Wczoraj dowiedzieliśmy się, że nowa wersja Battle.netu zostanie połączona z obecnie najpopularniejszym serwisem społecznościowym – Facebookiem. Okazuje się jednak, że nie wszyscy gracze mogą być zadowoleni. Sprawa dotknęła m.in. użytkowników wymienionych przez nas najpopularniejszych produkcji na FB. Wydawało się pozorna zmiana w przepisach portalu i idące za nią zmiany techniczne spowodowały, że drastycznie ograniczono ilość notyfikacji wysyłanych przez zewnętrzne firmy. Ma to na celu oczyszczenie kanałów, jakie wyświetlane są internautom, jednak tym samym intensywnie zredukowało możliwości niektórych dostępnych tam gier.

Według wstępnych analiz przodująca w statystykach firma Zynga utraciła od czasu zmian około 10 milionów graczy jedynie w ośmiu z dziesiątek swoich produkcji. Wciąż najpopularniejsze na Facebooku FarmVille opuściło ponad cztery miliony użytkowników, a liczba ta ponoć wciąż rośnie. Pozostaje pytanie, jak duże jest to zagrożenie dla ponad 80-milionowej społeczności graczy dbających o własne wirtualne krowy…

[Głosów:0    Średnia:0/5]

2 KOMENTARZE

Skomentuj Przemek Piprek Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here