Paul Wedgwood, szef projektu, zaanonsował opóźnienie w pamiętniku developera, który właśnie zainaugurował swoją działalność w serwisie GameSpy.

Wedgwood pisze w swoim blogu: ”…po tegorocznych targach E3, Splash Damage i ID (twórca i wydawca gry) spędzili wiele tygodni kontrolując postęp prac nad Enemy Territory. 2006 był dla nas świetnym rokiem, dzięki udanej współpracy z prasą i społecznością. Był to również rok pełen wyzwań, ponieważ naszym celem było ukończenie gry w tym roku. Niestety, czasami posiadanie celu nie wystarcza – czasami trzeba mieć więcej czasu. Aby zapewnić naszej grze jakość, jakiej wymagamy, przesunęliśmy datę premiery na przyszły rok, by móc skupić się na testowaniu, zbieraniu opinii i balansowaniu rozgrywki.”

Enemy Territory: Quake Wars to w pewnym sensie kontynuacja darmowego internetowego FPS-a, Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory. Rozgrywa opiera się na podziale graczy na dwie przeciwstawne drużyny, które dążą do osiągnięcia własnych celów. O ile poprzednia część była osadzona w realiach drugiej wojny światowej, o tyle Quake Wars czerpie garściami z uniwersum Quake`a, w związku z czym toczy się przyszłości.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here