest rewelacyjna to na bugi nie zwracam uwagi 🙂
No właśnie te okazjonalne kilka minut szukania graczy jest idiotyczne. Jak jeszcze grałem na PeCecie, w F. E. A. R. Combat, to po prostu wybierałem serwer i dołączałem. A tu nie dość, że nie ma listy serwerów, to jeszcze oprogramowanie potrafi szukać graczy (zawsze) dłużej niż 10 sekund, co jest absurdem. Jak ktoś jest nowym właścicielem konsoli i nie ma listy przyjaciół, to nie dziwie się, jak go krew zalewa z czekania.