Od dłuższego czasu przyglądamy się rewelacyjnie wyglądającemu The Force Unleashed wciąż wierząc, że doczekamy się pecetowego portu tego tytułu. Kilka chwil temu opublikowaliśmy nawet nowy materiał filmowy z tej produkcji. Tymczasem przedstawiciel LucasArts zapowiedział, że jest to ostatnia produkcja studia, przy której wszystkie konsole traktowane są na równi. Już następny projekt firmy powstawał będzie głównie z myślą o Playstation 3. Pozostałe wersje czerpać będą garściami z tego, co uda się stworzyć na japońskim superkomputerze. Nie wiadomo niestety jaką grę miał na myśli pracownik LucasArts. Podejrzewamy jednak, że za jakiś czas usłyszymy kolejne głosy tego typu a przy okazji dowiemy się czym jest nowy, tajemniczy projekt twórców Force Unleashed.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

7 KOMENTARZE

  1. No ja się tak nie bawię 🙂 ja też chce ma Xklocku pograć w tytuły SW : oby było tak że będą też robić na inne nexgeny a także na piecyki 🙂 BTW: Sytuacja na rynku się zmienia jak w kalejdoskopie, jedni będą głównie na Xboxa robić jedni na Ps3 drudzy w ogóle nic nowego nie robią. . . interesujące a zarazem intrygująca się dzieje 🙂

  2. To nie oznacza że Lucasarts olewa inne platformy, ponoć wyjaśnieniem tej decyzji było łatwiesze robienie portu z ps3 na x360 niż jak dotąd z x360 na ps3 co wiązało się z problemami i opoźnieniami.

  3. Ostatnie tytuły przyzwyczaiły Xboxowców, że na innych konsolach są wydawane porty z wersji na maszynę Billa. A tu zonk – kolejny projekt będzie głównie robiony pod PS3 i portowany dalej na PC lub Xboxa 360. Ja tam się burzyć nie będę z tego powodu. Jeden producent wiosny nie czyni. Jakby większość się opowiedziałą po stronie Sony to miałbym powowdy do zmartwień.

  4. Właściwie biega o to, żeby nie było półrocznych opóźnień na PS3 względem X0. Nad PS3 tzeba ostro się nagłowić a port na X0 to podobno łatwa sprawa. Tak było w przypadku Burnout Paradise. Obie wersje wyglądają identycznie. Jak wyglądają porty z X360 na PS3 to chyba wszyscy wiemy. To dobra wiadomość dla posiadaczy PS3, którzy chcą pograć w tytuły multiplatformowe bez obaw.

  5. Panowie, to w sumie dobra wiadomość. Popatrzcie jak jest:Gra powstaje na X360, potem port na PS3. Jaki jest, każdy widzi. (choćby HL2)Gra powstaje na PS3, potem port na X360. Jaki jest, każdy widzi. (choćby Durnout Paradise)Czy właściciele X360 mają więc powody narzekać? 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here