W sumie słyszeliśmy to nie tak dawno temu bo przy okazji premiery (i w ciągu kilku miesięcy przed premierą) Fable. Druga odsłona tej pozycji pozwolić ma na dotrzymanie wszystkich obietnic, których nie udało się spełnić za pierwszym razem. Jej autorzy z Molyneux na czele zwracają naszą uwagę na hasło Less is More (mniej znaczy więcej). W rozmowie z redakcją serwisu Computer and Video Games szef Lionhead podaje przykład ilustrujący to hasło.

Walka jest tu doskonałym przykładem. Mogliśmy wprowadzić do gry setki różnych czarów, ruchów czy efektów, ale teraz już wiem, że lepiej mieć kilka naprawdę dobrych zaklęć i ruchów, które naprawdę działają. Innymi słowy liczy się jakość a nie ilość” – mówi autor Fable 2.

Oczywiście przy okazji po raz kolejny zdradza, że druga część gry będzie czymś niezwykłym. W sumie słyszeliśmy to już setki razy, ale przytoczymy słowa Piotra M. : „Lionhead oddany jest innowacyjności i kreatywności a to oznacza, że musimy być ambitni. Chcę stworzyć prawdziwe, wspaniałe epokowe wydarzenie i mam wszystkie potrzebne talenty i zasoby żeby tego dokonać”.

My jakoś wciąż nie możemy się przekonać do walczenia jednym klawiszem, do tych wszystkich zapewnień, że Fable 2 to gra ponad gry. Powstrzymamy się więc z komentarzem do chwili jej premiery. Ciekawi nas jednak co myślicie na temat tego szumu wokół hasła „mniej znaczy więcej”.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

7 KOMENTARZE

  1. No panowie, ładnie to tak insynuować takie teorie spiskowe, dotyczące zawartości rozporka imć Molyneuxa?Widać bardzo ambitny jest, a do tego ma bujną wyobraźnię, pozwólmy mu się trochę „wyszaleć” bez złośliwych rozporkowych komentarzy ;]

  2. A dla mnie 1 czesc nie przypadla do gustu ! Najgorsze juz bylo to ze po smierci podczas wykonywania questa wracales na respa bez rzeczy i expa ktore zdobyles!! Smierc = Loading Save ! :/ Bezsens. Gralem 3h i to wszystko na temat Fable 1.

  3. Przez takie rzeczy, gra napewno straci na realizmie. . . W koncu czlowiek jest na tyle nieprzewidywalny ze nie wiadomo jaki ruch wykona, i kilka „mocarnych” ciosow do walki to malo realistyczne rozwiazanie. . . Czarow nie musi byc zaraz setka. . . Ale mysle ze ich roznorodnosc podnioslaby nieco jakosc gry. No coz. . . Najwyzej doczekamy sie 3 czesci :] Wszystkiego wszak trzeba sprobowac 🙂

  4. tacy jak piotrus [chwala za niego] zbudowali piramidy a do dzis sie uwarza ze ze to UFOOOOOOOOO po prostu jeszcze techologia ziemian jest do bani a wy po rozporku jeździcie lepiej wrucic do planszówek jak chinczyk czy warcaby, a jak wyda giere za 20 lat + obsówa na doszlifowanie produktu i 6 zawieszen projektu to bajka 2 wam sie spodoba

  5. Pierwsza część była po prostu świetna. Przeszedłem Fable 3 razy i za każdym razem odkrywałem coś zupełnie nowego, co mnie totalnie zaskakiwało. Tam jest masa smaczków, mini gierek, i mnóstwo różnych rzeczy i miejsc wartych zbadania. Ktoś, kto grał w Fable 3 godziny i na tej podstawie wysnuwa jakieś wnioski, ten jest po prostu śmieszny. Niech Fable 2 będzie choć w połowie tak rozbudowana, a będzie super.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here